gienek 0 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Mam problem. Po nocnym odpoczynku w garażu mojej niuni 2,5 TDI odpalam ją, kupa dymu podchodzącego pod kolor niebieski i drga. Po pół minuty samochód się uspokaja , spadają obroty do 900 i przestaje dymić. Wyruszam w trasę i samochód śmiga. Nie ma problemów z przyśpieszeniem, czy tez z uzyskaniem obrotów 4200/min. Jak go odpalam podczas dnia i jest ciepły tego problemu nie ma. Ale czuję smrodzik. Kiedyś tego nie było. Samochód ma przebieg 141000 km. Zaznaczam, świece żarowe zostały wymienione wszystkie. Zwróciłem uwagę, ze spalenie wzrosło. Miałem 8,6 teraz mam 9,2. Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2013 Wiele może być przyczyn ale zacząłbym od tego dlaczego olej spala Ci się prankami 1. Kompresja 2. Jaki ubytek oleju ? 3. Czy była kiedyś ciecz chłodząca zagotowana ? 4. Uszczelniacze zaworowe. 5. Turbina - ale to mało prawdopodobne ps. Tu masz podobne pytanie http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/dymienie-dlugim-postoju-289830/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2013 A może któryś wtryskiwacz leje? Dla pewności podepnij vaga i sprawdź błędy.Może być też coś z uszczelnieniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gienek 0 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 oleju nie ubywa, ciecz nigdy nie zagotowała się, więcej paliwa mi spala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej22 0 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2013 oleju nie ubywa, ciecz nigdy nie zagotowała się, więcej paliwa mi spalaJest zimno to i spala więcej. W profilu masz napisane spalanie 9,1 teraz podajesz 9,2 i co Ci chłopaki mogą poradzić ? może opróżnij bagażnik z niepotrzebnych gratów to znowu spadnie do 9,1... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelkiwi 26 Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Ja też uważam że to w miarę normalne spalanie. Co do niebieskiego dymku na zimnym - świece żarowe i ich zasilanie do sprawdzenia, wtryski, uszczelnienia no i na koniec kompresja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and016 0 Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 obstawiał bym świece żarowe miałem podobnie tylko biały dym z smrodkiem oleju napędowego po wymianie świec problem ustał, mechanik tłumaczył ze dzieje się tak gdy komora spalania jest nie dogrzana i w tedy nie spala oleju napędowego do końca czy jakoś tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się