bajowsado Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Witam, właśnie przed chwila umarła mi audi. Odpaliła na dotyk, wbila 700 one i zgasła. Błędów na vag brak, był tylko wcześniejszy 00550 co robić i co sprawdzić? Pompa by dala błąd, prawda? Liche paliwo, ale tylko -3 na dworze.. ---------- Post dopisany at 14:43 ---------- Poprzedni post napisany at 07:57 ---------- Nikt nic nie wie? Może wystarczy przelutować tranzystor? Albo kto ma pompe na śląsku sprawną i pewną. Jeszcze pytanie, do pompy muszę rozbierać przód, czy wystarczy jak do kąta wtrysku? No i jak ją ustawić, blokady itp potrzebne? ---------- Post dopisany at 16:44 ---------- Poprzedni post napisany at 14:43 ---------- kręcąc rozrusznikiem w grupie pierwszej mam injected quantity na około 60mg/str czy pompa by działała? ---------- Post dopisany at 18:48 ---------- Poprzedni post napisany at 16:44 ---------- A w grupie 004 jak kręcę to w drugiej rubryce mam kąt wtrysku oscylujący między 8-8,5 stopnia BTDC, pomóżcie co sprawdzić bo ręce opadają, a jak to pompa to już całkiem ciekawie...
kudalty66 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 jak silnik nie pracuje na jałwym cięzko sprawdzic cokolwiek,. poluzuj wtryski zobacz czy idzie paliwo, ile masz paliwa??? sprawdz na krótko czy pompka w baku działa,. obstawiam nieszzcelnośc na przelewach lub przy filtrze ewentualnie zaworku zwrotnym na filtrze,.
bajowsado Opublikowano 20 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2013 Paliwa mam troszke ponad pół, pompe mam w baku uszkodzoną mówię z góry, dlatego zawsze mam ponad pół baku by nie zajechać vp44 i nie pojawiała się sprężynka, przelewy dałem nowe wraz z podkładkami w listopadzie. Martwi mnie to jak się zachowała, odpaliła od strzała jak nigdy, dosłownie kluczyka dotknąłem, zgasła i koniec. Sprawdzę rano czy się nie zapowietrzył, no ale dziwi mnie to bo ten błąd 00550 choć wcześniej nie miałem problemów ze świecącym ASR czy coś w ten deseń. Jeszcze może poluzowały się fasolki koła do regulacji kąta wtrysku, bo ustawiałem go jakiś miesiąc temu, możliwe że nie byłoby najmniejszej reakcji na kręcenie gdyby koło poszło maksymalnie do skrajnego punktu regulacji? A co do nieszczelności na filtrze, też to już robiłem niedawno (chyba, że się nagle zepsuło) nowy filtr boscha i nowy zaworek. Chciałbym go odpalić aby coś wiedzieć, ale nie mam zamiaru siukać mu plaka do dolotu.
kudalty66 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 550 to regulacja kata wtrysku poza zakresem,. albo pompa stoi na nastawniku, albo wtrysk sterujacy leży,. kręcac rozrusznikiem na vagu w 4tej grupie w 3cim okienku zobacz czy cos pokazuje,. powinno byc to samo co w drugiej, a w ostatnim okienku praca nastawnika w procentach,.
bajowsado Opublikowano 20 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2013 No ale bez wtrysku sterującego powinien zagadac, nie? Kiedyś wypiął mi się przypadkowo i auto nadal jeździło, tylko później widziałem błąd Czujnik G80 brak przejścia czy tam zwarcie do masy. Ale samochód chodził jak należy. Rano zobaczę jak piszesz. A co do nastawnika, jeżeli 00550 to tranzystor będzie dobry? Jeszcze jak możesz ile mniej więcej procent musi być przy kręceniu rozrusznikiem by ocenić czy nastawnik się nie przyciera i działa jak należy?
kudalty66 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 zajrzuj do paska od pompy czy jest napięty i sprawdz na wtryskach czy paliwo jest podawane,. do tego potrzebujesz drugiej osoby,.
bajowsado Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2013 Actual start czyli trzecie okno w grupie 4 stoi i nie zmienia kąta wtrysku, natomiast czwarte okno pokazuje około 10-15% podczas kręcenia ---------- Post dopisany at 08:56 ---------- Poprzedni post napisany at 08:22 ---------- O dziwo odpowietrzyłem i audi zagadało, kręciłem może z 15 sek i działa. Nie wiem co to było i co teraz dalej działać... ---------- Post dopisany at 10:37 ---------- Poprzedni post napisany at 08:56 ---------- Nadal jednak mam powracający czasem błąd 550, silnik pracuje równo, o dziwo pali lepiej niż zawsze. Tylko czy martwić się tym błędem? Kąt wtrysku mam cały czas na late 2.2* BTDC cały czas tak maiłęm bo wtedy silnik chodzi cichutko, błędu wcześniej nie było. Przestawić na ATDC?
slawinio Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 śilnik chodzi cichutko na 2.2 BTDC??? a to dziwne bo kąt wtrysku masz za wczesny. Przestaw w okolice 1 ATDC i powinno być duzo lepiej.
