Tooomi Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Co za różnica czy masz cały zbiornik czy ci się ma zaraz rezerwa zaświecić,tak czy siak powinien zapalić powiedzmy od strzała.
ryba85 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Co za różnica czy masz cały zbiornik czy ci się ma zaraz rezerwa zaświecić,tak czy siak powinien zapalić powiedzmy od strzała. dawniej tak miałem.nieraz to mało co w baku było i na najwiekrzych mrozach palił od strzała.teraz to nie wiem co bedzie jak przyjda mrozy.
simsonek Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Czy pełny bak czy pusty pali tak samo. Zastanawia mnie czy to mozliwe ze jak zalozone sa zaworki zwrotne, pompa nie cieknie bo uszelniana była to ze traci cisnienie po dluzszym postoju ?
simsonek Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 i ja juz nie wiem. pompe druga tez mam. Zobacze co bedzie po wymianie przekaznikow kompa i rozrusznika
ryba85 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 ja jutro wymienie jeszcze filtr powietrza i jedna swiece bo jest przepalona.
kylson Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2014 Dawka wynosi 3,6. To i tak jest chyba sporo biorąc pod uwagę, że zakres jest od 2,2 do 9. Mrozów nie ma, temperatura na plusie, a muszę kręcić parę sekund. Strach pomyśleć co będzie jak będą minusowe temperatury
vp-tdi Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 jak mas 16bit sterownik mozesz zmienic zakres grzania swiec w kanale 12 vag-com ze np przy +1 beda juz grzały
simsonek Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 No i winowajca znaleziony. Wczoraj założyłem drugi rozrusznik i w ogóle inny samochód. Wskazówka od ładowania nie opada tak przy odpalaniu, a auto odpala od przysłowiowego strzała
kylson Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2014 Z tego co wiem, świece dostają napięcie jak jest poniżej 4 stopni. Poza tym ze świecami jest tak, że kontrolka coś za szybko gaśnie Powinna świecić parę sekund, a ona momentalnie gaśnie
ryba85 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Z tego co wiem, świece dostają napięcie jak jest poniżej 4 stopni. Poza tym ze świecami jest tak, że kontrolka coś za szybko gaśnie Powinna świecić parę sekund, a ona momentalnie gaśnie kolego odepnij wtyczke od czujnika cieczy chłodzacej to wtedy swiece beda ci grzały ok 15 sekund.i wtedy sprawdz czy lepiej zapali.u mnie to nie pomogło.moze rzeczywiscie rozrusznik?
kylson Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2014 Odpinałem wtyczkę, to samo, momentalnie gaśnie kontrolka. Czujnik jest sprawny
ryba85 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 to przekaznik moze bedzie walniety.
kylson Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2014 Jest jakiś sposób żeby sprawdzić przekaźnik? VAG nie pokazywałby błędu? Jaki numer ma tutaj przekaźnik, 202?
maciucha512 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Jest jakiś sposób żeby sprawdzić przekaźnik? VAG nie pokazywałby błędu? Jaki numer ma tutaj przekaźnik, 202? Test Outputs w grupie Engine.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się