Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem z ABS


zaradny

Rekomendowane odpowiedzi

Mam mały problem z ABS. Opisze od początku jak to wyglądało:

Już od kupienia nie działał mi ABS, po włączeniu zapłonu był 3 razy sygnał dźwiękowy i ikonka hamulca na FISie(ok 5s).

VCDS nie łączył się w ogóle z ABS więc stwierdziłem że jest padnięty sterownik. Wymieniłem całą pompe.

Po wymianie zaczęła mi świecić kontrolka ABS, przy odpaleniu 3 sygnał dźwiękowe i na FISie cały czas świeci się ikonka hamulca

której nie da sie ominąć żeby sprawdzić spalanie itp. Połączyłem sie ze sterownikiem i wyskoczył błąd prawego tylnego czujnika - przerwa z masą.

Sprawdziłem omomierzem czujnik i jest sprawny (1200 omów oporności). Sprawdziłem na tyle napięcie na wtyczce do której podpina się czujniki.

Na prawym tylnym kole 0 V, na lewym tylnym 4,7V.

Ma ktoś pomysły gdzie i co szukać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dalej Ci sie nie łaczy z VAGiem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie pompy łączy się już i jest błąd czujnika na prawym tylnym kole. W tamtej był walnięty sterownik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:facepalm:

a skąd wiesz że jest skoro masz bład ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dlaczego masz błąd ?

sprawdz czy czujnik podaje impuls jak pokrecisz kołem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź ile omów jest od wtyczki tylnego prawego czujnika w kierunku sterownika abs ( zakres na mierniku ustaw na M omy). Jak nie ma nic to szukaj uszkodzenia przewodów. Po usunięciu błędu trzeba będzie zakodować nowy sterownik abs, bo inaczej dalej nie będzie działać (chyba, że ma takie samo kodowanie jak ten stary).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym roczniku kodowanie jest stale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest sprawny to możesz stwierdzić wchodząc w bloki pomiarowe w vagu, tam będziesz miał wykaz prędkości na każdy czujnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem i jest 1200 omów, prędkości kół sprawdzone i na wszystkich jest taka sama prędkość za wyjątkiem tego prawego tyłu gdzie jest cały czas 0km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz czy masz koronke na przegubie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem i jest 1200 omów, prędkości kół sprawdzone i na wszystkich jest taka sama prędkość za wyjątkiem tego prawego tyłu gdzie jest cały czas 0km/h

Rozumię, że te 1200 omów jest na czujniku, a ile M omów jest na drugiej złączce którą łączy się z czujnikiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...