elmer80 Opublikowano 1 Maja 2014 Opublikowano 1 Maja 2014 Czy poranny bąk to jedyny problem? Jeśli tak to olej to... szkoda kasy to tylko stary klekot... Nie kąt wtrysku tylko synchronizacji to raz a dwa że suwmiarka jest potrzebna do ustawienia PD względem komory spalania i poranny bąk też nic do tego nie ma.
lisek120 Opublikowano 4 Maja 2014 Autor Opublikowano 4 Maja 2014 Znowu pomylilem pojęcia, chodzilo mi o ustawienia luzów na pompce, tak jak pisalem wyżej ustawial je sobie na oko bez żadnych przyżądów dal sobie rade z tym zadaniem jedym kluczem ... a wczesnbiej sam mówil ze jest do tego potrzebna jakas listwa. "Bąk" nie jest jedynym problemem do tego dochodzi ta niemoc ktora mnie najbardziej martwi a po chwili jest o niebo lepiej ale i tak nie to co powinno byc porownując kumpla passka z tym samym silnikiem poprostu nie jest zrywny od dołua na to chyba juz ma wplyw ustawienie luzu na pompce bo jak pisaliscie wczesniej nie odpowiedni luz rowna się nie odpowiednia praca PD, tak? Cos czuje ze mnie on trochę waluje bo najpierw mowil ze oddał PD do sprawdzenia we wro do bosha i skasowal mnie za to a teraz mowi ze przydaloby sie wysłac je gdzieś indziej do sprawdzenia bo wroclaw jest malo wiarygodny. Sam juz nie wiem co robić, ale czy nie zaryzykowac i dac komus innemu na ustawienie luzów i wymiane uszczelniaczy? ---------- Post dopisany 04-05-2014 at 09:58 ---------- Poprzedni post napisany 02-05-2014 at 10:28 ---------- Ktoś coś podpowie?
elmer80 Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 Zagadaj do chlopakow z wrocka. Podjedz na spota pod milenijnym to na pewno ktos Ci pomoze i zajrzy pod pokrywe lub poleci zaufanego mechanika.
michal.j Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 witam totalny amator ze mnie . moge prosic o wyjasnienie co to jest PD? pompowtryski? dziekuje pozdrawiam
elmer80 Opublikowano 4 Maja 2014 Opublikowano 4 Maja 2014 witam totalny amator ze mnie . moge prosic o wyjasnienie co to jest PD? pompowtryski? dziekuje pozdrawiam Tak. Pumpeduse z niemieckiego. Na forum skrotami lecimy. PD, pedek ;-) CR to common rail czyli te nowsze a VP to starsze na pompie
lisek120 Opublikowano 13 Maja 2014 Autor Opublikowano 13 Maja 2014 TO na spotach takie rzeczy mozliwe? Najlepsze jest to ze jak założylem używany mapsensor na probe od kumpla to auto jechało lepiej niz na nowym, chyba zaloze go jeszcze raz bo na nim była zauwazalna poprwa auto bylo zrywniejsze i bardziej energizne a na nówce sztuce jest to samo co na moim starym. Czy to mozliwe zeby byl nowy czujnik zrabany. Jeżdzilem paskiem kumpla dzisiaj troche i smialo moge powiedziec ze moja audi nawet po rozgrzaniu nie jest taka energiczna i zrywna jak jego pasek z wiekszym przegiegiem i tym samym silnikiem. Wniąsek auto nie ma dołu i pytanie czy xle wyregulowanu luz ma na to wplyw ? ---------- Post dopisany 11-05-2014 at 20:10 ---------- Poprzedni post napisany 05-05-2014 at 16:57 ---------- Byłem wczoraj u człowieka który na codzień zajmuje się głowiami wszelkiego typu opisałem mu swój poblem i stwirdził że, to z pewnością nie głowica bo gdyby ona była winna to cały czas by kopciła i była nie mo, jgo zdaniem to wina turbo lub bardziej coś co na nią oddziałuje i moe to być zawór sterującu tubo, jutro musze załawić zawór na podmianę i zobaymy. ---------- Post dopisany 13-05-2014 at 20:14 ---------- Poprzedni post napisany 11-05-2014 at 20:10 ---------- Witam, dzisiaj po odstawieniu po robocie auto w chłodnym garażu na jakieś 9h przerwy od jzdy i ruszeniu w trasę zuwyłem kolejną niepokojącą mnie rzecz tj. po wyjechaniu na asfalcik 1 bieg jedzie w miarę normalnie 2 bieg powoli wciskam gaz i auto normalnie przyspiesza wiadomo zanim turbina nie załapie to szału nie ma, dochodzi do tego mijsca gdzie powinna odczuwalnie szarpnąć i tak jest aż tu nagle przy prędkości około 35 km na h dzieje się coś dziwnego, yglądało to tak pedał wciśnięty a autem nagle shamowało tak jakbym puścił całkowicie puścił gaz a dalej był wiśnięty, w tym czasie moc auta spadła o jakieś 70 % przy czym pry prdkości 50 na h tj nie całe 3 tys obrotów auto szarpło do przodu jakby turbo dopiero się załączyło, lubb coś innego się na chwile zawiesza albo przestaj dzialac. zwolniłem żeby spprawdzić czy się to powtórzy i to samo za 3 razem już normalnie aha i zauważyłm też że czasem w trakcie jazdy musze puścić gaz i ponownie go wcisnąc żeby auto przyspiesało tak jak trzeba.
