Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie odpala, nie wiemy dlaczego.


mentosek

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdź złącze wtykowe pompowtryskiwacza. Jedno co mi zostaje to rozrząd ale jak by poszedł to tłok inie cmokneły by się z zaworami?:co:

---------- Post dopisany at 20:21 ---------- Poprzedni post napisany at 20:16 ----------

może jeszcze skrzynkę koło przedniej szyby tam jest sterownik układu bezpośredniego wtrysku paliwa. Takie cos mi się jeszcze narzuca na myśl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A próbowałeś na jakimś motostarcie odpalić, bo skoro się zapowietrzył to sobie możesz kręcić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowy czujnik poł. wału korbowego założony i dalej lipa:facepalm:. Ale przyjechał mój koleżka co jak czegoś kiedyś nie wiedział to potrafił bibliotekę wypożyczyć żeby poczytać a teraz ma internet to jak to mówi świat nie ma przed nim tajemnic. Podłączył program VXSDC coś tam nie pamiętam nazwy i od razu wyskoczył mu błąd czujnika wałku rozrządu G-40 Ramka Zamrożona. Po skasowaniu i próbie opalenia wyskoczyło to samo.; Później podłączył Auto-com i pokazał mu ten sam błąd G-40, więc dziś wymienię ten czujnik:kwasny:. Trzymajcie kciuki, dodam, że na motostarcie silnik chodzi ha ha :kox:

---------- Post dopisany at 07:45 ---------- Poprzedni post napisany at 07:35 ----------

a jeszcze wam zdradzę tajemnicę.... wiecie, że pirackie scrackowane programy do diagnostyki potrafią być tak zaprogramowane żeby pokazywać inne błędy niż w rzeczywistości występują? Po prostu miesza błędy, jest to zabezpieczenie producentów przed fałszerstwami, innym jest np. właściwa wtyczka, podróbka też może fałszować - i to wiem od producenta programu oryginalnego, Pracuje się w PG to się wie. Stąd nie bardzo mogę ufać moim koleszkom co pokupowali te programy po 1500zł :jerk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pirackie programy najwyzej nie odczytaja bledu, podajac komunikat o braku bledu lub problemie dotyczacym odczytania pamieci usterek danego modulu,

co innego rozne dziwnej masci interface`y.

ECU albo korzystaja z linii K albo CAN, wiec niewlasciwa wtyczka zaowocuje najwyzej brakiem komunikacji,, oczywiscie dotyczy pojazdow koncernu VAG. jedyna opcja to niewlasciwe tlumacznie bledow i pelna ich lista.

w przypadku uzkodzenia czujnikow halla lub walu silnik wystartuje w trybie awaryjnym.

skoro diesel nie uruchamia sie to albo nie ma paliwa pod odpowiedniem cisnieniem z PD, albo w nieopowiednim momencie, albo brak kompresji albo brak powietrza.

tak wiec trzeba sprawdzic,

1. komprsja.

2. powietrze: sprawdz czy jest przelot powietrza czasami klapa gaszaca mogla sie zablokowac w pozycji zamknieta, a zaden silnik bez tlenu sie nie uruchomi. podobny efekt moze dac urwany wirnik turbiny.

3. paliwo: trzeba sprawdzic cisnienie paliwa wytwarzane przez tandem pompe.

4. ustawienie rozrzadu: trzebaby sprawdzic czy walek ustawiony prawidlowo, blad synchronizacji powyzej 4 stopni zaowocuje bledem G40 i brakiem mozliwosci uruchomienia silnika....

generalnei wszystko sprowadza sie do jednego solidna diagnostyka....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mimo założenia nowego czujnika wałka rozrządu błąd ten sam G-40 - sygnał poza tolerancją i to mnie martwi, ten sygnał poza tolerancją

