Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Temperatury pracy 1.8T AVJ


Couguar27

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mój problem wygląda następująco.Kupiłem samochód a4 b6 avant 1.8t avj.Po zakupie wymieniłem termostat gdyż silnik się nie nagrzewał. użytkuję samochód już jakiś miesiąc. Moje obserwacje to: długo się nagrzewa i krótko trzyma ssanie, mierzyłem ostatnio temperaturę płynu chłodniczego podczas jazdy i tak: na blacie cały czas 90 stopni, ale vag pokazuje wachania z zakresu 95-101? Czy to poprawna temperatura? Dodam jeszcze że mam problem z czujnikiem g83 mianowicie błąd: 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small

P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Jakie są objawy nie działania tego czujnika i czy ma on wpływ na temperatury na vagu?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie ssanie tez po chwili spada i jest 800rpm tyle ze silniki bardzo szybko sie nagrzewa, po 4-5 minutach jazdy juz mam 90 na wskazniku. Temaperatura w tej skalia jaka ci pokazuje jest prawidlowa, lekko sie waha wtedy otwiera sie termostat. Co do bledu to czujnik do wymiany zapewne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki myślałem ,że te wahania nie są poprawne, a co do czujnika to wymienię tylko szkoda ,że trzeba płyn znowu spuszczać niedawno zalany :(.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to go zlej, masz taki korek po stronie kierowcy na dole chlodnicy plastikowy na duzego krzyzaka, kawalek rurki podczepiasz i zlewasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Koledzy mam problem z ogrzewaniem w mojej be szóstce a mianowicie, na wyższych obrotach powyżej 3,5tys obrotów leci ciepłe powietrze z nawiewu - zazwyczaj w trasie, natomiast na biegu jałowym i poniżej 2,5tys obrotów brak ogrzewania. Odpowietrzałem układ jak na filmie [

] i zauważyłem, że nawet gdy temperatura ślinka osiągnęła 90 stopni to jeden z węży doprowadzających ciecz do nagrzewnicy był letni (dolny) a drugi zimny. Samochód się nie przegrzewa, termostat wydaje się być sprawny.

Może mielibyście jakiś pomysł w czym może tkwić problem lub podpowiecie co mogę jeszcze sprawdzić? Czy może to być spowodowane nie wydolną pompą wody, która nie daje odpowiedniego ciśnienia? Czy może, źle zabieram się do odpowietrzenia okładu w tym samochodzie? Który z węży doprowadza wodę do nagrzewnicy a który jest powrotem? Wydaję mi się, że dolny odpowiada za doprowadzenie.

nagrzewnica.jpg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doprowadza ten górny czyli ten z dziurką do odpowietrzania, odpowietrzałęś jak na filmiku i nie tryskał płyn?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To u mnie zaistniało jakieś dziwne zjawisko bo po pierwsze ten górny wąż u mnie nie ma dziurki, a przynajmniej nie udało mi się jej dojrzeć a po drugie jak zdjąłem tą górną rurkę to według mnie płyn wylatywał z nagrzewnicy a nie z tego węża!!?:facepalm: hmmm dziwna sprawa.

Ktoś podpowie co może być nie tak?

---------- Post dopisany 26-01-2014 at 12:40 ---------- Poprzedni post napisany 25-01-2014 at 15:19 ----------

Dzisiaj trochę przegoniłem autko i ogrzewanie było oczywiście przy wyższych obrotach. Jak sprawdziłem węże to ten dolny wchodzący do nagrzewnicy przedstawiony na zdjęciu wyżej - ciepły (a nawet gorący) a górny zimny... nie wiem, może pompa daje zbyt małe ciśnienie, a na wyższych obrotach jest wstanie przepchnąć płyn przez nagrzewnice. Doradzicie coś Panowie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mnie kolego nie pocieszyłeś... Jeżeli we własnym zakresie nie uda mi się jakoś trafnie zdiagnozować owych przesłanek, trzeba będzie oddać to w ręce specjalisty. Mam nadzieję, że nie będzie to głowica...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...