mike22285 1 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 witam mam pytanie otóz wybija mi plyn ze zbiornika na wysokich obrotach,termostat wymieniony uszczelka to nie jest bo mialem kiedys ten sam prbolem i jakos sie odpowietrzylo,a teraz temp 90 stopni i potem sie gotuje i dalej zimne.czasami poleci cieple a po chwili znowu zimne.dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gsobczak 0 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 ja własnie kupiłem żonie a4 b6 tez z silnikiem 2.0 i równiez lipa z ogrzewaniem ale raczej stawiam na niedrożna nagrzewnicę....wąż doprowadzajacy jest gorący w wylotowy chłodny więc raczej to oczywiste, że zafajdana musi być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benyA4 7 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 jesli masz zaklejone kanaly wewnetrzne w nagrzewnicy to waz zasilajacy i powrotny sa gorace, bo cieplo nie zostaje oddane do powietrza. Jesli u ciebie zasilanie jest gorace powrot zimny to mozliwe ze klapy w klimatroniku nie dzialaja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzmen 1 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 ja własnie kupiłem żonie a4 b6 tez z silnikiem 2.0 i równiez lipa z ogrzewaniem ale raczej stawiam na niedrożna nagrzewnicę....wąż doprowadzajacy jest gorący w wylotowy chłodny więc raczej to oczywiste, że zafajdana musi być na początek spróbuj odpowietrzyć nagrzewnice i przepłukać wężem w odwrotnym kierunku , jak będzie powietrze w nagrzewnicy to też nie będzie grać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razorsl 0 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 mam ten sam problem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enrike2 3 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 to zabierajciue sie do roboty zima idzie ;p a tak na powaznie na poczatek skupscie plyn przeplukajcie nagrzewnice i dobrze odpowietrzcie uklad bo bez tego ani cieple nie poleci i najlepiej zalejcie g12 jak to zorbicie i nie pomoze too dajcie znac ale mysle ze bedzie ok ;-) powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razorsl 0 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 fura jest u mechanika... jutro rano bede wiedzial o co kaman. Ob nic powaznego bo spac z nerwow nie moge Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enrike2 3 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Śpij dobrze bo to nie pierwsza twoja naprawa będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike22285 1 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 ehhh naprawilem poprostu kupilem nowy korek do zbiorniczka i znowu goráco jak na hawajach pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razorsl 0 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 ehhh naprawilem poprostu kupilem nowy korek do zbiorniczka i znowu goráco jak na hawajach pozdrawiam Ile dales za korek? Kupiles go w aso? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sklepmotonet_eu 0 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 W ASO nie bardzo sie opłaca- jest po prostu strasznie drogo,ale też z ciekawości chętnie się dowiem ile kosztował oraz gdzie kupiłeś,czekamy na Twoja odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iktorn_s 0 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Witam odswierzam kotleta. Mam ten sam klopot. Uszczelka cała i nowa bo wymieniona a ogrzewanie szaleje. Jak sprawdzić czy nagrzewnica jest zamulona? jaki jest kierunek wchodzenia plynu do nagrzewnicy ? mam na myśli gdzie jest wejscie a gdzie wyjście(dolny króciec czy góny??). Weże od nagrzewnicy górny jest ciepły i ma płyn a dolny zimny lub letnii i raczej pusty. Sytuacja sie zmienia jak przytrzymam na obrotach to obydwa węze gorące i wypełnione płynem. Dodatkowo jak odkręce korek od zbiorniczka wyrównawczego i potrzymam obroty np 2500 przez chwilę to zaczyna mi wyrzucać płyn.... lub inna sytuacja, że jak potrzymam obroty na 2500 przez chwile i odpuszczę to po chwili wąz dochodzący do zbiorniczka wyrzuca płyn i powietrze .....i jak np poziom był na max to spada w dół i jak wtedy znowu dodam gazu i potrzymam chwile to dzieje się to samo... weżyk wyrzuca powietrze i płyn do zbiorniczka i po chwili opada jeszcze nizej niz poprzednio.... zapowietrzony układ? dodam ze plyn i olej czysty... nie ma majonezu ani na bagnecie ani pod korkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamila4b7 0 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 A przed wymiana uszczelki też były takie objawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iktorn_s 0 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 tez ... dlatego byla wyminiona uszczelka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamila4b7 0 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 a moze masz pęknieta głowice? sprawdzałeś czy nie ma peknieć? Ja kiedyś 2 razy wymieniałem uszczelkę i okazało sie ze głowica była pęknięta chociaz nie było tego widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iktorn_s 0 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 a moze masz pęknieta głowice? sprawdzałeś czy nie ma peknieć?Ja kiedyś 2 razy wymieniałem uszczelkę i okazało sie ze głowica była pęknięta chociaz nie było tego widać a w jaki sposb to sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamila4b7 0 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 na warsztacie gdzie zajmują się np. planowaniem głowic, szlifami tam powinni mieć mozliwość sprawdzenia głowicy. a mam takie pytanie czy bordzo wzrasta cisnienie płynu jak zaręcisz korek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iktorn_s 0 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 wlasnie nie jak dam mu po garach i odkrece korek to jest psss.... czasami poziom płynu się podniesie ale zaraz wraca do normy. Weze nie spuchniete ani twarde ...normalnie mozna je gnieść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamila4b7 0 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 to masz zapowietrzony uklad. wiesz jak go odpowietrzyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enrike2 3 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Ja mam tę objawy co ty uszczelka do wymiany i sprawdzenie szczelności glowicy na dodatek zima jest a ogrzewania brak he Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się