mialo331 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Czesc, mam problem z ukladem wysokiego napiecia, przynajmniej tak mi sie wydaje. Problem polega na tym ze silnik nie pracuje rowno, slychac ze gubi zaplony i szarpie nim na wolnych obrotach. Jest moment ze odpale go i pracuje rowno, wymienilem swiece, przewody wn, i cewke z tym ze na uzywke... W nocy jak uzyje zraszacza to widac blyski w okolicach rdzenia cewki.. Mozliwe ze 2 cewki sa nie sprawne? Czy moze przebicie spowodowane jest przebiciem na swiecach? Swiece sa nowe ale teraz tyle jest fakeow ze biore to pod uwage, czy moze przez to ze jakis czujnik szwankuje?Czy moze przez to ze slaba masa? Pomozcie:wallbash:
oca69 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Czesc, mam problem z ukladem wysokiego napiecia, przynajmniej tak mi sie wydaje.Problem polega na tym ze silnik nie pracuje rowno, slychac ze gubi zaplony i szarpie nim na wolnych obrotach. Jest moment ze odpale go i pracuje rowno, wymienilem swiece, przewody wn, i cewke z tym ze na uzywke... W nocy jak uzyje zraszacza to widac blyski w okolicach rdzenia cewki.. Mozliwe ze 2 cewki sa nie sprawne? Czy moze przebicie spowodowane jest przebiciem na swiecach? Swiece sa nowe ale teraz tyle jest fakeow ze biore to pod uwage, czy moze przez to ze jakis czujnik szwankuje?Czy moze przez to ze slaba masa? Pomozcie:wallbash: Cewki nie sprwadzisz zraszaczem , nie ma opcji ze jak bd przebicie to bd blyskac. Cewka jest zalana czyms w stylu zywicy i to pod nia sa przebicia , czego nie da rady sprawdzic i dojrzec golym okiem.
mialo331 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2014 Przed momentem wrocilem do domu, bylem sprawdzac i popsikalem zraszaczem i widac iskry raz za czas, miedzy rdzeniem a korpusem cewki patrzac z gory. Czy te iskry przy cewce moga byc spowodowane przebiciem na swiecach ? Sa nowe z ngk 2 elektrodowe. ---------- Post dopisany at 20:15 ---------- Poprzedni post napisany at 20:14 ---------- Na trasie spalanie wychodzi mi teraz 14 lpg /140 km/h
oca69 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Przed momentem wrocilem do domu, bylem sprawdzac i popsikalem zraszaczem i widac iskry raz za czas, miedzy rdzeniem a korpusem cewki patrzac z gory. Czy te iskry przy cewce moga byc spowodowane przebiciem na swiecach ? Sa nowe z ngk 2 elektrodowe.---------- Post dopisany at 20:15 ---------- Poprzedni post napisany at 20:14 ---------- Na trasie spalanie wychodzi mi teraz 14 lpg /140 km/h Ja mam u siebie 3 elektrodowe beru. Jezeli iskrzy to kable. U mnie tak bylo wymienilem na boscha i juz sie nie blyska. Blyskalo przu cewce tak jakby to bylo od niej ---------- Post dopisany at 21:52 ---------- Poprzedni post napisany at 21:51 ---------- Sprawdź jeszcze czy cewka nie jest popękane. Zdemontuj i dokładnie obejrzyj
A-rek Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 ja bym obstawiał, że to kable ale mówisz że wymieniłeś na nowe. najlepiej byłoby zrobić podmianke u kogoś kto ma ten sam silnik i zacząć od kabli
mialo331 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2014 Tak kable sa nowki Bremi, na kablach nie widac przebicia, na starych owszem bylo widac, a teraz widac przebicia miedzy rdzeniem a korpusem cewki, wykrecilem swiece i iskra ma kolor lekko rozowy, wiec jest cos z pradem, tylko zastanawiam sie czy to przebicie moze byc od swiec np? maja duzy opor i prad uchodzi tam gdzie ma najlzej??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się