Skocz do zawartości
IGNOROWANY

maglownica b. ciężko kręci w prawo


ynos

Rekomendowane odpowiedzi

Apropo wymień płyn wspomagania, u mnie właśnie zauważyłem że bardziej się blokuje po tym jak wlałem citroena.

poobracałem fotkę tak żeby mniej więcej osiągnąć widok od spodu samochodu

zaworek to ta "śruba" którą jest przykręcony wąż z tłumikiem drgań

magiel.jpg

ja swój zaworek odbiorę w poniedziałek od kolegi z aso

a i w getem mają dostępne te części od ręki bo zamówiłem i nie odebrałem :D także nie będziesz musiał długo czekać

z tym amortyzatorem drgań to dziwna sprawa, czasem idzie wpaść na takie cudo, ale np w etce tego nie znalazłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki. Jeśli będą mieli w vw to dziś kupie i jutro wymienię zaworki. Dam znać czy jest różnica. Zauważyłem na allegro, że ten amortyzator występuje przy pojemnościach 2.5 - więc może przy większych pojemnościach tak wygląda magiel?

---------- Post dopisany 18-01-2014 at 14:25 ---------- Poprzedni post napisany 17-01-2014 at 08:35 ----------

...no więc kupiłem części, niestety w 1.9 TDi 115KM AJM, od dołu auta nie ma dojścia a od komory silnika, walczyłem 30 minut by założyć klucz nasadowy i niestety musiałem odpuścić. Póki co wymieniłem śruby drążone ale oceniając stare - uważam, że nie ma sensu ich wymieniać - stare sprawne. Z resztą są tak masywne i mają duże otwory, że nie ma tam co się popsuć....

Wklejam schemat wspomagania, który zorganizowałem:

schemat_wspomagania_AJM_forum.jpg

niestety nie sprawdzę póki co, czy wymiana zaworu pomoże w mojej usterce - ~adam jeśli wymienisz zawór daj znać o efektach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nasadowym kluczem to bedzie cieżko,próbowałeś oczkowym giętym, sciagnij koło od strony kierowcy wiecej widać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie było by łatwiej gdyby było widać, jak się nakłada klucz - niestety trzeba robić po omacku. Miałem koło ściągnięte kolo i osłonę drążka kierowniczego.....niestety nie dałem rady.

Będę próbował jeszcze raz, a potem pewnie dam zarobić mechanikowi. Już dawno bym to zrobił, tylko nie chce mi się tłumaczyć, dlaczego akurat to ma wymieniać, a nie cały magiel....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy okazji zmiany zaworka zmień płyn na ORI, zauważyłem że sklejanie zaczeło się na płynie SWAGA, a po wymianie na LHMa to już całkiem lipa

ja jestem umówiony dopiero na wymianę w piątek - nie lubię się grzebać w ciężko dostępnych miejscach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam podobny problem z przekładnią. Mianowicie miałem małą kolizję w której dostałem w prawe koło. Dzięki temu karoseria została uratowana ale przekładnia już nie. Musiałem wymienić na inną. Kupiłem więc używaną. Po założeniu kierownica chodzi ciężko w prawo i nie za bardzo chce wrócić na wprost. Nie wiem teraz czy po prostu jest coś jeszcze uszkodzone czy to jest wina tej używanej przekładni. Płynu nie ubywa ani nie ma wycieków. Ma ktoś jakiś pomysł. Czy wymiana tych zaworków komuś pomogła?

Za jakieś podpowiedzi z góry dziękuję i pozdrawiam !

Ps. Dodam, że robiłem zbieżność i wszystko jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...