dawidoks Opublikowano 21 Grudnia 2013 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Nie mogę odpowiedzieć sobie na pytanie co jest przyczyną dźwięku wydobywającego się z okolic silnika i sprężarki. Są to dwa różne typy dźwięku, które słychać na podanym filmiku. Chrobotanie( ustępuje po rozgrzaniu silnika) i świszczenie.
Labiel Opublikowano 21 Grudnia 2013 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Auto idzie normalnie? Sprawdź dokładnie kolektor. AEB miały problem z jego pękaniem i może spaliny gdzieś się wydostają.
dawidoks Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2013 Czy auto normalnie idzie? Ja nim sporadycznie jeżdżę. Z opowieści taty to autko wcześniej zbierało się lepiej czyt. dostawało lepszego kopa na niższych obrotach. Teraz trzeba je wyżej podciągnąć.
Labiel Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Powiedziałbym że może łopatki turbo ocierają o korpus ale nie wiem czy to możliwe.
dawidoks Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2013 O tym samym myślałem ale dziwi mnie ten fakt dźwięku który ustaje po rozgrzaniu.
Labiel Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Zawsze można zdjąć wąż z turbo i zobaczyć jak tam mają się luzy na wirniku.
wojtek20DW Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 proponuję na początek zdjąć pasek ze sprężarki klimy
dawidoks Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2013 Tak tylko to są dwa typy dźwięku jak pisałem więc mogą być różnego pochodzenia.
Labiel Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Mogą ale nie muszą. Często po rozgrzaniu dźwięk się zmienia.
dawidoks Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2013 Wsłuchaj się dobrze w dwa dźwięki na filmie. Słyszalne są oba różniące się znacznie od siebie. Jeden ciężki metaliczny drugi cienki gwiżdżący.
Labiel Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Film to film, nie odda rzeczywistości. Czyścić uszy, otwierać maskę i nasłuchiwać.
marys Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Po rozgrzaniu ustępuje bo pod wpływem ciepła metal się rozszerza. Sam jestem ciekaw co jest przyczyną tych objawów
davidlive Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 proponuję na początek zdjąć pasek ze sprężarki klimy Zacznij od tego, ściągnij pasek i dopiero słuchaj dalej, ale n 99% pada turbina. Możliwe też że sie odkręciła albo wywala uszczelkę miedzy turbo a kolektorem, nagrzewa sie metal sie rozszerza szczelina sie zmniejsza
dawidoks Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Trochę późno lecz zabrałem się za to. W kwestii wyjaśnienia dla wszystkich z podobnym problemem winna była uszczelka pod kolektorem która przepuszczała na wyjściu z jednego cylindra.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się