Gdzie znajdują się wtyczki wtrysków, jak się do nich dostać ?
0

    6 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Koledzy jak sie dostać do wtyczek wtrysków w tym silniku. Konkretnie chodzi mi o to że prawdopodobnie mam luźną wtyczkę i czasem brak styku, może ktoś posiada jakiś fajny opis tej czynności.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Obrazowo :decayed:

    Musisz zdjąć osłonę akustyczną i pokrywę rozrządu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czyli tak jak myślałem że będzie trzeba ściągać osłonę klawiatury, ale to nawet dobrze się składa bo olej mi leci spod niej troszkę wymienię przy okazji uszczelkę. A to częsta przypadłość w tdi że luzują się te wtyczki? Przypuszczam że u mnie tak właśnie jest. Chyba powodem są drgania jakie wytwarza silnik.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A jakie objawy są? Z ciekawości pytam.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Czyli tak jak myślałem że będzie trzeba ściągać osłonę klawiatury, ale to nawet dobrze się składa bo olej mi leci spod niej troszkę wymienię przy okazji uszczelkę. A to częsta przypadłość w tdi że luzują się te wtyczki? Przypuszczam że u mnie tak właśnie jest. Chyba powodem są drgania jakie wytwarza silnik.

    Objawy poluzowanych konektorów wtrysków to bujanie na boki silnikiem a tym samym całej karoserii. U mnie dodatkowo na vagu wyskoczył błąd na jednym z wtysków dot. połączenia elektr.

    U mnie dociskanie styku roboczego nie pomogło na dłuższą metę i wymieniłem całą wiązkę wtysków na nową - od tego czasu spokój z bujaniem

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Objawy są takie że, jak autko się zagrzeje tak po przejechaniu 15km podczas dodawania gazu powoli w przedziale obrotów 1700-2000 zaczyna poszarpywać ale tylko jak gazu daję powoli na zagrzanym silniku. Ale ostatnio jadąc zaczął szarpać w pełnym zakresie obrotów i zapaliła się kontrolka esp. Po zgaszeniu i ponownym zapaleniu kontrolka zgasła i auto przestał szarpać choć nadal w przedziale 1700-2000. A szukając w necie znalazłem dwa identyczne posty w których przypadku winne były wtyczki. Myślę że albo wtyczki albo wtryski. Na komputerze wyszło że jeden troszkę leje odbiega parametrami od pozostałych ale mechanik mówił że w normie.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy