Skocz do zawartości
IGNOROWANY

pompowtrysk do wymiany?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, zacznę od dolegliwości. Po rozgrzaniu (temp cieczy 90) zawsze na wolnych obrotach po zatrzymaniu się, po kilku sek zaczyna delikatnie terepać, poszarpywać. Sądzę że to przez pompowtryski ponieważ wcześniej miałem wtryski z korektami -2.99, -2, i jakieś tam na plusie, w każdym razie w takim zestawieniu na wolnych obrotach po nagrzaniu terepało niewyobrażalnie i terepania były jednostajne, ciągłe, bez przerw. Wymiana jednego wtrysku pomogła, terepanie ustało, ale nie do końca. Teraz wystepują takie bardziej pojedyncze szarpnięcia z przerwami no i sporo słabsze, a od strony korekt dalej są rozbieżności, ale też wystąpiła znaczna poprawa. Trzymając się teori że to wina pompowtrysków oraz widząc efekty po wymianie PD'ka postanowiłem kupić regenerowany pompowtrysk i dalej ratować sytuacje. I tutaj następuje mój problem i prośba do was bo nie wiem który PD'k wymienić czy też zamienić miejscami żeby uzyskać najlepsze efekty.

Log 13,23 przed wymianą wtrysku nr2(cyl 2) na nowy po renegeracji: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Log 13,23 po wymianie wtrysku nr2 na nowy po reg. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Terepanie przed i po takie same zarówno jak i różnica między tym najbardziej na minusie i plusie a gdzieś mi się obiło o uszy że to ma znaczenie, nie wiem czy to prawda, ale to by wyjaśniało brak poprawy odczuwalnej czyli w terepaniu.

W silniku brak błędów, jeździ dobrze, filtr paliwa wymieniony 13tys km temu, pali na strzała, spalanie ok, nie dymi, poduszki ok, czujnik temp cieczy ok, nowe uszczelnienia wtryskow x4, ostatnio wpadła nowa grucha przy egr, logi robione na rozgrzanym silniku, grupa 018 ok, regulacja wtrysków była. Jeżeli nawet to nie wtryski to i tak proszę o pomoc w ich konfiguracji, czytałem że sama zamiana komuś pomogła, oraz sugestie jak to wyleczyć. Wtrysk nr2 sprzed wymiany na nowy po reg. mam do dyspozycji. Jakie logi jeszcze zrobić?

Opublikowano

na moje pompki ok, także i logi przed wymiana tez wykazuja, że było przed wymiana ok, ale zrób komplet logów i wrzuc do działu diagnostyka.

---------- Post dopisany at 21:49 ---------- Poprzedni post napisany at 21:47 ----------

przyczyna moze byc również podcisnienie.

Opublikowano

ok wrzuce logi do działu diagnostyka, co do podciśnienia to miałem uwalony kruciec, po naprawie podciśnienie wróciło i wynosiło -0,8 a nawet dochodziło do -0,9

Opublikowano

Logami nie ma się co sugerować bo tak to wyglądało u mnie:

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Autem na postoju telepało strasznie, silnik bujał się w każdą możliwą stronę - po regeneracji pompek objawy ustały. Sugeruję autorowi wątku najpierw sprawdzić pompki.

Opublikowano

Na silniku niewiele wyjdzie, u mnie było to samo. W innym wątku opisałem historię mojego audi i wizytę u Gładyska. Trzeba sprawdzić pompki na stole probierczym i to najlepiej Boscha z wydrukami.

Opublikowano

W 100% się z wami zgadzam, nie ma się co sugerować logami, sprawdzenie wtrysków jedynie w serwisie prawde powie:) Wtrysk nr2 sprzed wymiany na nowy po reg.(log pierwszy) włożyłem zamiast wtrysku pierwszego i drgania ustały, a nawet mam wrażenie że coś lepiej jedzie. Teraz korekty tak wygladają: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ale co najważniejsze w końcu spokój. Dzięki za wypowiedzi. Temat można zamknąć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...