Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężko zmieniające się przełożenia


Świetlikx

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

w moim aucie zaobserwowałem ciężko zmieniające się przełożenia. Trudniej wchodzi pierwszy i drugi bieg.

Pozostałe też odbiegają od ideału.

Czy tylko mój model tak ma? Czy macie podobne objawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też tak jest ale sprzęgło jest w agonalnym stanie. Do końca roku planuję jen wymienić i zobaczę czy sie coś poprawi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie niedawno zmieniany dwu-mas ze sprzęgłem i jedynka czasami ma problem ze wskoczeniem na miejsce. puszczenie i ponowne wciśnięcie sprzęgła pomaga sprawia,że jedynka wskakuje tak jak bym chciał by to zrobiła za pierwszym razem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wrzuceniem pierwszego biegu mam podobny objaw. Na dwa razy sprzęgło i wchodzi lżej. Ile zapłaciłeś za wymianę dwumasu i sprzęgła?

Robiłeś na ori? Jeśli nie chcesz pisać cen na forum to napisz proszę na priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wrzuceniem pierwszego biegu mam podobny objaw. Na dwa razy sprzęgło i wchodzi lżej. Ile zapłaciłeś za wymianę dwumasu i sprzęgła?

Robiłeś na ori? Jeśli nie chcesz pisać cen na forum to napisz proszę na priv.

Mój problem został opisany tutaj http://a4-klub.pl/uklad-napedowy-skrzynia-biegow-12/stukanie-sprzegle-287677/ Znajdziesz też odpowiedz na swoje pytania :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój problem został opisany tutaj http://a4-klub.pl/uklad-napedowy-skrzynia-biegow-12/stukanie-sprzegle-287677/ Znajdziesz też odpowiedz na swoje pytania :wink:

Ale U Ciebie było szuranie czy podobne odgłosy. U mnie ciężko wchodzi dwójka a dwumas jest cichy i nic nie szarpie, nie szura. Akurat w dwumasem mam doświadczenie bo nie dalej jak pół roku w drugim aucie zmieniałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli przy podwojnym wysprzegleniu biegi lepiej wchodza to konczy sie sprzeglo i trzeba je pompowac bo juz nisko chwyta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie sie sprzegło na bank kończy bo czasami jak depnę na 5 czy 6 biegu to przy ok 2-2,5 tyś obr potrafi sie nagle uślizgnąć:shock3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jak juz na 5-6 biegu ci slizga to masz odpowiedz;) chyba ze zmodyfikowales auto na trylion koni i milard momentu i niezmieniles sprzegla^^ podobno czesto spotykany efekt w 3.0tdi jak zrobisz mody na 300+ i ~700nm a masz sprzeglo ori^^. 5-6 bieg slizga:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie robiłem. Zero modyfikacji. Auto - import z Belgii- ma silnik CAGB 136KM. Może poprzedni user coś grzebał. Ale z drugiej strony ujeżdzał je jakiś menażur z mikrosoftu a auto w leasingu było wiec moze jednak nic nie dłubał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie mam podobny problem, ale ja osobiście sklanialbym sie w kierunku poduszek silnika. Może nie do końca zerwane jednak straciły już swoją prawidłowość działania z racji ubytku oleju...taka moja teoria. Silnik opada wtedy delikatnie co powoduje utrudnianie w zapieciu pierwszego lub wstecznego biegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...