elmer80 Opublikowano 13 Maja 2014 Opublikowano 13 Maja 2014 Rozbierałeś turbo w celu wyczyszczenia geometrii?
lisek120 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 Nie bo cala turbina byla wymieniana max 2 miesiace temu.
elmer80 Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Wymieniana na jaką? Używaną? Jeśli tak to nie wiesz co w środku się dzieje.
lisek120 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 Na regenerowaną, jeszczy wtedu gosciu mi mowil ża taka jeszcze mu nie wyszla w sensie ze wywazona na 0 ze to sie bardzo rzadko zdarza, moze pokazac nawet na wyważarce... aha wspominal tez cos o jakims grubszym lub wiekszym walku albo cos tego typu, w turbinie. Ale tak jak siegam pamiecia to niedlugo po tym jak zostala wymieniona turbina zaczely sie problemy własnie z mulem i z dymkiem ale nie czy mozna to laczyc razem.
elmer80 Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Dymek to nie wiadomo ale może lipna ta turbina. Dziś niczego nie można być pewnym. Logi dynamiczne na nowym turbo robiłeś? Turbo było z gruszka i sztanga czy swoją dawales? ---------- Post dopisany at 11:01 ---------- Poprzedni post napisany at 10:53 ---------- Jeśli chodzi i oringi na PD to gniazda mogą być na tyle wyrobione że montaż nowych nic nie da. Już Ci kiedyś o tym pisałem. Także dymki to sobie narazie odpuść. Może też być kwestia gumek na zaworach czyli uszczelniaczy zaworowych. Musisz się skupić na muleniu. Zawór N75 też może fiksowac. Brales od kogoś na podmiane?
lisek120 Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 Ale powiem Ci tak od pewnego czasu ne zauwazylem dymka a przynajmniej nie takiego perfidnego jak zostawiala wcześniej za sobą. Ale tak jak mówisz skupmy sie na muleniu. Dokladnie turbo było robione 5 marca tego roku, turbo ktore dawal gosciu bylo kompletne z nowa gruszka i sztangą. Logi po wymianie turbo masz na stronce nr 4 juz wtedy pisaliscie że turbina czasem przeladowuje. Własnie zaworu N75 nie podmieniłem bo ten który zdobyłem byl z inna wtyczką
POWER-KRIS Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Zakładam wszystkim nawet do Volvo po przerobieniu wtyczki na Audi zawory z allegro po 150zł.Gość ma je zawsze wystawione na niebieskim tle z jakimś znaczkiem w rogu. http://img.archiwumallegro.pl/?1304731635
KoJ@K Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Widzę, że temat który nie dawno przerabiałem i rozwiązaniem w tej sytuacji była wymiana pompek. "Przy okazji" tego zabiegu zdecydowałem się na założenie pompek z mocniejszego silnika o oznaczeniu AR, dałem nowe podkładki, oringi, przeszlifowałem gniazda pompek papierkami, na koniec pompki wyregulowane i problemów brak !! A mój problem wyglądał następująco:
elmer80 Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 Jeśli chodzi o N75 z allegro to różnie bywa. Kolega tu z forum założył taki właśnie nowy i gorzej dawał niż stary. Mniejsze podciśnienie szło na gruche. Sprawdzone dokładnie bo kupił sobie porządny zestaw z wakuometrem. Wyczyscil stary o jeździ do dziś. Nie mówię że wszystkie takie są ale nie wiadomo co się trafi. Uważam że tego typu zaworki, czujniki itp powinno się brać z ASO. Coś jak z termostatem. Tylko z ASO. Teraz o tym cisza na forum bo ciepło jest ale jak nadejdzie zima zacznie się biadolenie :-)
KoJ@K Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 elmer80 w zimę to są tematy o termostatach, o czujnikach temp. cieczy, o nie dogrzewaniu, lub długim dogrzewaniu się silnika.
elmer80 Opublikowano 14 Maja 2014 Opublikowano 14 Maja 2014 elmer80 w zimę to są tematy o termostatach, o czujnikach temp. cieczy, o nie dogrzewaniu, lub długim dogrzewaniu się silnika. Dokładnie... jeszcze o tym że ciężko pali i jak sprawdzić świece
lisek120 Opublikowano 15 Maja 2014 Autor Opublikowano 15 Maja 2014 Mateusz u mnei tak to nie wyglada przy odpaleniu i wyj sciu z auta w celu sprawdzenia czy dymi okazuje sie ze nic nie ma, czysto dymek jest dopiero przy początkowej jeździe po czym znowu znikl. Ale od kilku dni auto wogóle nie dymi... czyzby mapsensor cos pomógl bo wlasnie po jego wymianie dymienie ustało... dzisiaj specjalnie skupilem sie po odpaleniu i poczatkowej jexdzie czy nic za mna nie zostaje i czysto problemem jest teraz zmulonko na poczatku i to nie zawsze i to co opisałem co dzieje sie na 2 biegu, aha no i pompki byly niby sprawdzane i wszystko oki korekcje po wymianie uszczelniaczy byly wrecz bardzo dobre. Arek obczajałes te logi? Podmieniać N75 czy co dalej robic?
elmer80 Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 Dynamiczne 011 są w poście 68 i 72. Widać tam że turbo raz przeładowuje a raz za mało pompuje. Skoro twierdzisz że TURBO jest cacy to sterowanie kuleje czyli podciśnienie. Zawór N75 i podciśnienie na gruszce do sprawdzenia. Podmienić od kogoś kto ma sprawny i zrób log dynamicznie 011 tak jak trzeba żebym piany nie bił... :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się