Jump to content
8 8
krzysiek735

Bagnet oleju

Recommended Posts

Witam
Czy zna ktoś serwisowy numer części (bagnetu oleju) który będzie pasował do silnika 2.0 CAHA, bo przyznam szczerze że jakoś nie wierzę do końca w tą elektronikę?
Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam

Czy zna ktoś serwisowy numer części (bagnetu oleju) który będzie pasował do silnika 2.0 CAHA, bo przyznam szczerze że jakoś nie wierzę do końca w tą elektronikę?

Pozdrawiam.

---------- Post dopisany 27-06-2013 at 10:43 ---------- Poprzedni post napisany 25-06-2013 at 21:45 ----------

Panowie, naprawdę nikt nic nie wie na ten temat?

Pewnie w złym DZIALE zapytałes i nikt nie odpowiedział :wink:

Bagnet do sprawdzania poziomu oleju Audi IVO-Opole



MONTAŻ NAWIGACJI KONWERSJE MIB MMI 3G 3G+ PL MENU LEKTOR USA EU       
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

zacznijmy od tego gdzie chcesz wlozyc ten bagnet...

wg etki sa 2 rurki

03L 103 634 E i to samo z literka C

do tego wklada sie zatrzask (okreslenie z etki) albo bagnet

Zatrzask ma nr 03L 115 418

a bagnet 03L 115 611 E

dane dla A4 z 2009r wg etki, ktora ja akurat mam (stara bo chyba z 2010r)

Chciales kody czesci to podalem

Teraz moze byc tak, ze inne "rurki" sa w zaleznosci czy auto jest na bagnecie czy nie (w oryginale)

Jednym slowem dowiedz sie czy dokupiony bagnet bedziesz mial obrazowo mowiac "gdzie wsadzic"

Pozdrawiam,

Przemek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Mam pytanie odnośnie sprawdzania poziomu oleju,

jak to sprawdzić ? ponieważ nie mam bagnetu..?

jest w funkcji MMI?

pozdrawiam i z góry dzięki za info.:)

IMG_1475.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

W opcji CAR masz :wink:



MONTAŻ NAWIGACJI KONWERSJE MIB MMI 3G 3G+ PL MENU LEKTOR USA EU       
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

podnieś klapę silnika włóż kluczyk do stacyjki, na fis powinno się też pojawić :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

przede wszystkim na gorącym oleju gdy ma 90 stopni,odczekujesz 2min i pokazuje pokazuje poprawny stan oleju, w innym przypadku nie sprawdzisz stanu oleju lub odczyt będzie niepoprawny,też miałem z tym problem na początku,ale już wiem o co chodzi i nie ma problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

mam pytanie odnośnie sprawdzenia poziomu oleju. Mam radio chorus i nie działa mi przycisk CAR (nie wiem czy jest coś zepsute czy w tym radiu ten przycisk w ogóle nie powinien działać???).

Kiedyś udało mi się sprawdzić poziom oleju robiąc coś w stylu: rozgrzać auto, podnieść maskę a później po 5-10minutach przy odpaleniu pojawiała się miarka na zegarach. Od dłuższego czasu próbuję sprawdzić w ten sposób i mi nie idzie...jaka powinna być kolejność tych czynności?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ktory rok auta ? uzupełnij sobie profil :wink:



MONTAŻ NAWIGACJI KONWERSJE MIB MMI 3G 3G+ PL MENU LEKTOR USA EU       
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzupełnione - rok auta 2010 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli na rozgrzanym oleju, po 2 minutach podnieść klapę, włożyć kluczyk i będzie git? :)

Swoją drogą, żeby na bagnetach szczędzili....

A co z przyciskiem CAR - powinien w chorusie działać czy on był jakby "wyłączony"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

W sobotę byłem wymienić olej w ASO. Serwisant pow mi że wchodzi 5L. Kupiłem dwie bańki po 4L (bo i tak się przyda na następna wymianę). Jedna bańka poszła oczywiście cała, a z drugiej według miarki na bańce wlali jakieś 1,3L czyli w sumie 5,3L. Na wyświetlaczu mmi pokazuje mi cały czas max stan oleju z komunikatem engin level oil OK. Ale czy nie powinno być pośrodku między min a max. Wcześniej przed wymianą oleju właśnie tak miałem, a teraz cały czas max. Gościu z ASO pow że mają specjalna miarkę i olej był wlany właśnie według tej miarki. Ale niepokoi mnie to czy oleju nie jest za dużo. kod silnika cagb

Panowie poddajcie proszę jakieś sugestie i jak to wygląda u Was.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czytałem ten wątek.

Ale właśnie tak robię i cały czas mam max na mmi ale jest ten zapis engin level oil OK i nie wiem czy to zostawić czy posowało by trochę upuścić żeby było tak jak przed wymiana między min a max pośrodku.

