pięknyzadek Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Panowie, mam problem , jakieś 5tkm temu wymieniłem wszystkie filtry, paski oleje. Od kilku dni mam problem, a polega na tym, że ponad 3000obrotów tak jakby zaczęło brakować paliwa, przerywa i się nie wkręca, szarpie. Do 3000 obrotów żadnego problemu, kręci aż miło. Proszę o sugestie pozdrawiam
pięknyzadek Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2008 dzięki, poszukam kogoś z vagiem, nie mogę się przyzwyczaić, wcześniej miałem hondę, tam komputer był z diodą spreżony, i to było tak jakby łatwiej. W każdym razie z ranka zatankuję verwę
Patrox Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Na 99% przepływomierz nie daje powyżej 3000 tyś. TAk jak koledzy napisali, podjedz na diagnostyke i wszystkiego się dowiesz.
pięknyzadek Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2008 witam, ponownie, wczoraj wieczorem nie wytrzymałem i pojechałem na orlen. Zatankowałem 50 litrów verwy i chyba jest dobrze. Nie chciałem go za bardzo cisnąć ale z rańca wyciągnąłem bez problemu 180km/h i samochód nawet nie jęknął. Mimo wszystko pojade na diagnozę bo kolega ma diagnostykę pozdrawiam
spanky Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 witam, ponownie, wczoraj wieczorem nie wytrzymałem i pojechałem na orlen. Zatankowałem 50 litrów verwy i chyba jest dobrze. Nie chciałem go za bardzo cisnąć ale z rańca wyciągnąłem bez problemu 180km/h i samochód nawet nie jęknął. Mimo wszystko pojade na diagnozę bo kolega ma diagnostykę pozdrawiam to i moze filtr paliwa wymien ....
pięknyzadek Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2008 to i moze filtr paliwa wymien .... ale czy po 5tkm (bo 2 miechy temu wymieniałem) była by taka porzeba?
spanky Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 to i moze filtr paliwa wymien .... ale czy po 5tkm (bo 2 miechy temu wymieniałem) była by taka porzeba? jezeli zalales jakis syf do kotla [mozna to wywnioskowac po wczesniejszej Twojej wypowiedzi] to przydaloby sie wymienic ... chyba ze obudzenie furmanki po tankowaniu to tylko przypadek ...
pięknyzadek Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2008 wymian paliwa pomogła na krótko, na wagu pokazał błąd 550 ale nie tu był problem , całkiem prawie zatkany był filtr paliwa i nie podawał oleju tzn podawał ale po 3tys obrotów już dławił (później to już po 2800) Filtr zapchany był jakąś przeźroczysta mazią pozdr
spanky Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 całkiem prawie zatkany był filtr paliwa i nie podawał oleju tzn podawał ale po 3tys obrotów już dławił (później to już po 2800) Filtr zapchany był jakąś przeźroczysta mazią pozdr a jednak ...
Dioda Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Drogi kolego podmień elektro zawór regulacji doładowania tzw. N75 On odpowiada za cisnienie doładowania czyli bajpas ustawia tak łopatki turbawki aby nie przekroczyc pewnego zakresu ustawionego w kompie cisnienia. Gdy zaworek padnie to łopatki są w jednej pozycji i wtedy turbawke rozkrecisz do max obrotów. Ale komputer mierzy cisnienie doładowania i zapobiega rozbujaniu sie turbawki. Wtedy komputer przechodzi w tryb awaryjny tzw. Notluft. Czyli dobiera tak proporcje paliwa i powietrza abyś nie mógł rozbujać samochodu. POZDRAWIAM SERDECZNIE
pięknyzadek Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Drogi kolego podmień elektro zawór regulacji doładowania tzw. N75 On odpowiada za cisnienie doładowania czyli bajpas ustawia tak łopatki turbawki aby nie przekroczyc pewnego zakresu ustawionego w kompie cisnienia. Gdy zaworek padnie to łopatki są w jednej pozycji i wtedy turbawke rozkrecisz do max obrotów. Ale komputer mierzy cisnienie doładowania i zapobiega rozbujaniu sie turbawki. Wtedy komputer przechodzi w tryb awaryjny tzw. Notluft. Czyli dobiera tak proporcje paliwa i powietrza abyś nie mógł rozbujać samochodu. POZDRAWIAM SERDECZNIE chyba źle podpiąłeś tego posta
gerwazy2512 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Gdzie znajduje się elektro zawór regulacji doładowania tzw. N75? Mam problem z turbiną i chciałbym to sprawdzić.
Uneek Eth Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Gdzie znajduje się elektro zawór regulacji doładowania tzw. N75? Mam problem z turbiną i chciałbym to sprawdzić. Zaworek znajduje się z przodu samochodu pomiędzy blokiem silnika a chłodnicą (jak otworzysz maskę to lekko w lewo). Samego zaworka nie sprawdzisz, możesz podmienić na inny (nowy) i sprawdzić czy fura lata jak dawniej. Z własnego doświadczenia najpierw proponuję sprawdzić przewody podciśnienia - wszystkie, u mnie były sparciałe - wyminiłem i problem z głowy. Pozdro...
gerwazy2512 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Zaworek znajduje się z przodu samochodu pomiędzy blokiem silnika a chłodnicą (jak otworzysz maskę to lekko w lewo). Wymieniłem na nowy turbina chwilę pochodziła właściwie, a potem znów to samo sprawdzę przewody, ale nie mam kanału i to może potrwać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się