calvxrr Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Witam, nie tak dawno temu zakupiłem sobie b7 1,9 tdi 115KM. Podczas zakupu nie zwróciłem uwagi na problem przyspieszania samochodu. Jednymi z oznak są: - nierówne przyspieszanie na wyższych biegach od 3-5, na obrotach od 1500 do 2200, - podczas tego przyspieszania silnik ciągnie 2 sekundy, 2 sekundy zaczyna gorzej ciągnąć i słychać lekkie buczenie z okolicy silnika, i dalej dobrze ciągnie. - autko dobrze pali, - podczas zapłonu nie ma czegoś takiego jak nierówne obroty, - podczas zapłonu nie pali na czarno ani na biało, - po rozgrzaniu silnika pojawia się biały dym. Na tą chwilę nie mam możliwości podpięcia VAGa. Jak tylko będę miał taką możliwość to wkleję odpowiednie dane. Czy orientujecie się koledzy i koleżanki co to może być? pzdr. calvxrr
Pawelkiwi Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Bez diagnostyki ciężko i gdybać można. Wygląda na notlaufy czyli okolice turbiny - zacinanie kierownic, zawór, lanie oleju do wydechu.
piotrsob1 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Przyjżyj się EGR-owi, w tych silnikach jest on słabym punktem i przy nieprawidłowym działaniu może dawać takie obiawy. Spróbuj go wyczyścić, jak będzie na 100 % zamknięty po czyszczeniu to go zamontuj z powrotem nie podłączając wtyczki od jego sterowania i pojeździj. Jak objawy ustąpią , to będziesz miał pewność, że to on je powodował. W czasie tej próby będzie Ci migać na blacie kontrolka świec żarowych a w sterowniku silnika zapisze się błąd zbyt małego przepływu przez EGR. Ale tym się nie przejmuj, po ponownym podłączeniu lampa po pewnym czasie zgaśnie , a błąd sobie kiedyś wykasujesz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się