Skocz do zawartości
IGNOROWANY

brak ogrzewania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kupilem na szrocie....

---------- Post dopisany at 21:42 ---------- Poprzedni post napisany at 21:39 ----------

sorki ze tak pozno odpisuje....kupilem korek na szrocie bo tu w anglii to masakra z cenami hehe wsadzilem z a6.i jest ok.kumpel mial podobny problem wymienil climatronik i jest ok bo cos mial zepsute jakby nieotwieralo mu klap nawiewu....mnie tez wywalalo wode ze zbiorniczka jak dodalem gazu ale pojezdzilem chwile bez korka,potem zalozylem uzywke i jest ok.goráco jak na hawajach :)pozdrawiam

Opublikowano

na necie powinno byc cos na ten temat. zobacz na forum moze cos jest w tej tematyce a przedewszystkim sprawdz czy oba przewody które ida do nagrzewnicy są ciepłe.

Opublikowano

siema mam kolejny problem....brak ogrzewania woda sie gotuje termostat otwiera a jak dodam gazu to bialy dym z rury wydechowej...olej czysty woda tez...tylko jak sprawdzalem cisnienie od przodu silnika to bylo 4 2 2 4 bar jakie powinno byc cisnienie dzieki za pomoc

Opublikowano

Nowy 10-13 bar, granica zużycia - 7 bar

Opublikowano

hmm najlepsze jest to ze auto jezdzi jak jezdzilo....jutro na warsztat bo cos mi tu nie gra dzieki wielkie

---------- Post dopisany 08-04-2014 at 22:54 ---------- Poprzedni post napisany 06-04-2014 at 10:29 ----------

pozatym odpialem weza z chlodniczki ogrzewania i woda pluska tzn nie wylatuje jednostajnie z tym samym cisnieniem czy to aby nie pompa wody?

Opublikowano

Miałem to samo:/ kiedy miałeś wymieniany rozrząd? ja też szukałem po wszystkim i okazało się że jest pęknięty wirnik od pompy wodnej...

Opublikowano

oo dzieki za podpowiedz pozdrawiam jak to opanuje to dam znac

---------- Post dopisany at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany at 22:19 ----------

rozrzád byl wymieniany 8tys mil temu.ale podejrzewam ze gosciu zalozyl pompe z plastikowym wirnikiem.sciagnalem oslone i naciskajác na pasek mam wrazenie ze pompa lekko kolysze sie na boki dzieki raz jeszcze

---------- Post dopisany 15-04-2014 at 10:43 ---------- Poprzedni post napisany 09-04-2014 at 22:21 ----------

witam a wiec pompa wody byla ok wymienilem na nowa wraz z rozrzádem.i dalej nic juz niewiem co to moze byc.cisnienie sprawdzone uszczelka ok.czyzby termostat?ale byl wymieniany rok temu pozdraiwam

---------- Post dopisany 18-04-2014 at 16:30 ---------- Poprzedni post napisany 15-04-2014 at 10:43 ----------

witam a wiec tak pompa wymieniona termostat tez sprawdzenie na szczelnosc glowicy.temp dochodzi do 90 stopni i wypierdziela plyn wáz z chlodnicy ten górny jest sztywny z cisnienia.wylaczylem silnik i slychac z tylu silnika syczenie.niewiem juz co robic pomocy dzieki

Opublikowano

A gotuje Ci się samochód? Wzrasta temp powyżej 90 jak jedziesz.

---------- Post dopisany at 17:40 ---------- Poprzedni post napisany at 17:40 ----------

Dobrze odpowietrzyłeś układ?

Opublikowano

uklad odpowietrzony temp dochodzi tylko do 90stopni.przy jakiej temperaturze powinien wlaczyc sie wentylator?na vagu zero bledów wiec juz niewiem dzieki

Opublikowano

Wentylator powinien się włączyć chyba powyżej 100 C ale jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi. Wentylator ma nie dopuścić do przekroczenia 90C, więc on się załączy ale temp powinna stać na 90C. Możesz sobie opalić vaga i tam obserwować temp i słuchać kiedy włączy się wentylator.

