enrike2 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Witam opiszę swój problem a mianowicie temp ustawiona na 20 stopni nawiew jedna kreska jadę do pracy 34 km i powoli mi się nagrzewa dojeżdżając do pracy mam jakies 80 stopni a jadąc bez włączonego ogrzewania 10 km i już jest 90 do to może być temperatura nie skacze błędów brak
Kerm Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Było już sporo takich tematów. Wymień termostat.
enrike2 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2013 A jak będę tak jeździł to coś się stanie samochodowi?
Kerm Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Mnie tam serce boli jak mi samochodu nie dogrzewa... jak Ciebie to nie rusza to jeździj ale spalanie będzie wyższe a oprócz tego pojawią się problemy z silnikiem, turbiną... optymalna temperatura pracy silnika to 90*-100* i tak ma być.
Han Solo Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Mnie tam serce boli jak mi samochodu nie dogrzewa... jak Ciebie to nie rusza to jeździj ale spalanie będzie wyższe a oprócz tego pojawią się problemy z silnikiem, turbiną... optymalna temperatura pracy silnika to 90*-100* i tak ma być. silnik ma najwiekszą sprawność w temperaturze ok 90 stopni i dlatego chodzi o to, by silnik w jak najkrótszym czasie osiągnął tę temperaturę. Wymień termostat...
enrike2 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2013 Jeszcze bym sprawdził czujniki temp bo ostatnio miałem błąd g2 ale już się nie pojawia może wina jego jest
mily Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Jak nie dogrzewa to nie czujnik. Jak by Ci dogrzewał i pokazywał 70 stopni to czujnik. Co za uparte cholera.
Han Solo Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Jak nie dogrzewa to nie czujnik. Jak by Ci dogrzewał i pokazywał 70 stopni to czujnik.Co za uparte cholera. hehe, to nie wynika z uporu, my Polacy na wszystkim się najlepiej znamy
enrike2 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2013 najlepiej spalić wtedy sie zagrzeje ;d
mily Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Jak nie dogrzewa to nie czujnik. Jak by Ci dogrzewał i pokazywał 70 stopni to czujnik.Co za uparte cholera. hehe, to nie wynika z uporu, my Polacy na wszystkim się najlepiej znamy To że my Polacy jesteśmy naj... to wiadomo. Musimy się znac na wszystkim, niestety takie realia polskiej rzeczywistości Licz na siebie lub szukaj pomocy na forum ---------- Post dopisany at 00:06 ---------- Poprzedni post napisany at 00:04 ---------- najlepiej spalić wtedy sie zagrzeje ;d Nie zagrzeje się, nie ma opcji takiej, nasze auta są głupotoodporne Jak termostat pada to tak żeby chodził na duzym obiegu
enrike2 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2013 Tylko ze jak nie włączę ogrzewania to szybko mam 90 a jak grzeje to nie chcę dojść i wolno wskazówka rośnie a do pracy mam 34 km więc napewno czujnik odpada? I Napewno to termostat?
Kerm Opublikowano 5 Grudnia 2013 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Gdyby czujnik był walnięty to by skakał, kilka minut 90*, kilka minut 70, potem 50 i znowu 90 (np.), na bank termostat. Za wcześnie się otwiera i nie dogrzewa.
mily Opublikowano 5 Grudnia 2013 Opublikowano 5 Grudnia 2013 No albo zapowietrzony, nie masz wycieków płynu chłodniczego?? Może jednak masz jakąś nieszczelność i powietrze zasysa.
enrike2 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2013 Wyciek mam mały z krocca z tyłu poeci się a odpowietrzone było ostatnio tylko martwi mnie ten błąd czujnika temp g2 wyskoczył wprawdzie tylko raz i się skasował ale wcześniej też tak miałem i wszystko się zrobilo jak się ochlodziło sam już nie wiem zalamka
Kerm Opublikowano 5 Grudnia 2013 Opublikowano 5 Grudnia 2013 To wymień jedno i drugie. Nie są to duże koszty a błąd zniknie. Ja tak nie zrobiłem, wymieniłem najpierw czujnik bo wariował a za 3 tyg. musiałem termo bo przestał grzać, taki niefart:facepalm:
enrike2 Opublikowano 5 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2013 He zdarza się a powiedz mi jaki jest związek z włączeniem ogrzewania a włączeniem jaki to ma związek z termostatem bo nie rozumiem ---------- Post dopisany at 19:09 ---------- Poprzedni post napisany at 16:40 ---------- i jak mozecie mi polecic linka na termostat co polecacie?
benyA4 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 ASO ,kupujac zamiennik musisz miec duzo szczescia zeby po montazu wszystko bylo ok. Nie wiem czy warto podejmowac takie ryzyko.
Kerm Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Ale bardzo dużo ludzi poleca Wahlera, też jeżdżę na Wahlerze i wstaje super.
MaciekW. Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Ori termostat do ALT w ASO to koszt około 400zł (w ASO w Rzeszowie kosztuje 420zł, z moją zniżką zapłaciłem 370zł). Koszt spory, ale dojście do termostatu jest trochę kiepskie więc jak założysz zamiennik i okaże się, że d*pa to od nowa masz sporo dłubaniny i zakup oryginału. Ja swój termostat założyłem prawie rok temu i mam święty spokój. U mnie objawy były takie, że jak jeździłem po mieście w korkach to auto nagrzewało się do 90 stopni i w zasadzie te temperaturę utrzymywało, ale jak tylko kawałek przejechałem z prędkością 80-90km/h (lub więcej) to wskazówka leciała na 70 stopni
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się