Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Log (0 - 001)

Log (1 - 008)

Log (2 - 011)

Log (3 - 000)

Log (4 - 010)

Log (5 - 003)

Log (6 - 004)

Dodam tylko iż ostatnio zmieniłem lekko korektę na wtryskach ;).

Problemem u mnie jest wyczuwalne szarpnięcie przy okolicy 2.2tyś obr. Miałem je już wcześniej, ale myślałem iż to ustawienie pompy, po jej ustawieniu dalej to samo...

Opublikowano

geometria ci sie przycina i dlatego odczuwasz szarpanie .

Opublikowano

Mhm, czyli to co przypuszczałem. Cóż na wiosnę będzie trzeba wyjąć turbo i je wyczyścić, bo innego sposobu chyba nie ma?

Opublikowano

Logi niekompletne

Opublikowano

Gdyby geometria się zacinała to łapałby tryb awaryjny

Opublikowano
Gdyby geometria się zacinała to łapałby tryb awaryjny

Jestes pewny ?

Opublikowano
Gdyby geometria się zacinała to łapałby tryb awaryjny

Jestes pewny ?

No nie wiem, ale miałem taki przypadek że nawet lekko się zacinała i łapał awaryjny

Opublikowano

Przemik co jeszcze potrzeba?? Statyczne czy którejś grupy brakuje??

---------- Post dopisany 13-01-2014 at 14:27 ---------- Poprzedni post napisany 12-01-2014 at 22:13 ----------

To dorzucam jeszcze statyczne, odpowiednie grupy są wraz z logami w BS:

Log (0 - 013)

Log (1 - 007)

Log (2 - 014)

Log (3 - 001)

Log (4 - 000,000)

Log (5 - 011)

Log (6 - 004,004)

Log (7 - 018)

Log (8 - 003,003)

Opublikowano

Kąt wtrysku do ustawienia.

Uklad podcisnienia do sprawdzenia/przedmuchania. Sam N75 do kontroli.

Odnosze tez wrazenie ze uklad paliwowy jest zapowietrzony.

Opublikowano

Kąt wtrysku powinien być w przybliżeniu 1* ATDC??

Postaram się posprawdzać podciśnienia i N75, co do układu paliwowego to nie widzę nigdzie pęcherzyka powietrza, lecz poprzedni właściciel mówił coś że poniżej 1/5 baku występuje informacja o zapowietrzającej się pompie paliwa lecz mi nic takiego nie wyskoczyło, możliwe że to właśnie to.

---------- Post dopisany 19-01-2014 at 10:05 ---------- Poprzedni post napisany 15-01-2014 at 14:52 ----------

Ustawienie kąta wtrysku przyniosło jak na razie znaczącą poprawę, szarpnięcie wystąpiło jak na razie tylko raz i to przy 3 tyś obr w dość specyficznych warunkach, tak to nie spotkałem się z nim. Wkrótce posprawdzam jeszcze podciśnienia i N75, postaram się odpowietrzyć pompę i napiszę jakie spostrzeżenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...