Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwne odgłosy silnika- Prośba o analize logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

bardzo proszę o pomoc. Ostatnio podczas jazdy pojawił się dziwny odgłos. Na moje ucho coś jakby turbina. Dżwięk zwiększa swoje natężenie w miarę zwiększania obrotów. Wcześniej nie było tego słychać.

Przepraszam że tylko statyczne ale może komuś uda sie coś z tego wywnioskować.

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Opublikowano

Statyczne są ok, dorzuć też dynamiczne. Spróbuj nagrać filmik - być może będzie słychać ten dźwięk w miarę zwiększania obrotów na filmiku.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź, niestety dopiero w przyszłym tygodniu będę mieć możliwość wykonania logów dynamicznych.

Dzisiaj jak próbowałem ruszyć pod górkę w kilka sekund po zapaleniu silnika auto nie chciało wejść na obroty. Trwało to może z 15 sekund. Dopiero po tym czasie auto zaczęło wchodzić na obroty. Stało się to pierwszy raz. A i jak zapalam po dłuższej przerwie (kilka godzin) to jakby jest taki krótki gwizd. Mam wrażenie że to od turbosprężarki.

Czy to możliwe że uchodzi ciśnienie i po zapaleniu kierownice potrzebją kilku sekund żeby się ustawić?

Czy po kilku godzinach pedał hamulca ma być twardy?(nie wiem czy to wspólny układ ale ostatnio to zauważyłem i mnie to zdziwiło)

---------- Post dopisany 26-01-2014 at 18:57 ---------- Poprzedni post napisany 03-01-2014 at 23:42 ----------

Witam dzisiaj zrobiłem na nowo logi.

Gr. 007 na zimnym silniku:

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Statyczne na ciepłym silniku:

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 014 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Statyczne na ciepłym w Basic settings:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Dynamiczne:

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Objawy:

-przejechałem od ostatnich postów ok 1200 km. Przestało gwizdać turbo (albo co innego co gwizdało).

-autu brakuje mocy

-po zdjęciu nogi z gazu jakieś dziwne odgłosy jakby pocharkiwanie

proszę o pomoc

witam serdecznie,

nikt nie ma pomysłu co to moze być? A jak te logi? Czy coś z nich można wyczytać? Turbo, przepływka itp? Są tu przecież ludzie co po logach nawet przebiegi szacują.

Macie wielką wiedzę, proszę pomóżcie.

Mnie się ciągle wydaję ze to wina dolotu.

Będę wdzięczny za każdą informację.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...