Ra4al Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Log (0 - 001) Log (1 - 008) Log (2 - 011) Log (3 - 000) Log (4 - 010) Log (5 - 003) Log (6 - 004) Dodam tylko iż ostatnio zmieniłem lekko korektę na wtryskach . Problemem u mnie jest wyczuwalne szarpnięcie przy okolicy 2.2tyś obr. Miałem je już wcześniej, ale myślałem iż to ustawienie pompy, po jej ustawieniu dalej to samo...
german81 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 geometria ci sie przycina i dlatego odczuwasz szarpanie .
Ra4al Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2014 Mhm, czyli to co przypuszczałem. Cóż na wiosnę będzie trzeba wyjąć turbo i je wyczyścić, bo innego sposobu chyba nie ma?
miodzio992 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Gdyby geometria się zacinała to łapałby tryb awaryjny
przemik Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Gdyby geometria się zacinała to łapałby tryb awaryjny Jestes pewny ?
miodzio992 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Gdyby geometria się zacinała to łapałby tryb awaryjny Jestes pewny ? No nie wiem, ale miałem taki przypadek że nawet lekko się zacinała i łapał awaryjny
Ra4al Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2014 Przemik co jeszcze potrzeba?? Statyczne czy którejś grupy brakuje?? ---------- Post dopisany 13-01-2014 at 14:27 ---------- Poprzedni post napisany 12-01-2014 at 22:13 ---------- To dorzucam jeszcze statyczne, odpowiednie grupy są wraz z logami w BS: Log (0 - 013) Log (1 - 007) Log (2 - 014) Log (3 - 001) Log (4 - 000,000) Log (5 - 011) Log (6 - 004,004) Log (7 - 018) Log (8 - 003,003)
przemik Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Kąt wtrysku do ustawienia. Uklad podcisnienia do sprawdzenia/przedmuchania. Sam N75 do kontroli. Odnosze tez wrazenie ze uklad paliwowy jest zapowietrzony.
Ra4al Opublikowano 19 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2014 Kąt wtrysku powinien być w przybliżeniu 1* ATDC?? Postaram się posprawdzać podciśnienia i N75, co do układu paliwowego to nie widzę nigdzie pęcherzyka powietrza, lecz poprzedni właściciel mówił coś że poniżej 1/5 baku występuje informacja o zapowietrzającej się pompie paliwa lecz mi nic takiego nie wyskoczyło, możliwe że to właśnie to. ---------- Post dopisany 19-01-2014 at 10:05 ---------- Poprzedni post napisany 15-01-2014 at 14:52 ---------- Ustawienie kąta wtrysku przyniosło jak na razie znaczącą poprawę, szarpnięcie wystąpiło jak na razie tylko raz i to przy 3 tyś obr w dość specyficznych warunkach, tak to nie spotkałem się z nim. Wkrótce posprawdzam jeszcze podciśnienia i N75, postaram się odpowietrzyć pompę i napiszę jakie spostrzeżenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się