WaskiKR Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Witam Kolegów. Wiem że sporo już tego tutaj i sporo już poczytałem na swój temat ale nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie. Mam Autko z 95r w sedanie jeszcze na fabrycznej seria i jak dla mnie jest dziwnie wysoki ten samochód do spotykanych innych b5, Koledzy mówią że jak koza stoi.I tu moje pytanie bo będę na etapie wymiany amorków. Jakie sprężyny obniżające mogę dołączyć do seryjnych amorków tak żeby auto fajnie wyglądało ale zachowało komfort jazdy. Pasowała by mi z wyglądu wysokość taka jak mają fabryczne B5 S Line. Ale wiem że tam było chyba kilka zawieszeń? mogę się mylić bo gubię się w tych kodach które one mają. Czyli w skrócie obniżenie takie jak w s Line albo coś w tym stylu żadna gleba i podobny komfort jazdy żeby tylko nie były to taczki bo taki temat już przerabiałem wcześniejszym aucie i tego chce już uniknąć. Co byście polecili i jaką wysokość obniżenia?
Jarek882 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 b5 nie miało s line. jak chcesz obniżyć aby zachować komfort to szukaj sprezyn z oznaczeniem 1be ale to i tak bedzie wysoko stać ja miałem wczesniej 1be seryjnie i obniżyłem o 30mm w dół i wchodza 2 palce miedzy opone a nadkole
WaskiKR Opublikowano 1 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2014 Czyli sprężynki 1BE na seryjnych amorkach dają 30mm w dół tak? Masz jakieś foto jak to wyglądało u ciebie?
czorny_07 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 1 be to -20mm od fabrycznego, i jeszcze nizsze sportowe oryginalne 1bv
horny devil Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Kolego tak jak pisałem na prv się powtórzę w skrócie: 1BA 1BE - 20mm 1BV- 30mm lub -40mm (tam już siedzą amorki o skróconym skoku) Ja mam -30 springi z eibach pro kit i jestem mega zadowolony (z komfortu) a same springi niby nieśmiertelne. Apetyt rośnie i teraz myślę że trzeba było pakować -50/-40 też z eibacha: Eibach -
WaskiKR Opublikowano 1 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2014 No i oto mi teraz chodziło dzięki koledzy za pomoc już niewiejącej wiem oco chodzi z tymi kodami ( jaki kod ile obniża) i zamontowanie jakiego jaki daje efekt. Tak jak pisałem chce go troszkę obniżyć ale muszę zachować standardy dla samochodu rodzinnego komfort itp i ze względu na to gdzie nim jezdne i parkuje chodzi o krawężniki. Nie mogę pozwolić sobie na sporo w dół przez to. Ale tematykę konkretnej gleby przerabiałem w swoim VW Polo 6N GTI (-70/50) i wiem że wtedy jest jazda dopiero. Przy dobrym zestawie autko jedzie jak po sznurku a jazda po autostradach bajka była jak dla mnie. No ale to było kiedyś a teraz cza troszkę delikatniej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się