---------- Post dopisany 17-12-2013 at 12:38 ---------- Poprzedni post napisany 16-12-2013 at 14:39 ----------

Byłem w ASO jeszcze raz dla świętego spokoju i sprawdzał mi właśnie takim bagnetem i jest OK :decayed: na mmi ma właśnie tak pokazywać, taką odpowiedz dostałem.

A apropo tego bagnetu to on jest to wszystkich 2.0 tdi? Do cagb tak jak w moim przypadku też może być?

Bo w opisie jest 2.0 TDi czyli wszystkie b8 2.0Tdi??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi wchodzi dokładnie 5 ltr i stan jest na max, troche za dużo Ci wlali moim zdaniem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio poziom na mmi spadł mi do minimum. Dolałem pół litra. Po zrobieniu trasy 1200 km był cały czas max. Akurat po tej trasie robiłem wymianę oleju i zrobiło ciśnienie i w paru miejscach po prawej stronie silnika śruby nie wytrzymały i były lekko wilgotne z oleju. Więc radzę żeby lać 4.8 litra i przy wymianie sprawdzać ile jest bo to mmi nie zawsze pokazuje tak jak jest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

W obecnej A4 nie mam bagnetu do oleju i jedynie mogę sprawdzić poziom w MMI,cały czas pokazuje brak oleju nawet po wczorajszej wymianie 4 litrów.Starego oleju było ciut mniej(około 3,5l) bo Niemiec wymieniał 10 tys km wcześniej a tez pokazywało mi,że nie ma oleju :[

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanko, bo sprawdziłem ostatnio na MMI jak jechałem (nie wiem dlaczego system mi pozwolił) i nie pokazało poziomu (lub pokazało minimum).

Więc dziś zszedłem i spokojnie poszukałem miejsca gdzie mógłbym bagnet włożyć - niestety - nie znalazłem takiego miejsca - jest on pod osłoną czy co?

Druga sprawa, to czy komputer nie powinien mnie o tym poinformować (minimum oleju) a nie jak jest teraz, że w sumie nic nie mówi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bagnet wkładasz przez otwór do wlewu oleju. A komputer powinien wyświetlić niski lub za wysoki stan oleju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wyświetla żadnego komunikatu, czyli teoretycznie jest ok - chyba, że... akurat kilka dni temu włączył mi się serwisuj mnie kolego (że mam wymienić olej) jadę w środę za tydzień, czy to może mieć wpływ na komunikaty?

---------- Post dopisany at 21:59 ---------- Poprzedni post napisany at 15:53 ----------

Jadę rozgrzewam do 90stopni (tdi), wyłączam silnik (stojąc na równej powierzchni), odczekuję 2 minuty i pokazuje mi się stan oleju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muszę dolać oliwy do silnika.

Pytanko w tej kwestii :

Wszystko jedno jaki olej to bedzie pod warunkiem ze bedzie to 507 000 (dla DPFa) ???

Nie wiem jaki mam obecnie wlany olej.

Co robić w temacie ?


Awatar.JPG
Audi A4 2.0 TDI CAHA 2010 Avant S-Line

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak to nei wiesz ?

nie masz naklejki, ani kopii faktury ?

wierzyc mi sie nie chce

na pewno ?


mu.jpg

Naturalny stan kibica to gorzkie rozczarowanie - Nick Hornby

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nie mam naklejki :/

Faktur tez zadnym nie posiadam z wymian oleju :/

Nawet karteczki na druciku ni ma :/

Wiec sie zastanawiam ....


Awatar.JPG
Audi A4 2.0 TDI CAHA 2010 Avant S-Line

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wlej Castrola EDGE 5w30 i na pewno nic mu się nie stanie:wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamówiłem już Motula Specifica 5W30 507.00 - wymienie całość, będzie spokój ;)


Awatar.JPG
Audi A4 2.0 TDI CAHA 2010 Avant S-Line

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak masz dpf to lepiej motul 8100 x-clean+ c3 5w30 on ma tez 507/00 i 504/00 ja taki lele do tiguana na cr jak i do swojego ppd


Powered by diesel inside - by Leo... (Szczecin)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam bagnet pomiarowy lecz w menu CAR nie pojawia się funkcja OIL. Czy jest możliwe że w ogóle nie ma elektronicznego pomiaru poziomu oleju? Mam spolszczone menu a czytałem gdzieś że po takiej 'operacji' komputer czasem gubi jakieś funkcje. Dodatkowo - zrobiłem po wymianie ok 2300 km i po bagnecie wychodzi mi że nie wziął ani grama oleju. Czy to możliwe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam bagnet pomiarowy
Możesz podać jak wejść w posiadanie takiego bagnetu ? Nie wierzę tym elektronicznym popierdółkom :kwasny:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam bagnet pomiarowy

Możesz podać jak wejść w posiadanie takiego bagnetu ? Nie wierzę tym elektronicznym popierdółkom :kwasny:

http://allegro.pl/niemiecki-serwisowy-bagnet-miarka-oleju-audi-vw-i5341403830.html


Awatar.JPG
Audi A4 2.0 TDI CAHA 2010 Avant S-Line

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
8 8

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...