Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 alt - błąd 17766, 17544 + padające cewki po montażu lpg, ster. Lpgtech


zapsu

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego, skad dokładnie jesteś? Daleko masz do Buska zdroju? Mogę polecić Ci tam dobrego gazownika. Sam bym tam pojechał bo tez mam problemy:facepalm: ale za daleko trochę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zrobił gazownik. Zadzwoniłem i poinformowałem, ze kontaktowalem sie z LPGTECH w sprawie niesprawnej instalacji i otrzymałem odpowiedz o złe dobranym reduktorze. Powiedział, ze w takim razie zmieni na OMVL. Oczywiście zadzwoniłem do LPGTECH w sprawie OMVL i polecili mi tak jak Wy - KME SILVER. Gazownik nie robił problem. 2h i po robocie. Samochód chodzi dobrze.

Odnośnie regulacji to mam w Piotrkowie Tryb. gazownika, który cieszy sie bardzo dobra opinia. W rodzine sa dwa samochody od niego - wszystkie pracują bez zarzutu. Reguluje podczas jazdy i zajmuje mi to około 30 minut. Jeśli sie nie sprawdzi to zrobie sobie wycieczkę do któregoś z forumowiczów.

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie mam pytanie do alt reduktor zavoli zeta i wtryski hana 2000 beda dobre?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reduktor będzie dobry , wtryski też tylko zielone jak pisali wyżej , ja bym wziął Barracudy mają dysze, są nasze krajowe bardzo dobre , a po wykręceniu dyszy masz jak Hana zielona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W związku z tym, ze problem z gazem jest wstępnie rozwiązany zabieram sie dalej za działanie.

Alt bierze mi olej. Trudno powiedzieć jakie ilości. Nie mierzyłem. Wiem jednak, ze m odme cała w oleju. Rozumiem, ze należy ja wymienić?

Bardzo skomplikowana jest to czynność?

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak odmę masz zaolejoną to może najpierw warto ją zdemontować , wyczyścić , spr. czy nie jest uszkodzona ( pęknięta ) zatkana , potem zweryfikować ile tego oleju pobiera .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZAPSU

Wymienialem w swoim na nowa z gory ja zdemontowac to proste gorzej z dolem jak masz rece w miare male to dasz rady wcisnac reke i odme miedzy alternatorem a kolektorem.Odma wchodzi w taki otwor okragly do silnika,na koncu jest taka rurka jakby zolta i musisz to wyjac wszystko jest to zabezpieczone taka zawleczka plaska podobnie jak u gory.Mialem to na koncu polamane ale jakos wyszlo,problem jest z wlozeniem calej odmy wlasnie tej metalowej koncowki juz z odma .Jak sie nie demontuje kolektora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odma.jpg

---------- Post dopisany at 18:01 ---------- Poprzedni post napisany at 17:59 ----------

14- odma z gruszka

15- oring uszczelniajacy (uwaga by nie wpadl do srodka przy demontazu)

16- pierscien zabezpieczajacy ( nalezy go wyciagnac by wyciagnac odme)

17- podstawa filtra oleju z gniazdem odmy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ume4agy8.jpga7yju4yv.jpgavate5u8.jpgtyzy7ehe.jpgy3y6une8.jpg

Wrzucam zdjęcia z komory. Niestety dostęp słaby i nie udało mi się zrobić porządnych zdjęć.

Jak to wygląda Panowie?

Ogólnie to wszystko dookoła jest pokryte olejem.

Chciałbym zrobić porządek z olejem, bo wyszło mi ze pobiera około 0.6 - 1l na 1000km. Tragedii nie ma, jednak dużo jeżdżę i generuje to koszty. Jest perspektywa na obniżenie poboru oleju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popatrz na, pomacaj dobrze odmę, bo to tak wygląda jak by pod nią było wszystko upierdzielone. Uszczelka pod pokrywa nie cieknie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że pytasz o uszczelkę pod pokrywa zaworów?

Jeśli chodzi o odme to jest tak jak piszesz - wszystko dookoła jest brudne. Jest tam strasznie trudny dostęp przez co trudno mi porządnie obmacac odme. Po czym poznam, że jest odszkodzona? Który element zazwyczaj pęka? Czwórnik u góry czy gruszka? A może przewod?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tą uszczelkę. Wytrzyj ile sięgniesz a potem jak pojeździsz szukaj mokrych miejsc, inaczej to raczej ciężko coś znaleźć bez demontażu. Czwórnik jest na wierzchu więc będziesz widział, jak nie on to dalej patrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...