Skocz do zawartości
IGNOROWANY

niedogrzewa


enrike2

Rekomendowane odpowiedzi

najpierw czujnik temp zmienie jak nie pomoże to termostat cóż nie ma wyjścia jeżdzić trzeba ;-)

---------- Post dopisany 08-12-2013 at 16:56 ---------- Poprzedni post napisany 06-12-2013 at 13:58 ----------

witam powodem niedogrzania jest czujnik temp g2 dzis sprawdziłem wyskoczył bład tego czujnika i pozatym różnica temperatury wyniosła ok 8 stopni i wiecej zaczał palić prawdopodobnie jutro zmienie czujnik mam nadzieje ze trafie na dobry ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw czujnik temp zmienie jak nie pomoże to termostat cóż nie ma wyjścia jeżdzić trzeba ;-)

---------- Post dopisany 08-12-2013 at 16:56 ---------- Poprzedni post napisany 06-12-2013 at 13:58 ----------

witam powodem niedogrzania jest czujnik temp g2 dzis sprawdziłem wyskoczył bład tego czujnika i pozatym różnica temperatury wyniosła ok 8 stopni i wiecej zaczał palić prawdopodobnie jutro zmienie czujnik mam nadzieje ze trafie na dobry ;)

OK to wymieniaj czujnik. A później termostat, a skończy się na usunięciu wycieku, pewnie po zimie. Powodzenia.

---------- Post dopisany at 17:24 ---------- Poprzedni post napisany at 17:23 ----------

Najpierw termostat ;)

Jeszcze może wiskoza być, ale ja stawiam na zapowietrzony układ. Jak masz wyciek to go nie odpowietrzysz i tak sobie zassie powietrze.

Co za uparte, każdy mu mów żeby czujnik odpuścił to się uparł że czujnik wymieni.

Zrozum że ten czujnik niczym nie steruje co wpływało by ma słabe rozgrzewanie auta, mało tego uszkodzenie takiego czujnika powoduje zaniżenie temperatury, czyli co?? Sterownik będzie robił wszystko żeby dojść szybko do temperatury roboczej, czyli większa dawka paliwa ewentualnie załączenie układów elektrycznych wspomagających rozgrzanie silnika. TO NIE JEST POWÓD NIEDOGRZEWANIA!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie problem jest podobny. wymienilem termostat i czujnik temperatury. Po wymianie samochod nagrzewa sie bardzo,ale to bardzo wolno. W miescie nagrzewa sie po kilkunastu kilometrachi wystarczy wyzsza predkosc zeby znow spadla do okolo 70...na trasie poprostu nie ma szans sie nagrzac, wskazowka spada nawet do polowy. nie mam juz sil. czy to moze byc wina zamiennika termostatu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MarkoPolo to napewno wina termostatu, wszyscy mowia pisza zeby nie kupowac zamiennikow bo jest z nimi problem. Teraz i tak bedziesz musial kupic oryginalny i jeszcze raz ta sama robota z wymiana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie chyba czeka wymiana termostatu ale nie wiem czy behr czy wahler jak mysłisz beny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem nie zgledbialem tematu bo nie musialem wymieniac. Napewno nie bawil bym sie w zamienniki . Niestety silniki i komputery w audi kiepsko wspolgraja z zamienikami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli chodzi o nieszczelność to by mi się zapowiedział tak? I bym nie miał ogrzewania wtedy tak? Tylko ze ja mam ogrzewanie chyba wymienię ten termostat na behr ori

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieszczelnosc czego ?? jak bys mial niesczelnosc w ukladzie chlodzenia to ubywalo by plynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehehe... to jest właśnie typ który jeździ do bólu a później płacz, że coś się zepsuło...

Kolego jak wywala ci błąd czujnika, to za jakiś czas i tak szlag go trafi.... koszt "za***isty" bo ~100 zł czujnik + 3,56 za oring który polecam kupić - czujnik odpowiada za wskazanie temperatury na desce i to... WSZYSTKO!

Jak Ci nie dogrzewa to zmień termostat koszt w ASO tu już jest sporo, biorąc pod uwagę, że do innych silników są tańsze, ale... kupiłeś AUDI trzeba się liczyć z kosztami. ORI to koszt około 370 zł/ jakiś słaby zamiennik to koszt min. 160 zł z allegro + przesyłka więc już nie bądz sknera i nie żałuj 370 zł raz na 7 lat....

