AB7 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Witam, moja B7 jest po wirusie. W chwili obecnej mam 193 koni. Chcę trochę więcej. Co mogę się spodziewać, jeśli wpakuje: 1) Wtryski od BEX 2) FMIC (czy takie coś moge zakładać: FMIC intercooler Audi VW 1.8T 1.9 2.0 TDI A4 B6 B7 (3722148621) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.) Czy jak wrzuce te graty to zalecany jest ponowny remap? pozdrawiam, Marcin
Inkognito Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Takie cos smialo mozesz zakladac weliminujesz spadek mocypodczas upalow... Jesli chodzi o wtryski moga cos dac ale podejrzewam ze u Ciebie w aucie siedzi standart k03 wiec wiele wiecwj z tej suszrki nie wycisniesz. Po zamontowaniu samego Fmica korekta nie bedzie potrzebna aczkolwiek nie zaszkodzi a jesli wlozysz wtryski remap to koniecznosc...
Booster Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 możesz zakładać, dużo na tym nie ugrasz, 200 nie przekroczy raczej, będzie lepiej w dni upalne po wtryskach z Bex-a nie będziesz musiał robić korekty, będą trochę więcej lały, a co za tym idzie to większe spalanie, ale jak wiadomo lepiej żeby był troche podlany niż tego paliwa w górnej granicy miały by brakować, twoje seryjne wtryski i tak pracują już na granicy zapętlenia
AB7 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2013 Dwa posty i dwie różne opinie. Jeden mówi że re-map będzie konieczny przy wydajniejszych wtryskach, drugie że nie :-) Juzz tłumacze dla czego akurat chce założyć te dwa elementy: 1) Wtryski: no wlasnie,moje obecne są krótko przed zapętleniem. Planuje gazik wstawić, więc wole dać silnikowi trochę więcej paliwa po prostu. 2) FMIC: chip tuner powiedział, że na seryjnym intercoolerze więcej nie wyciągnie, bo temperatura rosnie mocno w góre i po prostu sciska mu "gardło" na wyższych obrotach, co widać też wyraznie na wykresie. Tutaj wykres po chipie: View image: BRB Tuning Było cholernie ciepło w tym dniu jak bylem na hamowni. Za chiny sie nie dało więcej wycisnąc w bezpieczny sposób. Tutaj cały wątek: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/1-8t-147-koni-logi-bydgoszcz-278535/index2.html
Booster Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 załóż wtryski i zrób logi, ja jeździłem na bexach bez korekty, logi były OK co innego jak byś zapodał 440cc
Inkognito Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Wiadomo ze komp wprowadzi sobie sam korekty i da sie jezdzic ale po korekcie moze sie uszczpnie jeszcze pare koni...
Booster Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 jeżeli korekta będzie darmowa to czemu nie, jak pisałem wyżej na ponad 200 nie ma co liczyć
AB7 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2013 dobra tak zrobie. Jaki kanał/blok trzeba zrobić logi po wymianie wtrysków? @Booster, jesteś 3Miasta. Czy tam u Was jest jakis fajny zakład co robi/montuje FMIC w miare rozsądnej kasie?
Booster Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 sprawdź na blokach 002 i 022 czasy wtrysków i stukowe, FMIC chcesz montować ten gotowy z orurowaniem czy robić nowy od podstaw?
Inkognito Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Z Bydgoszczy daleko do mnie nie masz... Na Fmic zapraszam.
AB7 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2013 @Booster i @Inkognito Ja chciałbym najchętnie to zamontować: FMIC intercooler Audi VW 1.8T 1.9 2.0 TDI A4 B6 B7 (3722148621) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Cena wydaje mi się rozsądna (w tym jest zawarty montaż), natomiast jak sprawdzilem że oni są z Chęstochowy, to raczej tam nie podjade aby FMIC założyć :-) Miejscowość Czerwonak mi trochę komplikuje sprawę, bo jak mam wrócić do Bydgoszczy (kursuje jakis pociąg?)? Chyba że FMIC to szybka sprawa i tego samego dnia mogę znowu wyjechać do domu. Nie wiem nie znam sie.
Booster Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 kup samo orurowanie i intercooler z Fmic.pl wyjdzie około 500pln taniej robiony od podstaw to koszt około 1300-1400pln wpadnij do mnie to ogarniemy to razem w 2-3 godzinki:wink:
Inkognito Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Ja montuje takie same jak na aukcji mozna to ogarnac w jeden dzien bez problemow... Wstawiasz auto rano wieczorkiem wyjezdzasz;-) ---------- Post dopisany at 13:27 ---------- Poprzedni post napisany at 13:26 ---------- Zreszta co tu duzo mowic w razie co to zadzwon pogadamy 728115558
grubcio1980 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Pany a tak z ciekawości.Czy do bfb podejdzie drugi smic z bex-a bez dłubania.Z fmic to w b6 trzeba ciąć belke.Ja mam b7 i nie wiem czy tak samo.200km mi starczy,ale jakby graty z bexa pasowału to nie zaszkodziło by włożyć
Booster Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Pany a tak z ciekawości.Czy do bfb podejdzie drugi smic z bex-a bez dłubania.Z fmic to w b6 trzeba ciąć belke.Ja mam b7 i nie wiem czy tak samo.200km mi starczy,ale jakby graty z bexa pasowału to nie zaszkodziło by włożyć smic z BEX-a podejdzie ale musisz mieć do niego komplet mocowań i rur, przy FMIC-u do B6 czy B7 wcale nie trzeba ciąć belki, zależy jaka wysokość i grubość rdzenia
juby_p Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Witam,moja B7 jest po wirusie. W chwili obecnej mam 193 koni. Chcę trochę więcej. Co mogę się spodziewać, jeśli wpakuje: 1) Wtryski od BEX 2) FMIC (czy takie coś moge zakładać: FMIC intercooler Audi VW 1.8T 1.9 2.0 TDI A4 B6 B7 (3722148621) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.) Czy jak wrzuce te graty to zalecany jest ponowny remap? pozdrawiam, Marcin Radze nie montować IC w ten sposób, chodzi mi o przykręcanie do chłodnicy.
tomekSSK Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Dlaczego radzisz żeby nie przykręcać fmic'a do chłodnicy ?
juby_p Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 bo chłodnica potrafi się potem wypiąć z oryginalnych mocowań. a to grozi przetarciem chłodnicy klimy o zamek maski.
tomekSSK Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 to w którym miejscach najlepiej przykręcić ic ? bo na dniach będę montował chińczyka 550x180x65
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się