Hiszpan22 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Witam mam maly problem ze zmieniarka w schowek w swojej a4 b6. Mianowicie zmieniarki nie posiadalem od kupna i chcialem cos dokupic zeby sluchac muzyczki a po wyjeciu radia okazalo sie ze ktos poucinal przewody przy samej wtyczce ...ehh. dokupilem i wtyczke do zmieniarki i przewod od zmieniarki do radia taki jaki powienien byc , zmieniarke kupilem na allegro (sprzedawca dal gwarancje i zapewnial ze z navi plus bedzie dzialac ). zaprzyjazniony kolega elektronik ulepil to w calosc i po podlaczeniu zmieniacz sie wlacza laduje plyty itd wszystko niby dziala a na radiu wyskakuje komunikat brak zmieniarki ?? chcialem poprosic o jakas porade i pomoc czy da sie z tym cos zrobic czy przekodowac ?? czy to po prostu brak kompatybilnosci miedzy urzadzeniami i nic nie da sie zrobic ?? ze wzgledu na to ze przewody byly poucinane kolega stwierdzil ze byc moze cos jest zle podlaczone ale mial schematy (kombinowal z przekladaniem 3 pinow CLOCK DATA i MASĄ i z opornkiem ) ale niestety w niczym to nie pomoglo. skonczyly mu sie pomysly mi zreszta tez .. jezeli ktos zna temat lub podobny przypadek prosze o jakas pomoc lub wskazówki ? pzdr
DeeJay_Kill Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Cześć. Masz zmieniarkę w schowek, tak? Do niej masz dokupioną przejściówkę z gniazda 12pin w zmieniarce, na wtyczkę 8pin przy radiu, tak? Są Clock, Data In i Data Out muszą być podpięte następująco: Jeśli nie działa - zamienić Data In z Data Out. Musi ruszyć, jeśli zmieniarka jest sprawna - z navi plus działa każda praktycznie, za wyjątkiem starej zmieniarki od a4 z pierwszych lat produkcji
Hiszpan22 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2014 byly zamieniane te piny o ktorych mowisz i nic . wszystko w martwym punckie. zmieniarka sie wlacza lyka plyty i wysuwa, podswietlenie dziala a na radiu komunikat brak zmieniarki. piny od zmieniarki sa wcisniete w miejsce tego co bylo uciete przy radiu bez przejsciowek . dokupywalem tylko kostke 12 pin do zmieniacza . wydalem na nia sporo kasy a gosc ktory ja sprzedawal zapieral sie na smierc matki ze wszystko jest ok i wpelni sprawne wyjete z auta wiec juz sam nie wiem ---------- Post dopisany 11-01-2014 at 00:04 ---------- Poprzedni post napisany 10-01-2014 at 23:36 ---------- u mnie na radyjku wyglada to tak w zaznaczonym strzalka miejscu jest przy wtyczce brazowy przewod ktory tez niby byl do zmieniarki a jest nie podlaczony (z tego co widze jakas masa) . ogolnie bez niego zmieniarka sie wlacza itd. czy tez przewod ma jakies znaczenie w zwiazku z tematem?? ---------- Post dopisany 14-01-2014 at 13:20 ---------- Poprzedni post napisany 11-01-2014 at 00:04 ---------- dodatkowe zdjecia co i jak wyglada moze ktos ma koncepcje jak to powinno byc podlaczone ??? w serwisie jak dzwonilem mowili ze sa blokady pomiedzy komponentami i dlatego moze nie dzialac ale jakos mi sie nie usmiecha do nich jechac . sprzetowo zmieniarka jest sprawdzona i sprawna. z tego co mi mowil gosc ktory mi to podlaczal to to zeby nie sugerowac sie kolorami przewodow. czekam na jakas pomoc od was pzdr
Lukasz_mk2 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 kolego a zmieniłeś kodowanie w radiu??
Hiszpan22 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2014 nic nie zmienialem z kodowaniem w radiu, sprawdze to . dziekuje za podpowiedz ---------- Post dopisany 24-01-2014 at 18:56 ---------- Poprzedni post napisany 21-01-2014 at 20:25 ---------- zamykam temat .. zmieniarka nie kompatybilna z radiem dziala pod rns-e a ja mam rns-d .. jezeli ktos takowa potrzebuje moge odsprzedac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się