Jak już będziesz wymieniał termostat i czujnik... to przejedź się do ASO skody i kup sobie 3L płynu g12++(jest 20 zł tańszy od ASO AUDI na każdym litrze) do tego kup 5l wody demineralizowanej i wymieszaj w stosunku 1:1 dlaczego? A no bo przy wymianie termostatu zgubisz trochę płynu. Nie bądź sknera i odżałuj 35zł za 1l koncentratu. 5L BORYGO kosztuje u mnie około 60 zł więc też znowu nie taka duża różnica a masz ORI jak fabryka przykazała.

Tyle moich kazań!

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Horas pojechał :)

Wszystko ok, tyle że czujnik podaje jeszcze do silnika, ale nie ma to związku z nagrzewaniem auta, więc pewnie koledze nie chciało się tłumaczyć co i jak.

No i to stwierdzenie, bardzo nie lubię jak ktoś twierdzi, kupiłeś Audi to płać. Wiem że to będzie OT, ale w innych autach też musisz wymieniać różne części, może i są tańsze ORI ale wymienia się je częściej i w sumie na jedno wychodzi. Mam A6 i Punto i koszty roczne są porównywalne. W Audi w sumie psują się bardziej rzeczy eksploatacyjne które pracują i autko w sumie raz w roku idzie na serwis, a w puncie wszystko, co z tego że auto młodsze i części tańsze, jak średnio co 3 miesiące jest na warsztacie. Zaraz ktoś powie że Punto kupiłeś szrota a Audi jest lalka, no właśnie nie. Punto jest o 1 właściciela i 100 tys rzeczywistego przebiegu, audi ma 320 tys i było sprowadzane z niemiec, więc tylko niemiec wie ile to auto ma przebiegu. Jak kupiłem punto to się dowiedziałem że może miska olejowa zardzewieć, koszt 500zł. Moje poprzednie audi miało 25 lat jak sprzedawałem i nawet nie podejrzewałem że w jakimkolwiek aucie miska może zardzewieć, co by to nie było/

Każdy samochód to skarbonka, pytanie tylko ile czasu spędzi ten samochód na podnośniku. Im mniej czasu na podnośniku tym części droższe.

Jeszcze raz przepraszam za OT, musiałem się wyżalić, bo uwielbiam markę Audi i jest mi smutno jak ktoś tak pisze ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy ją na nic nie żałuję i nie lubię jak mu coś nie gra w aucie i nie płacze że mmuszę wymieniać i wymienię nie jeżdżę do ostatniej pory tylko od razu wymieniam a kupiłem audi bo mi się podoba :D teraz wymienię termostat i będzie ok tyle moich kazań :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie dogrzewa to nie czujnik. Jak by Ci dogrzewał i pokazywał 70 stopni to czujnik.

Co za uparte cholera.

Duzo roboty z wymianą takiego czujnika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut, 3 minut jak już masz zdjętą osłonę silnika górną. Wyciągasz zawleczkę, wyjmujesz czujnik, wkładasz nowy i zakładasz zawleczkę. Klucze są potrzebne żeby zdjąć osłonę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a co jeśli u mnie sprawa temperatury wygląda tak, że gdy jeżdżę po mieście bardzo spokojnie, głównie stojąc a nie jadąc, silnik nie może złapać temperatury 90 st. C (zazwyczaj jest to nie więcej jak 70 st. C). Temperaturę roboczą łapie dopiero w momencie gdy wyjadę na trasę i przejadę kawałek z wyższymi prędkości. Wówczas temperatura utrzymuje się na poziomie 90 st. C i nie spada. Czy w takim przypadku winę również ponosi termostat? Silnik oczywiście taki jak w profilu o oznaczaniu AVJ. I jeszcze jedno pytanie czy termostat w moim silniku to jest ten cały za około 400 PLN czy sam wkład? pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno jest pewne nie wkładaj bo pochodzi rok i znowu będzie to samo:facepalm: mam przykład po 80-tce założyłem wahler-a,nie dość że kosztował prawie tyle co ori to pochodził rok i już go musze zmienić bo mi się nie dogrzewa łapie 85 st.C i tyle:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...