mariuszolek Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Panowie, problem polega na tym, że na jałowym obrotomierz pokazuje ok. 1000obr (powinien 740), natomiast im wyżej tym gorzej. Przy 3000 obrotów licznik pokazuje jakieś 5500. Tym sposobem nie mam pojęcia czy zarzynam moje auto czy jeszcze nie. Rozbierałem kiedyś ten licznik i znalazłem gdzieś napis "C5", stwierdziłem że jakiś spryciarz chcąc cofnąć licznik wsadził całe zegary z jakiegoś A6... Sam nie wiem czy to C5 ma jakieś znaczenie. Prędkościomierz, temperatura i poziom paliwa działają bez zarzutu Mogę to jakoś wyregulować czy raczej brak szans? Jeśli musiałbym kupić nowy licznik to wiadomo że silnik ten sam, ale czy ważne żeby był też od quattro?
Han Solo Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 A może to obrotomierz z sześciocylindrowego silnika ?
mariuszolek Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2014 A może to obrotomierz z sześciocylindrowego silnika ? Chciałeś powiedzieć z czterocylindrowego? Masz rację, sprawdziłem po numerze, ten obrotomierz jest co prawda od A4, ale nadaje się do silników od 1.6 do 2.0.
mariuszolek Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2014 Sprawdz kodowanie licznika. No i sukces! Poczytałem chwilę o kodowaniu licznika, zmieniłem na 6 garów i działa jak złoto! Dzięki koledzy, już chciałem kupować nowe zegary W razie ktoś szukałby info o kodowaniu licznika, podaje link: Kodowanie VAG'iem licznika do A4.pdf - opisy porady audi vw - maniu465 - Chomikuj.pl
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się