Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy. Proszę o analizę błędów


Luk.tom

Rekomendowane odpowiedzi

Dv trzeba sprawdzic czy nie peknietej membrany bo jakims tam przebiegu przewaznie jest uszkodzony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy czyszczenie DV też jest potrzebne czy ten zawór sie nie zasyfia? Bo jak już to robię to do końca.

Czyszczenie dv nie przynosi wymiernych skutków, sprawdź czy zawór jest szczelny we wszystkie króćce , jesli jest przedmuch nawet minimalny dv jest do wymiany. Dv sie nie zasyfia.

Sprawdz dla pewności jeszcze szczelnosc dolotu kompresorem pod cisnieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i super... poskładałem to wszystko do kupy i jest bardzo dobrze, przyspiesza równo a podczas próbnej, dość dynamicznej jazdy średnia spalania wyszła mi o 1 litr mniejsza niż poprzednio przy "emeryckiej" jeździe. Dziekuję Wam za dobre rady i sugestie. Dzieki Wam zamiast ładować się w koszta zaworu zapłaciłem 1,5 złotego za 15cm wężyka i 3 ściągi po 1,- Niecałe 5 złoty i trochę własnej pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po to jest forum, a generalnie wiedza mechanikow na temat 1.8 t jest slaba.

Wysłane za pomoca sputnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystając z tego, że syn wrócił na weekend zrobilismy dzisiaj logi po naprawie wężyka przy n75. Widać, że teraz turbina ładnie spełnia wymogi mapy, krzywe się prawie pokrywają. Zastanawiają mnie tylko wskazania przepływomierza bo podobno w moim 1,8t AVJ przy 5000 rpm powinienem mieć 120g/s a mam zaledwie około 90. Przed naprawą wezyka od n75 wskazania te dochodziły do 145. Przyznam, że przy okazji tej naprawy przeczyściliśmy również przepływkę środkiem bezkontaktowym typu Contact Spray do układów elektronicznych. I teraz pytanie... czy coś po tym zabiegu sie stało z przepływomierzem czy też to wysokie wskazanie przy istniejącej usterce przy turbo było normalne a przepływka po prostu juz pada? Popatrzcie na logi, proszę.

Grupy: 003,020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 002,033 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 020,118,033 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 020,118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 115,118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 115,005,115,005,115,005,115,005 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed robieniem logów kasowałeś błedy? pewnie nie, zobacz jakie wskazania sa w 032, przepływka za mało wskazuje i wcześniej tez za mało wskazywała, tylko że wczesniej turbina przełądowywała dlatego wskazania były dużo większe, czyszczenie nie pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyszczenie przepływomierza nic nie da, tylko wymiana,

czyszczenie kontaktem może ją zabić szybko jeszcze kwestia jaki to kontakt był s czy u.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie było błędów ale przed logowaniem sprawdzałem. Zadnych błędów nie było. A co to znaczy czy kontakr był sczy u?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o to czy były czy nie było, tylko czy kasowałeś bo wtedy kasują sie też adaptacje, podłącz vaga i odczytaj jakie wartości sa na kanale 032.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na ciepłym czy na zimnym? Bo jesli na zimnym to moge zaraz zrobic...

---------- Post dopisany at 17:43 ---------- Poprzedni post napisany at 17:36 ----------

a jesli na ciepłym to dopiero jutro bo ...sobota..więc...nie powinienem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kanale 032 jest

1poz lambda 0,0%

2poz lambda 0.0%

3poz pusta

4poz pusta

---------- Post dopisany at 19:11 ---------- Poprzedni post napisany at 19:10 ----------

na zapalonym silniku to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro takie wartosci masz i logi na pb robione to mozliwe ze masz nadal nieszczelnosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety ze sprawdzeniem szczelności nie wiem jak sobie samemu poradzić. To mój pierwszy samochód z tubo... pomyslę o jakimś "zaufanym" mechaniku ale będzie trudno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czy inaczej przepływkę najlepiej jakbys podmienił na sprawną, czyszczenie i tak pewnie jej nie pomogło, dziwne tylko że sonda nie wprowadza korekcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie było błędów ale przed logowaniem sprawdzałem. Zadnych błędów nie było. A co to znaczy czy kontakr był sczy u?

kontakt s jest silnie żrący i el korodują, przyklad z życia - popsikane kontaktem s, bez splukania u , miesiac czasu i zjadlo styk :decayed: tak ze możliwości ma spooore.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem dzisiaj przepływomierz i wygląda, że tera jest ok. Co sądzicie? A co do kanału 032 to wczoraj pokazywał 0,0 bo było po wykasowaniu błędów. Dziś po założeniu innej przepływki wskazania sa takie jak niżej..

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

---------- Post dopisany at 13:02 ---------- Poprzedni post napisany at 12:59 ----------

Czy tera jest dobrze?

---------- Post dopisany at 13:02 ---------- Poprzedni post napisany at 13:02 ----------

Czy teraz jest dobrze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to nic dziwnego że było 0, teraz jest dużo lepiej, choc nie idealnie bo jak sam widzisz korekta w 032 rośnie do 5,5 %, ale w sumie jak chcesz to możesz tak zostawić, ewentualnie zrób jeszcze 002+033.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, dam jutro logi z 002+033. Przez ostatnia godzinę czytałem w necie na temat korekt w kanale 0032 i wiem, że muszą max mieścić się w +/- 10%. No dobrze..ale co jest przyczyna tego że w ogóle te korekty są? Na wolnych 0,4 to sobie można podarować ale w czasie jazdy rosną do góry i być może, że gdybym nadal logował to urosłyby jeszcze bardziej. Wyjaśnijcie mi co jest przyczyną takiego wskazania?

---------- Post dopisany 10-02-2014 at 18:19 ---------- Poprzedni post napisany 09-02-2014 at 19:10 ----------

no ta mam logi 002 + 033. Przy okazji dodam, że po skasowaniu komputera z poprzednich wyników z gazu teraz w 032 w poz 1 2,8%

poz 2 - 0,8%

Oczywiście wszystko na benzynie.

Grupy: 002,033 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie przy butowaniu jest dobrze tylko przy małym obciązeniu korekty ida na plus jakby jakas nieszczelność w podciśniniach była.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...