kudalty66 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 jeżeli masz na late to albo powinno być 2 stopnie ATDC lub -2 BTDC, w każdym razie najliżej wartości 2 stopnie, teoeretycznie norma jest od 0 do 4, ale jak VCDsem uzyjesz diagramu, to na 2 stopnie pokazuje perfect!!!!! skoro teraz działa to zrób logi statyczne grupy 001, 003, 004, i BS 003 i 004 wychodzi na to że pierwszy objaw był własciwy, odpaliło i zgasło czyli było zapowietrzone, szukałeś nieszczelności???
bajowsado Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2013 Szukałem, wszystko wygląda w porządku w końcu mam cały układ przelewowy nowy, nowy filtr, zaworek. Wszystko oprócz przewodów paliwowych do pompy jest nowe. Logi zrobię jeszcze dziś jak się uda i wrzucę, to co sam sprawdziłem to niby wszystko ok, steruje kątem wtrysku, moc jest, nie kopci, odpala na dotyk. idę teraz zobaczyć po nocy jak zagada. ---------- Post dopisany at 10:34 ---------- Poprzedni post napisany at 10:31 ---------- śilnik chodzi cichutko na 2.2 BTDC??? a to dziwne bo kąt wtrysku masz za wczesny. Przestaw w okolice 1 ATDC i powinno być duzo lepiej. Jak miałem na 1.8 ATDC to na ciepłym klepał jak Starciok, na zimnym wiadomo kałach jest jak się jedzie, ale to przez max 2km, chyba każdy to ma. Zostawiam tak jak było, bo musze rozwiązać problem błędu 00550 który pojawia się tylko po przegazowaniu na 2500 Obr.
kudalty66 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 bład wywala bo nastawnik idzie na max, nie moze wysterować,. kąt musisz mieć w zakresie i tyle, jak bedzie źle, cos innego się wysra, jak nie masz kata dolej troszkę mixolu żeby wtryski przesmarować,. zrób dynamiczny log 004
bajowsado Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2013 Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,004,004,004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM nie wiem czy są dobrze zrobione, grupa 003 robiona 2 razy, wiec na dole jest dobra. Dynamiczna jest na samym dole razem z statycznym, chyba okej zrobiłem? ;d Jak widzę czasem pod koniec Late nie steruje mi kątem wtrsyku. Natomiast dziś błędu nie było w ogóle.
kudalty66 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 kąt masz zły!!!!!!!!! na late masz 2 stopnie ale nie po tej stronie, jest BTDC, powinno być -2,. jeżeli byłoby ATDC to wtedy 2 stopnie na late,. zobacz że na jałowym chce wysterować w zakresie ale nie może bo osiąga 100 procent,. jak dla mnie to pompa bardzo słaba juz jest, teromostat tez za nisko trzyma,.
bajowsado Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2013 Czyli teraz pompą kręcić w którą stronę patrząc na pompe, w prawo? ---------- Post dopisany at 18:11 ---------- Poprzedni post napisany at 18:08 ---------- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM nie wiem co jest grane, ale jak widać na samym dole są logi zrobione przed chwilą z nastaw. Teraz mam -1.8 ATDC może to wina programu? Przestawiałem całą jak się tylko da i nie idzie zrobić +1.8 ATDC, to znaczy ja mam na programie na + a na logach wychodzi -, dlaczego?
slawinio Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 zmień program i zrób raz jeszcze ...
bajowsado Opublikowano 26 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2013 To jak będzie to wina oprogramowania czy faktycznie mam zły kąt? Bo jak pisałem w programie na nastawach mam 1.8 ATDC a na logach -1.8 ATDC. Kombinowałem z kątem jak się da i w logach nie zrobię na +ATDC, jakieś pomysły?
slawinio Opublikowano 26 Grudnia 2013 Opublikowano 26 Grudnia 2013 nie wiem czy dobrze rozumiesz o czym piszemy i wydaje mi sie ze troche mieszasz. w BS powinieneś mieć na LATE 1-2 ATDC. Jak masz 1.8 ATDC to moze zostać.
bajowsado Opublikowano 26 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2013 nie wiem czy dobrze rozumiesz o czym piszemy i wydaje mi sie ze troche mieszasz.w BS powinieneś mieć na LATE 1-2 ATDC. Jak masz 1.8 ATDC to moze zostać. Tak właśnie mam, ale na logach jak widać jest na minusie, nie wiem czy ja coś torbię czy program, ale zostawię to tak.
slawinio Opublikowano 26 Grudnia 2013 Opublikowano 26 Grudnia 2013 jak chce Ci sie bawic to zrób logi jakims vag-comem 3.11 i wrzuć raz jeszcze... bo widze ze robiłeś vcds-em
kudalty66 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Opublikowano 26 Grudnia 2013 zrobie swój pomiar 004 BS lub znajde to wkleję,. u ciebie na dynamicznym widac że na początku nastawnik nie może wysterowac zadanej wartości,.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się