Auto nie puszcza nawet dymku, ani grama i ani grama nie ma zamiaru zapalić, nic, pompki dają, sprawdziłem. Pozostaje rozrząd lub sterownik, zawór powietrza działa, bo słychać jak się otwiera i zamyka./ Sam już nie wiem. Trzeba mi mądrej rady jak sprawdzić rozrząd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź wałki rozrządu i synchronizacje wałków. Ja miałem+3,60 stopni. Auto paliło ale do d*py chodziło. ustawiłem tylko wałek zaworów wylotowych i to naprawdę pomogło. Ale dodam miałem troche farta i szczęsicia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mimo założenia nowego czujnika wałka rozrządu błąd ten sam G-40 - sygnał poza tolerancją i to mnie martwi, ten sygnał poza tolerancją

Auto nie puszcza nawet dymku, ani grama i ani grama nie ma zamiaru zapalić, nic, pompki dają, sprawdziłem. Pozostaje rozrząd lub sterownik, zawór powietrza działa, bo słychać jak się otwiera i zamyka./ Sam już nie wiem. Trzeba mi mądrej rady jak sprawdzić rozrząd.

przeciez napisalem ze kat synchronizacji przekroczy ok 4 stopni pojawi sie blad G40 i silnika nie uruchomisz.

sprawdz kompresje.

a rozrzad? trzeba odsunac przod i na blokady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli do mechaniora auto prowadzić trzeba, bo ja blokad nie mam niestety, patrząc na oko niby wszystko się zgadza ale bez blokad i dokładnego ustawienia znaków można sobie patrzeć.

---------- Post dopisany at 07:54 ---------- Poprzedni post napisany at 07:51 ----------

:wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasek rozrządu sprawdzałeś? Przypomniało mi się że kiedyś miałem podobny przypadek ale w innym aucie. Pękł mi pasek i mogłem kręcić i kręcić a on ni h..ja nie zapalłi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WŁAŚNIE ODEBRAŁEM AUTO, W SUMIE TO KOLESZKA SAM PRZYJECHAŁ :grin::banan: NIE CHCE MI POWIEDZIEĆ CO BYŁO, JUTRO MI POWIE, TO DAM ZNAĆ. NA BANK DOSTAŁ SIĘ DO STEROWNIKA KOMPUTERA, BO TO ELEKTRYK I TAM GRZEBAŁ, NIE WIEM CO JESZCZE, ALE DZIAŁA!!! :polew:

---------- Post dopisany 29-01-2014 at 09:18 ---------- Poprzedni post napisany 17-01-2014 at 22:31 ----------

Zapomniałem napisać, a jeżdżę już naprawionym autem prawie dwa tygodnie. Awaria była błaha, rację miał Musashi, kąt synchronizacji był przestawiony więcej niż 4 stopnie. A powodem był kawałek plastiku obudowy paska rozrządu, który wpadł w koło zębate, (kleiłem tą obudowę po kolizji i widać za słabo) przez co przestawił się rozrząd o jeden ząbek na dole co daje 2-4 ząbki na górze, nie wiem ile dokładnie. W każdym razie kiedy chłopaki przełożyli pasek na wałku rozrządu o jeden ząbek komputer dopiero pokazał kąt 5 stopni, a wcześniej pokazywał błąd, potem znowu przełożyli o następny ząbek i komp pokazał 4 stopnie i tak dalej, aż udało się ustawić na 0. Ale wcześniej po odłączeniu czujnika położenia wałka rozrządu silnik zapalił i pracował prawie normalnie, a odpięcie samego czujnika położenia wału głównego nic nie dało, nie zapalił wcale.

Czyli podsumowując jeżeli czujniki są dobre, a komputer pokazuje błąd G40 - sygnał poza tolerancją, to znaczy że kąt synchronizacji jest poza tolerancją czyli jak pisał Musashi od - 4 do +4 stopnie i komputer nie pozwoli na uruchomienie silnika, żeby nie doszło do uszkodzeń.

Silnik 2.0 BPW będzie pracował na samym czujniku położenia wału korbowego - to fakt,

Jeżeli odłączymy czujnik położenia wału korbowego - nigdy nie zapalimy silnika BPW

Silnik 2.0 BPW będzie pracował z odłączonym lub zepsutym czujniku położenia wałka rozrządu. - fakt.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...