zaradny 0 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Mam mały problem z ABS. Opisze od początku jak to wyglądało: Już od kupienia nie działał mi ABS, po włączeniu zapłonu był 3 razy sygnał dźwiękowy i ikonka hamulca na FISie(ok 5s). VCDS nie łączył się w ogóle z ABS więc stwierdziłem że jest padnięty sterownik. Wymieniłem całą pompe. Po wymianie zaczęła mi świecić kontrolka ABS, przy odpaleniu 3 sygnał dźwiękowe i na FISie cały czas świeci się ikonka hamulca której nie da sie ominąć żeby sprawdzić spalanie itp. Połączyłem sie ze sterownikiem i wyskoczył błąd prawego tylnego czujnika - przerwa z masą. Sprawdziłem omomierzem czujnik i jest sprawny (1200 omów oporności). Sprawdziłem na tyle napięcie na wtyczce do której podpina się czujniki. Na prawym tylnym kole 0 V, na lewym tylnym 4,7V. Ma ktoś pomysły gdzie i co szukać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 dalej Ci sie nie łaczy z VAGiem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaradny 0 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Po wymianie pompy łączy się już i jest błąd czujnika na prawym tylnym kole. W tamtej był walnięty sterownik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 wiec wymien czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaradny 0 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Ale po co jeśli jest sprawny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 a skąd wiesz że jest skoro masz bład ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaradny 0 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Sprawdziłem omomierzem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 to dlaczego masz błąd ? sprawdz czy czujnik podaje impuls jak pokrecisz kołem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz80 0 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Sprawdź ile omów jest od wtyczki tylnego prawego czujnika w kierunku sterownika abs ( zakres na mierniku ustaw na M omy). Jak nie ma nic to szukaj uszkodzenia przewodów. Po usunięciu błędu trzeba będzie zakodować nowy sterownik abs, bo inaczej dalej nie będzie działać (chyba, że ma takie samo kodowanie jak ten stary). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 W tym roczniku kodowanie jest stale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bates23 1 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Czy jest sprawny to możesz stwierdzić wchodząc w bloki pomiarowe w vagu, tam będziesz miał wykaz prędkości na każdy czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaradny 0 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Sprawdziłem i jest 1200 omów, prędkości kół sprawdzone i na wszystkich jest taka sama prędkość za wyjątkiem tego prawego tyłu gdzie jest cały czas 0km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Sprawdz czy masz koronke na przegubie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz80 0 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 Sprawdziłem i jest 1200 omów, prędkości kół sprawdzone i na wszystkich jest taka sama prędkość za wyjątkiem tego prawego tyłu gdzie jest cały czas 0km/h Rozumię, że te 1200 omów jest na czujniku, a ile M omów jest na drugiej złączce którą łączy się z czujnikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaradny 0 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2014 jutro sprawdze i napisze co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się