grepal Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Witam, Mam prośbę o analizę logów do silnika jak z tematu.
slawinio Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 rozgrzej dobrze auto powyzej temp 85 C i zrób logi raz jeszcze!!! grupy: 000,001,003,004,007,013,014,018 BS-y: 003,004,011
slawinio Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 a co sie dzieje z autem??? wstepnie widac ze korekcje na wtryskach masz masakryczne. wydaje mi sie ze albo wtryski albo hydraulika siedzi w twoim wozie. moze ktoś bardziej kumaty niż ja sie wypowie w tej kwesti.
grepal Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2014 ogólnie rzecz biorąc to zachowuje się dziwnie - obroty falują w dosyć dużym zakresie po osiągnięciu 85 stopni i więcej, a poza tym występuje delikatnie wyczuwalne drżenie, po odpięciu np. przepływomierza lub przepustnicy auto chodzi równo ale nie ma tej mocy jaką powinno mieć.
slawinio Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 drzenie (narywanie) to niestety wada silników bdg/bdh(wada wrodzona). coś się dzieje z pompą i z wtryskami i chyba od tego bym zaczał zabawe(może to dużo kosztowac) oraz od weryfikacji hydrauliki. Ale poczekajmy , może ktoś się mądrzejszy wypowie...
Musashi Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 dokladnie, przyjrzyj sie hydraulice, byc moze warto zainwestowac w hydropopychacze. od tego zaczynaja sie problemy. nawet jezeli nie jest to przyczyna, to zabezpieczysz sie przed zniszczeniem walkow w przypadku awarii ktoregos z popychaczy. ---------- Post dopisany at 22:07 ---------- Poprzedni post napisany at 22:04 ---------- niestety logi korekcji nie wygladaja najlepiej. warto sprawdzic kompresje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się