tommy-cichy Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Cześć, podczas wymiany oleju zauważyłem że z EGRa wyciaka olej, cała jego okolica zarzygana olejem. Podpiełem więc auto pod Vaga i w grupie 003 w Bassic Settings podczas diagnostyki przerywa pracę sinika i nim szarpie a z tyłu wali biały dym. Czy tak powinien zachowywać się silnik podczas diagnozy w grupie 003 czy raczej powinno to byś bez żadnych szarpnięć i świadczy to u mnie o uszkodzeniu EGRa? Dodam tylko że silnik jakby trochę głośniej od pewnego czasu pracuje na obrotach od 2200 RPM. Z góry dzięki za odpowiedzi. ---------- Post dopisany at 20:48 ---------- Poprzedni post napisany at 09:56 ---------- Czy ktokolwiek z forum robił diagnozę kanału 003? Trzęsie u was też czy po prostu mój EGR jest walnięty, nikt nie może odpisać.
przemik Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/b6-avf-problem-zaworem-egr-34118/
tommy-cichy Opublikowano 4 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2014 Prawie co wymieniłem EGR na nowy, jeszcze nie podłączyłem go pod VAGa żeby sprawdzić jak zachowuje się na nowym, ale co zauważyłem, że wężyk który przychodzi do tej sztangi plastikowej w EGrze kompletnie jest jakby przelotowy(dmucham w niego- zero oporu, zasysam- zero oporu). Czy tak powinno być? Do kolegi przemo: mam identyczne objawy jak twój post, za pierwszym razem mi zgasł tak się zadławił a kolejne razy już szarpał tak jakby znowu chciał zgasnąć ale jakoś się udawało żeby nie zgasł. Rozwiązałeś już ten problem u siebie? Poskręcam wszystko to podepnę go pod Vaga i wrzucę logi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się