LukeM Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Zawor DV jest montowany seryjnie i upuszcza powietrze z powrotem w dolot, natomiast BOV na zewnatrz. Mniej wiecej jest taka roznica. Czy o to ci chodzilo?
Łukasz13 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 No zgadza sie wiec dlaczego piszesz ze powinno sie montowac blow off jesli fabryczne rozwiazanie jest dobre i nie powoduje problemow jak drogie i nie zawsze dobrze dzialajace blow offy Wysłane za pomoca sputnika.
Dev Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Zawor DV jest niezbedny tam gdzie jest turbo a silnik ma przepustnice. W przeciwnym razie sprężarka dostaje w d...
LukeM Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Nie pisze, ze powinno sie montowac, tylko, ze taka opcja wchodzi w gre i wcalae nie jest zla, jesli oczywiscie zrobimy to zglowa. Tak tez zamierzam uczycnic, gdy tylko bede chip'owal moje autko. Tak jak wczesniej wspomnialem, taka operacja jest mozliwa ale pod warunkiem, ze parametry w ECU zostana dostosowane pod BOV'a. Dwa, ze byle co nie wkladamy tylko dedykowany BOV(patrz link wyzej). To, ze cos jest seryjne nie oznacza, ze jest lepsze czy tez nie mozna zamienic. Uwazam, ze wszystko da sie zrobic, tylko potrzeba do tego wiedzy i odpowiedniego podejscia czyt. profesjonalnego. Nic na huraaa. Postaram sie zamiescic kilka zdjec z takiej operacji plus jakis opisik. Ale to jeszcze nie teraz...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się