fojteq Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Witam forumowiczów, ostatnio dopadła mnie przykra sprawa - otóż rozładowałem aku podczas ustawiania pozycji wycieraczek oraz regulację spryskiwaczy szyb. Po odpaleniu za pomocą przewodów nie pokazywało mi ilosci paliwa w baku - zatankowałem pod korek i sprawa sie wyjasnila. Postanowilem podpiąć vag i zrobic skanowanie. Oto błędy: Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 JP Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1569 Coding: 00002 Shop #: WSC 63351 WAUZZZ8E63A228341 AUZ6Z0B0293395 1 Fault Found: 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-00 - - Readiness: N/A Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 H Component: A4 Klimaautomat 1116 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 5 Faults Found: 00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 01841 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Left (G220) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 01273 - Fresh Air Blower (V2) 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent 00532 - Supply Voltage B+ 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 L Component: Lenksáulenmodul 0308 Coding: 00042 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 00532 - Supply Voltage B+ 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent Jeśli chodzi o czujnik temp plynu chlodniczego to mialem taką akcję, że wtyczka mi się wysunęła z czujnika - ledwo ją wsadziłem, poniewaz caly czas zjezdzala, wydaje mi sie ze sa jakies przeklamania gdyz na jałowym biegu temp prawie nie rośnie - gdy sie tylko ruszy idzie w gore. Zauwazylem, ze zaczal mi wiecej palic o 1,4L - czy czujnik jest do wymiany? Niepokoi mnie błąd 00532 - nie bardzo rozumiem do czego mam sie odniesc: -oczko na aku jest zielone, auto juz odpala normalnie, ale nie bylo dluzszej trasy zeby naladowac aku czy to jest komunikat ze poprostu aku jest za slabo naladowane? -drugi sposob jest taki, ze podczas ustawiania spryskiwaczy sporo plynu dostalo sie pod szybe, zauwazylem troche wody przy akumulatorze - czy mozliwe ze jest jakies zwarcie powodujace ten blad? Nie mam pojecia jak to zinterpretowac, gdyz w klimatyzacji tez sie pojawia ten nr blędu Co oznacza adres 16 Lenksáulenmodul ? Bardzo proszę o rady. Pozdrawiam
fojteq Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2014 auto uruchomione, autoscan, i na koniec clear results, pozniej znowu pelny skan i sie pojawiaja
przemik Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Albo aku slaby albo ładowanie słabe.... stad te bledy - niech Ci ktoś to sprawdzi. 16 - to adres modułu koła kierownicy - o ile mnie pamięc nie myli.
fojteq Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2014 Czy moze byc tak jak pisalem, ze aku po prostu sie nie naladowalo do optymalnego poziomu i stad ten blad?
przemik Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Sprawdz poziom naładowania aku oraz sam prąd ładowania. Naładuj aku prostownikiem. Powinno pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się