thenaturat2 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Mam pytanie a mianowicie czy wtryski Boscha w tym silniku są regenerowane czy raczej są to pizoelektryczne i kupuje sie nowe? Mam coś z czwartym wtryskiem bo trzepie mi na wolnych obrotach i jak podłączyłem kompa to wyszło że nie trzyma parametrów jak pozostałe trzy.
Ma1477 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Są 2 typy Bosch to te lepsze (regenerowalne) i Siemens piezoelektryczne to te gorsze których nie warto regenerować bo siada części elektryczna. Zależy jaki masz typ No i co padło, bo może tylko na regeneracji wyczyszczą.
thenaturat2 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2014 W serwisie mówili że Boscha. Mam silnik BRE 2007r.,jak pisałem na wolnych mi telepie. Raz mocniej a raz mniej. Wiem że 4 wtrysk ma inne parametry od pozostałych jak pisałem wcześniej.
Ma1477 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Zależy jakie to telepanie jak takie delikatne to norma w 2.0 TDI taki urok tego silnika. No i jaki jest odchył tego jednego wtrysku, przydały by się logi grupy 013
thenaturat2 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2014 Już mam logi grupy 13: wtrysk nr1- 0,20 wtrysk nr2 - 0,59-0,61 wtrysk nr3 - 0,24 wtrysk nr 4 - 0,52 -1 natomiast logi grupy 4 dla synchronizacji wałków rozrządu -3,92 stopnie. Czy podane wartości dla 4 wtrysku są w miarę dobre czy raczej wymieniać lub regenerować ten wtrysk?
s27 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Kolego odnośnie wtrysków BOSCH lub SIEMENS to są jak widać inne firmy, Krótko i na temat - jeżeli masz BOSCH to nadają się do regeneracji !!! BRE podobno z końcówką ,,G" jak skleroza mi nie zaszkodziła Siemens - nie regenerowalny teoretycznie, jest akcja serwisowa i szkoda się rozwodzić Warto zdjąć pokrywę zaworów i zerknąć na wałki rozrządu i rolki dzwigienek - mały koszt !!!
thenaturat2 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2014 Mam bosch.Chodzi mi tylko o to czy te parametry już kwalifikują wtrysk do regeneracji czy można jeździć jeszcze?
Wihajster Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Mam bosch.Chodzi mi tylko o to czy te parametry już kwalifikują wtrysk do regeneracji czy można jeździć jeszcze?logi nie do końca pokazuja prawde
thenaturat2 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2014 I teraz to już mam jeden wielki ćwiek zabity. Podłączam vag i nie ma żadnych błędów, tylko to co logi nr13 pokazywały że są na 4 cylindrze odchyłki. A czy ta synchronizacja wałków ma wpływ na to że wtrysk źle działa? Mam tylko te wibracje na biegu jałowym jak pisałem wcześniej. Raz są one prawie nie odczuwalne a raz czuje jak buda się trzęsie, poza tym auto śmiga bez zarzutu. Chodzi mi żeby bez potrzeby nie wpieprzać się w nie potrzebne koszty
piogorski Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 mam pytanie a mianowicie gdzie idzie ta mała uszczelka z zestawu uszczelek, bo nie wiem. duże na pompow, grzybek na górę a mała ??? idzie ona na sam dół pompowtryskiwacza a głowicę, czy jak. pompowtrysk 03G 130 073
piotrsob1 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Już mam logi grupy 13:wtrysk nr1- 0,20 wtrysk nr2 - 0,59-0,61 wtrysk nr3 - 0,24 wtrysk nr 4 - 0,52 -1 natomiast logi grupy 4 dla synchronizacji wałków rozrządu -3,92 stopnie. Czy podane wartości dla 4 wtrysku są w miarę dobre czy raczej wymieniać lub regenerować ten wtrysk? Zsumowane wartości korekcji powinny dać wartość w przybliżeniu równą "0" Więc część z nich musi mieć warość z plusem, część z minusem Patrzac na to co napisałeś ciężko je ocenić, gdzie są plusy a gdzie minysy ?
piogorski Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 a czy przy ponownym włożeniu wtrysku trzeba go regulować
piotrsob1 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Trzeba wyregulować luz na popychaczu pompowtrysku i jak jest możliwość obracania pompki w gnieździe, to trzeba ustawić ją w odpowiednim położeniu
piogorski Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 mam pytanie a mianowicie gdzie idzie ta mała uszczelka z zestawu uszczelek, bo nie wiem.duże na pompow, grzybek na górę a mała ??? idzie ona na sam dół pompowtryskiwacza a głowicę, czy jak. http://s22.postimg.org/iobwdqzql/1417010996_1.jpg pompowtrysk 03G 130 073 ponawiam pytanie
piotrsob1 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Coś mi się wydaje, że nabyłeś komplecik uszczelek do pompki silnika osmiozaworowego, tam właśnie idą dwa większe oringi i jeden mniejszy .... Trochę poszperałem, wychodzi że jest dobry do BRE, ale w 16V nie grzebałem, nie wiem gdzie idzie ten mały uszczelniacz
piogorski Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 możliwe że z BRB Ja wymieniałem całą głowicę bo mi rolka napinacza puściła pasek i pocharatało wszystkie dzwigienki itp. Teraz przekładam pompki i chyba trzeba je wyregulować na nowo, bo niby w starej głowicy było ok spalanie ale nie sprawdzane WAGiem jakie były wartości. Teraz troche poczytałem i chyba muszę ustawić na kąt 225` liczac od końcowego docisku. Nigdy tego nie wobiłem, ale jutro sprubję, jak po odpaleniu i sprawdzeniu wwartości będzie źle to się poprawi
thenaturat2 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2014 Już mam logi grupy 13:wtrysk nr1- 0,20 wtrysk nr2 - 0,59-0,61 wtrysk nr3 - 0,24 wtrysk nr 4 - 0,52 -1 natomiast logi grupy 4 dla synchronizacji wałków rozrządu -3,92 stopnie. Czy podane wartości dla 4 wtrysku są w miarę dobre czy raczej wymieniać lub regenerować ten wtrysk? Zsumowane wartości korekcji powinny dać wartość w przybliżeniu równą "0" Więc część z nich musi mieć warość z plusem, część z minusem Patrzac na to co napisałeś ciężko je ocenić, gdzie są plusy a gdzie minysy ? jak spisałem nie spojrzałem dokładnie na to i teraz to już d*pa
piogorski Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Zastanawiam się nad regulacją pompowtrysków I wyczytałem że z doświadczenia lepiej jest ustawić, cofnąć śrubę nie jak piszą o 225` lub 180 tylko ustawić na 120` wtedy jest większe ciśnienie, tylko czy pompki podołaja. moje mają już 200k i ciekawe jaki bedzie ich stan. Na ile radzicie ustawić 120-180-225
SotoM Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 ustawiaj na 180 225 jest dla starego pd 115km dokumentacja ELSA mówi o 180 w 8 i 16V
piogorski Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Czytałem sporo opini i piszą ze z praktyki lepsze jest ustawienie na 120 w 16V o ile pompki sa dobre. Wieksze cisnienie wtryskowe, mniejsza dawka paliwa, lepsza praca silnika - równa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się