jacQoo 0 Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Hej. Chlopaki pomocy. Juz jakis czas temu pisalem ze mam drgania silnika na jalowym gdy jest rozgrzany. Troche trwalo zebym sie za to wzial konkretnie. Moj mechanik mowi mi zmien paliwo !!! I pojechal na odczyt korekty na VCDS. Dzis bylem na odczycie wydaje mi sie ze jest ok z wtryskami. Wszystkie ponizsze wyniki dotycza biegu jalowego bez gazu Obroty zazwyczaj 882 czasami spadaly do 861 Dawka paliwa: 4.7 mg/suw Temp: 86,4 oC Grupa 13 -0,14 0,00 0,14 0,02 Mg/suw -0,12 0,00 0,07. 0,02. Mg/suw -0,14 -0,02 0,16 0,00 Mg/suw Grupa 23 -33.0 -51,0 -45,0 -46,0 Pisaliscie tez o czujniku temperatury paliwa ze moze dawac takie objawy jak walniety. Mi zostalo sprawdzis chyba ten kat synchronizacji rozrzadu, szczegolnie ze jak otworze maske to slychac co jakis czas taki pisk cichy pisk spod oslony paska rozrzadu. Co myslicie ? Gdzie szukac, co dalej robic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Takie opisy to sobie na faciebuka wrzuć... Tu się robi logi w/g tutoriala. Poświęć 30 minut i poczytaj jest wszystko opisane. Z grupy 023 mało paliwa na pompkach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacQoo 0 Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Rozumie. Jakbym mial kabel, to bym sie odpowiednio przygotowal. Niestety nie mam interfejsu bylem u goscia na kablu jako usludze 50 zl ;-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Jakieś błędy były zapisane w sterowniku ? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacQoo 0 Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Totalna cisza. Brak bledow. Korekcje z tego co poczytalem to chyba wzorcowe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 14 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2014 Rozumie. Jakbym mial kabel, to bym sie odpowiednio przygotowal. Niestety nie mam interfejsu bylem u goscia na kablu jako usludze 50 zl ;-( No widzisz a kabel 35 zeta... ---------- Post dopisany at 22:16 ---------- Poprzedni post napisany at 22:13 ---------- Totalna cisza. Brak bledow. Korekcje z tego co poczytalem to chyba wzorcowe ? Jaki masz przebieg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlos88 0 Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 [Warszawa] witam jestem nowy na tym forum mam Audi A4 b6 2001 AWX w postach opisujecie objawy które występują także w moim audi na wolnych obrotach poniżej 1000 silnik nierówno pracuje dostaje drgań czy to wina pompowtrysków czy czujnika tem. paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacQoo 0 Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Moj przebieg to 171 000 ---------- Post dopisany at 19:46 ---------- Poprzedni post napisany at 19:45 ---------- Biszczan podejrzewasz cos jeszcze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biszczan 3 Opublikowano 15 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Moj przebieg to 171 000---------- Post dopisany at 19:46 ---------- Poprzedni post napisany at 19:45 ---------- Biszczan podejrzewasz cos jeszcze ? Dobrze by było gdybyś załatwił kabelek i zrobił odpowiednie logi. Jeżeli pompowtryskiwacze są ok to hydraulika silnika, tłumik drgań skrętnych, ustawienie rozrządu i zawieszenie silnika. Kąt synchronizacji ma jak najbardziej wpływ na pracę silnika ale bez logu 004 nie ma sensu żebyś przestawiał go na ślepo. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacQoo 0 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Ok. To zalatwie kabel i soft zeby robic to po bożemu. Dzieki. Odwzwe sie jeszcze z logami. ---------- Post dopisany 24-03-2014 at 20:45 ---------- Poprzedni post napisany 15-03-2014 at 20:21 ---------- Cześć. Bylem sprawdzic ten kat synchronizacji i trzyma sie blisko zera, wiec juz koncza sie ewentualne przyczyny :-( Reasumujac: kat synchronizacji - ok Pompowtryski - pierwsza liga Czujnik temp. paliwa - poprawne wskazania Dwumas tez nie bo rzuca silnikiem tylko po osiagnieciu 90oC Ma ktos z Was jeszcze jakis pomysl ? Bo wszystkie podpowiedzi z tego watku juz sprawdzalem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Proponuje ściągnąć pokrywę głowicy i obejrzeć wałek. Konkretnie wierzchołki krzywek. Sprawdź krawędź krzywki czy nie jest ostra. W przypietych masz "wałek rozrządu wymiana" i od 7 strony poczytaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bruuuum 18 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Ok. To zalatwie kabel i soft zeby robic to po bożemu. Dzieki. Odwzwe sie jeszcze z logami.---------- Post dopisany 24-03-2014 at 20:45 ---------- Poprzedni post napisany 15-03-2014 at 20:21 ---------- Cześć. Bylem sprawdzic ten kat synchronizacji i trzyma sie blisko zera, wiec juz koncza sie ewentualne przyczyny :-( Reasumujac: kat synchronizacji - ok Pompowtryski - pierwsza liga Czujnik temp. paliwa - poprawne wskazania Dwumas tez nie bo rzuca silnikiem tylko po osiagnieciu 90oC Ma ktos z Was jeszcze jakis pomysl ? Bo wszystkie podpowiedzi z tego watku juz sprawdzalem. DPF u siebie masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacQoo 0 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 Tak. Silnik BRB. A co moze byc cos z DPF -em ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bruuuum 18 Opublikowano 24 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2014 U mnie wypalanie DPF w trybie miejskim powodowało drgania na jałowym i trochę inną reakcję na gaz przy ruszaniu. Pozbyłem się DPF i wszystko w normie. Jeździsz głównie po mieście? Przejedź się gdzieś przez 10-15 minut przy 3tys obrotów z prędkością 80-100 bez zatrzymywania i zobacz czy po tym jest jakaś różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacQoo 0 Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 bruuuum 2 razy w tygodniu wypadam na 100 km trase na autostradzie i dobrze daje w piec :-) a reszta jazdy to troszke pi miescie ale malo. Ale to jakis kolejny trop z tym filtrem. Chyba mozna gdzies sprawdzic poziom zapchania DPF-u ? Aha kontrolka wypalania nigdy mi sie nie pokazala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 Skoro się nie zapala kontrolka to z dpf ok. Powtórzę się i sprawdź wałek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo33 0 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Witam, jacQoo i poradziłeś sobie z problemem?Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się