bajowsado Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Witam, jadąc z pracy (po zmianie kąta wtrysku) skrzynia dziwnie się zachowywała, to znaczy falowały podczas jazdy obroty, ale auto ładnie przyśpieszało, nagle wszedł tryb awaryjny (podświetliły się wszystkie biegi) skrzynia zachowywała się jak multitronik, przyśpieszał w stałym zakresie obrotów. Wyskoczyły mi dwa błędy: 2 Faults Found: 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent 16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal P0571 - 35-10 - - - Intermittent Czy zmiana kąta wtrysku mogła coś namieszać w przełożeniach? bo dziwnym trafem stało się to od razu po ustawieniu kata. Skrzynia pięciobiegowa tip. ---------- Post dopisany at 16:57 ---------- Poprzedni post napisany at 16:45 ---------- wyczytałem, że może to być usterka przepływomierza, w sumie zdejmowałem osłonę z dolotu, może coś zwaliłem. Tak czy inaczej pytam głównie czy kąt wtrysku mógł nawalić ten błąd czy nie? Bo jak nie nie będę go ustawiał do poprzedniej pozycji.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się