Opublikowano

no wlasnie na vagu pokazuje 120stopni a na zegarze 90.wentylator sie nie wlacza,niewiem jak go podláczyc na krótko i zobaczyc,pozatym mam polski vag.który to kanal zeby sprawdzic temp bo jedynie potrafie sprawdzic na ogólnym,juz poprostu nienawidze tego auta.gdybym byl w polsce to luzik a tutaj w uk poprostu debile sa heh dzieki za podpowiedz i pozdrawiam

---------- Post dopisany at 10:16 ---------- Poprzedni post napisany at 10:16 ----------

dodam ze niema zadnych bledów

Opublikowano

Temperatura pracy ALT to okolo 110 stopni wiec za bardzo tym bym sie nie przejmowal. Jesli nie bedzie odpowiedniego cisnienia w ukladzie to plyn zacznie sie gotowaC juz przy 100 i go wywali. Zegary maja duza tolerancje, dopiero gdy temperatura przekroczy normalna temperature pracy silnika to wtedy wskazowka powedruje odrazu na czerwone pole. Jesli chcesz zalaczyc wentylatory wystarczy ze odlaczysz czujnik temperatury w chlodnicy lub ten z tylu silnika, komputer wykryje usterke i profilaktycznie zalaczy wentylatory.

Opublikowano

benya4 stary dzieki....zrobilem tak podlaczylem inny skaner,na skanerze pokazuje 98stopni a na blacie 75 woda zaczyna bulgotac wiec odlaczylem ten czujnik z tylu silnika wentylator sie wlaczyl termostat otworzyl i jest ok temperatura spadla i tak pare razy.ani razu nie wywalilo plynu przez zbiorniczek.pytanie moje to takie który czujnik odpowiada za wlaczenie wentylatora?na vagu niema bledów i ile wogóle jest tych czujników?wiem ze jeden z tylu silnika a drugi przy chlodnicy.dzieki raz jeszcze

---------- Post dopisany 26-04-2014 at 14:19 ---------- Poprzedni post napisany 20-04-2014 at 20:50 ----------

witam a wiec wymienilem czujniki i dalej to samo wentylator sie nie wlácza.jak sprawdzic ten modul czy jest dobry?pozatym pod deska mam przekaznik numer 370 i wyczytalem ze do od wentylatora ale po odpieciu czujnika z tylu wentylator wlácza sie.teraz to juz niewiem dzieki

Opublikowano

Wentylatorami steruje komputer do ktorego podlaczone sa wszystkie czujniki temperatury. Tak naprawde uszkodzenie ktoregokolwiek z czujnikow powoduje wlaczenie wentylatorow. Modul najlepiej sprawdzic odlaczajac kazdy czujnik pokolei. Ten za silnikiem, ten na dole chlodnicy , oraz ten od klimatyzacji. Jesli wentylatory zalacza sie to moduł jest sprawny.

Opublikowano

ja bym zrobil tesk glowicy i bedziesz mial pewnosc mialem to samo i lowica byla do roboty

Opublikowano

hmmm po odlaczeniu czujnika za silnikiem wantylator sie wlacza od razu.gdzie jest czujnik od klimatyzacji?pozatym zmienilem dzis czujnik w chlodnicy i ten z tylu silnika.poprostu temp na vagu dochodzi do 98 stopni i zaczyna sie gotowac termostat otwiera.zrobilem jakies 400km z odlaczonym czujnikiem i nie grzeje sie i jest ok.test na glowice byl robiony poprostu wentylator niechce sie wlaczyc.dzieki

---------- Post dopisany at 20:52 ---------- Poprzedni post napisany at 19:40 ----------

gdy zrobilem test wyjsc na kanale 708 czyli test wentylatora nic sie nie dzieje.ale gdy mam wlaczony climatronic i wylacze econ,to wentylator sie kreci powoli.juz niewiem co mam robic dzieki

---------- Post dopisany 29-04-2014 at 10:51 ---------- Poprzedni post napisany 26-04-2014 at 20:52 ----------

siema wymienilem juz chyba wszystko oprócz modulu wentylatora ale to zrobie w weekend.zrobilem test wyjsc na vagu i jak klikam test wentylatora to nic wcale sie nie wlacza.czujniki wymienione termostat tez juz niewiem pozdro

---------- Post dopisany 02-05-2014 at 23:39 ---------- Poprzedni post napisany 29-04-2014 at 10:51 ----------

witam a wiec tak próbuje znalezc modul wentylatora bo tu w uk to graniczy z cudem ma ktos moze numer z etki jaki to modul?z wypietym czujnikiem z tylu silnika jest ok wentylator chodzi caly czas nie grzeje sie wody nie bierze wiec to modul.mam jeszcze jedno pytanie ma ktos moze opis kabli z czujnika z tylu silnika chcialbym chociaz na krótko polaczyc zeby mi temp na zegarze pokazywalo dzieki

---------- Post dopisany 17-05-2014 at 13:38 ---------- Poprzedni post napisany 02-05-2014 at 23:39 ----------

witam wymienilem modul i nic dalej to samo po odlaczeniu czujnika w chlodnicy wentylator ani drgnie......juz niewiem co moze byc.czy klimatronic ma cos wspolnego z wentylatorem?tzn jezeli jest zepsuty to wenylator sie nie wlaczy?dzieki i pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...