kadela69 0 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 ostatnio silnik wydaje troche inny dźwięk.Jak gazuje to silnik wydaje podobny dzwięk do tego jak sie jedzie szybko na wstecznym.co to może być podpiełem kompa i błędów brak co to może być?ostatnio był wymieniany pasek klinowy.ale dźwięk wychodzi jakby z silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vp-tdi 2 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 silnik nie nowy.... swoje juz widział ,po za tym jezdzi normalnie ? włacz głosniej radio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekA4 1 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 ostatnio silnik wydaje troche inny dźwięk.Jak gazuje to silnik wydaje podobny dzwięk do tego jak sie jedzie szybko na wstecznym.co to może być podpiełem kompa i błędów brak co to może być?ostatnio był wymieniany pasek klinowy.ale dźwięk wychodzi jakby z silnika Nagraj filmik dźwięków jest mnogo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2014 IMO pompa wspomagania oddaje ostatnie tchnienie tak na pierwszy strzał. Zrzuc pasek wieloklinowy, odpal i nasluc**j, czy dzwiek ustanie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kadela69 0 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 dziwny dzwięk silnika w mojej a4-ce - YouTube tutaj jest film.aha i ostatnio zauważyłem że jest troszeczke zamulony na 1 i 2 biegu od kiedy jest ten dźwięk. na kompie 0 błędów ma ktoś jakies pomysły co to może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 Zrob to co pisalem. Zrzuc pasek wieloklinowy i sprawdz, czy nadal halasuje. Poza tym zdejmij oslone rozrzadu i obejrzyj pasek. Sprawdz luz na kole pasowym pompy od wspomagania , bo ona jest najbardziej podejrzana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radioo11 2 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2014 pompa wspomagania, mialem to samo wlasnie jestem po wymianie,odkrec korek od plynu wspomagania i zobacz czy sie nie pieni,i jaki jest stan,sprawdz zawor zwrotny w maglu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kadela69 0 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 ok w sobote sie tym zajme i to sprawdze a jak by tak wcześniej szlag trafił pompe to co sie stanie zerwie pasek czy po prostu nie bedzie wspomagania?? bo wczesniej lała mi maglownica i dolałem 2 razy uszczelniacza i sie uspokoił wyciek ale teraz ta pompa ciekawe czy to przez ten uszczelniacz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Ten wynalazek mogl zabic pompe. Takich rzeczy sie nie robi. Pasek sie nie zerwie chyba, zeby pompa kompletnie stanela, ale to raczej sie nie zdarza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kadela69 0 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 przyjżałem sie temu i posłuchałem stetoskopem i dźwięk faktycznie z pompy wspomagania:D i teraz jak ją wymienie to spuścić cały olej z tym uszczeliniaczem i wlać nowy czy zostawić stary?bo magla robiłem 2 lata temu i i sie rozciekł to lałem uszczelniacz i spokój.tylko że jak wymienie olej na nowy to sie chyba zaś rozcieknie nie? aha a pompa używka czy nowy zamiennik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radioo11 2 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 ja wlozylem uzywke za 80zl i powiem ze mi sie trafila,chodzi cichutko rok produkcji 98 czyli zacny,wymienilem caly olej kupilem minerala swaga do przeplukania 2l i ori audi juz na gotowo ale i tak zmienil kolor z zielonego na zolty po 1tys km.uszczelniacz to faktycznie niezbyt dobry pomysl,nowy olej moze go wyplukac i magiel znow moze ci cieknąć no ale pasuje zmienic,wybor nalezy do ciebie,ja bedac na twoim miejscu nie plukal bym ukladu tylko spuscil olej ze zbiorniczka wyczyscil go,zmienil pompe i zalal ubytek nowym plynem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się