maro82 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 A mialo byc tak pieknie.....zaczelo sie od chrupniec w pedale hamulca(ale to podobno norma )mruga PRNDS(przy przelaczeniu na R(brak swiatla wstecznego,nieswieci kontrolka pedalu, tryb awaryjny)dziwne dragania pedalu gazu(szarpniecia,chrupniecia)narastajace problemy przy rozpedzaniu(wzrastaja obroty silnika, auto nie przyspiesza)....Teraz najgorsze ..czasem nie da sie zatrzymac samochodu(niewysprzegla i silnik gasnie) ale to tylko czasami,na zimnym oleju wszystko ok! autko popier...la.po dluzszum postoju tez.Jak usune usterki to napisze co bylo( chyba ze zmienie skrzynie na manuala, troche za nia tesknie :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide 8 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 ciekaw jestem czym sa spowodowane te chrupniecia wyczuwalne na pedale hamulca po ruszeniou z miejsca na zimnym silniku-jest to pojedyncze chrupniecie,sprawiawrazenie jakby to bylo cos normalnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro82 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 U mnie tak byLo spoczatku teraz drgania sa wyczuwalne podczas jazdy czasem wlacza sie ASR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Jednorazowe chrupniecie po postoju to test ABS/ESP/ASR... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav 1 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Jednorazowe chrupniecie po postoju to test ABS/ESP/ASR... A już myślałem, że z napędem w moim aucie zaczyna dziać się cos nie dobrego. Lecz tą informację rozwiewasz Flyer moje podejrzenia :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide 8 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Jednorazowe chrupniecie po postoju to test ABS/ESP/ASR... dobrze wiedziec kamien z serca ufff Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko_80 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Czy talie chrupniecie to normalna rzecz? Ja mam to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diego 1 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Tak, normalne Zreszta panowie podepnijcie sobie VAGiny (khe khe khe ) Potem AutoScan i wytężajcie sluch.... chrup-chrum... Brzmi znajmo ? :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W15 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 A czu da sie wymienic skrzynie multitronic a wlozyc manuala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wustyle 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 czytaliscie ostatni Top Gear? tam jest wszystko o skrzyniach automatycznych multitronic zostal okrzykniety najwiekszym padlem sposrod wszystkich tak troche off topic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piechol 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 A czu da sie wymienic skrzynie multitronic a wlozyc manuala wszystko się da, tylko trzeba mieć gruby portfel... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YATES 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 czytaliscie ostatni Top Gear? tam jest wszystko o skrzyniach automatycznych multitronic zostal okrzykniety najwiekszym padlem sposrod wszystkich tak troche off topic Nie rozumiem i nigdy tego nie zrozumię jak można mając taki wybór na rynku kupić samochód z multronikiem. Wiadomo,że padają często,że ogromne koszty naprawy,że spalanie większe ale niestety wygoda kosztuje ........... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiRide 8 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 czytaliscie ostatni Top Gear? tam jest wszystko o skrzyniach automatycznych multitronic zostal okrzykniety najwiekszym padlem sposrod wszystkich tak troche off topic Nie rozumiem i nigdy tego nie zrozumię jak można mając taki wybór na rynku kupić samochód z multronikiem. Wiadomo,że padają często,że ogromne koszty naprawy,że spalanie większe ale niestety wygoda kosztuje ........... pojezdzij to zrozumiesz jesli ktos kto kupuje audi z multi i nie liczy sie z tym ze skrzynia moze pasc lub padnie jest malo powazny ja kupujac auto z ta skrzynia bylemi i jestem w pelni swiadomy ryzyka bo juz wczesniej duzo sie naczytalem o tym.Szkoda ze nie kupileem 2.5 tdi z tipem ale tip nie pracuje tak milo i przyjemniejak multi :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro82 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 potwierdzam jazda jast bardzo przyjemna a i poszalec mozna (S) :>...(bylo) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diego 1 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 tak troche off topic Nie rozumiem i nigdy tego nie zrozumię jak można mając taki wybór na rynku kupić samochód z multronikiem. Wiadomo,że padają często,że ogromne koszty naprawy,że spalanie większe *ale niestety wygoda kosztuje ........... Takie samo pytanie mozna zadac posiadaczom silnikow 2.5 TDi... Dlaczego wybrali silnik "specjalnej troski" ? Koszty i tu i tam podobne... *ale masz jakieś wsparcie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YATES 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 A niektórzy wybrali jednocześnie 2,5 i skrzynię multronic - jak mają pecha to przy średnich zarobkach ( 3 tys zł ) mogą odkładać pół roku żeby naprawić samochód. Nie mam nic przeciwko silnikowi 2,5 Tdi i multronic ale jak słyszę narzekanie właścicieli ,że bardzo droga naprawa to mnie skręca. A więc Panowie i Panie nie narzekać na koszty,bo kupując auto mieliście pełną świadomość . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav 1 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Takie samo pytanie mozna zadac posiadaczom silnikow 2.5 TDi... Dlaczego wybrali silnik "specjalnej troski" ? Koszty i tu i tam podobne... *ale masz jakieś wsparcie ?? Mnie do auta które posiadam przekonał głównie napęd QUATTRO i V6 180 PS czego Ty Diego na codzień nie jesteś w stanie doświadczyć a szczegulnie QUATTRO w zimie. A jeśli chodzi o koszty to poczytaj ile potrafią spalić 1.9TDI http://www.a4-klub.pl/smf/all_a4_spalanie_osiagi_ile_km_na_baku-t1540.0.html;msg457095#msg457095 cuber'a nawet do 16l. / 100km To z silnikiem 2.5 TDI nie łatwo tyle osiągnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diego 1 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Mnie do auta które posiadam przekonał głównie napęd QUATTRO i V6 180 PS czego Ty Diego na codzień nie jesteś w stanie doświadczyć a szczegulnie QUATTRO w zimie. A skąd taki wniosek ? :gwizdanie: A jeśli chodzi o koszty to poczytaj ile potrafią spalić 1.9TDI http://www.a4-klub.pl/smf/all_a4_spalanie_osiagi_ile_km_na_baku-t1540.0.html;msg457095#msg457095 cuber'a nawet do 16l. / 100km Odwracasz kota ogonem, strone do tylu pisalismy o spalaniu z multitronicem a nie ile 1.9 tdi jest w stanie spalic wogule. ps, Cuber mial akurat manual, wiec... :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav 1 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Mnie do auta które posiadam przekonał głównie napęd QUATTRO i V6 180 PS czego Ty Diego na codzień nie jesteś w stanie doświadczyć a szczegulnie QUATTRO w zimie. A skąd taki wniosek ? :gwizdanie: Na podstawie Twojego profilu z którego wynika, iż Twoje auto ma napęd tylko na jedną oś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maro82 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2008 wrocilem z serwisu multi do wymiany,,,,(SKRZYNIA NIE MA POLACZENIA Z CZUJNIKIEM OBROTOW SILNIKA) co do chrupniec bledu nie wykazalo ale mowia ze to moze byc serrwo albo klocki hamulcowe( umnie do wymiany) Za przechodzona skrzynie chca 30.000kr a za nowa 70.oookr(NIE NOWA ALE KUPIONA PRZEZ AUDI OD INNEJ FIRMY KTORA JA REMONTOWALA 2 lata gwarancji :)Niesmigana 200.000kr i dwa lata gwarancji :shocked:uwaga na serwisy audi na to co mowia bo nowe to niezawesz jest nowo.....w piatak mam sie spodkac z niemcem ktory tu naprawia multi ( polecony przez audi)on podobno umie to naprawic( serwis audi niepotrafi lol21 ) CDN. :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się