Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[TDI PD] Czy pompowtryskiwacze mam do wymiany ? Porady...


lisek120

Rekomendowane odpowiedzi

Apropo tego zmulenia na dole wczoraj latałem troche po wro i w pewnym momencie jak przyszło do hamowania okazało sie ze pedał hamulca zrobił sie twardy... przy hamowaniu dłuższym lub nacisnięciu pedała z 3 razy pod rza tak sie robilo... przypomniało mi sie ze pompa vacu odpowiedzialna jest równiez za sterowanie turbiną a jak gadałem z mechanikiem to powiedział że jak nie daje odpowiedniego cisnienia to zaciągnie sztangi tak jak trzeba i to sa skutki, kiedys juz pisalem o tej pompie i ktos mi napisal nawet nie wiem czy to nie Ty elmer ze pompe można sprawdzic wakuometrem prawda to? Dodam jeszcze ze np na rozgrzanym silniku przy ruszaniu ciezko nią ruszyc ze swiateł z piskiem opon bo nie ma tej mocy na dole dopiero trzeba ze sprzegla i z wyższych obrotow to moja 110 wczesniejsza tak nie miala dawalem w palnik i szla od zera z piskiem a tu nieee (nie zebym byl wariatem co pali kapcia na każdym skrzyzowaniu) ale tak nie powinno byc powinna byc zrywniejsza od dolu... jeżeli to nie wina pompy to kaze mechanikowi ustawic turbo takj zeby ciagła od 1800 obr a nie tak jak teraz od 2200. Zrobilem logi jeszcze raz dzisiaj jakbyscie mogli luknąć i ocenić czy wszystko w porządku to bylbym wdzięczny.

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 014 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

000,003,011 razem sa bs i zwykłe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak pompa vacum daje podciśnienie między innymi do sztangi turbo tak w skrócie. Twardy pedal też jest objawem niskiego podciśnienia. Sprawdź krociec który wychodzi z pompy jak luźny to albo kleisz albo wymiana np. na uzywke. Ja tak zrobiłem. Nr podać ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci tak, u mnie już była klejona... paliwo się nigdzie nie leje jest czysta, pedal robi się twardy gdzieś między 3 a 4 naciśnięciem i wtedy auto praktycnie nie hamuje. A tym wakuometrem mogę sprawdzić dla pewności czy bez sensu? Gościu powiedział mi też że to może być płyn hamulcowy. Co z tymi logami wszystko ok? Iczy ta tubina nie powinna łapać wcześniej? a nie od 2200.Nie miałem z kim zrobić dynamicznych, jutro wracam z roboty busem najpawdopodobniej w piątek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dynamiczne koniecznie. Rurkę co przez grodz idzie na odpalonym ponaginaj i słuchaj czy nie syczy. Wakuometr prawdę Ci powie . . .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 014 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Mi tez statyczne nie chciały sie otworzyć

A tu dynamiczne:

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Teraz powinno byc ok wszystko.

---------- Post dopisany 07-04-2014 at 13:39 ---------- Poprzedni post napisany 05-04-2014 at 10:48 ----------

Ktos pomoze z odczytaniem czy musze wkleic logi do odpowiedniego działu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób jeszcze dynamiczny 013 orraz 023. Z tego co tu zamieściłeś nie wynika by pompki były do wymiany. Jak zrobisz jeszcze dynamiczny 013 i 023 to będzie wiadomo. Z resztą również wydaje się być wszystko w normie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo troszke przeładowuje, obstawiałbym n75, ale wiadomo, zaczyna sie od sprawdzenia wezykow podcisnien, vacum ile daje, dalej podmiana n75 na ten od egr'a albo od znajomego, oczywiscie po podmianie log obowiazkowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprócz tego wszystko ok? Turbina z późno nie łapie? Bo wydaje m się że dopiero od 2200. I co może być przyczyną tego że na zimno tak ospale reaguje na gaz? I jest słaba? Zpompkami już się wyjaśniło że jest wszystko ok bo były spradzane w serwisie boscha. Ciśnienie na vacum max -0,8 tylko nie wiem czy m znaczenie że nie mierzyłem go bezpośrednio przy pompie tylko odpiołem wężyk przed filtrkiem, a np na sztandze od turbiny w połowie między -0,6 a -0,7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to Ci się źle wydaje, turbo wstaje normalnie, pewnie masz takie odczucie przez to przeładowanie, mój awx również jest słabszy zimny, corolla 1.6vvti też gorzej jedzie jak zimna także tragedi bym z tego nie robił, nie wiem, może jakość/typ oleju ma coś do tego, niezbyt mnie to interesuje. Zamień miejscami n75 z n18, masz tutaj schemat http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/all-b6-tdi-schemat-polaczen-wezy-podcisnienia-silnikow-avb-awx-avf-48348/ i zrób bs 003,011 i dynamiczny 011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JAkie są skutki przeladowywania turbo? Tak tylko ze u mnie to wygląda tak ze odpalam auto ruszam z jedynki wciskam gaz a ono prawie na to nie reaguje a jak reaguje to bardzo ospale... jak sie nagrzeje to tez chyba nie jest idealnie bo nie da sie ruszyć z piskiem opon , jak bym tak chcial to trzeba ze sprzegla od pewnych obrotów ( nie zebym palil kapcia co krzyzowkę) ale wydaje mi sie ze powinien być bardziej zrywniejszy od dołu... Pompa daje dobre podcisnienie czy za slabe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za dużo pitolisz... miałeś wałek sprawdzić i dynamiczne zrobić co kolega wyżej wspomnial. W 011 widać jak turbo wstaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JAkie są skutki przeladowywania turbo? Tak tylko ze u mnie to wygląda tak ze odpalam auto ruszam z jedynki wciskam gaz a ono prawie na to nie reaguje a jak reaguje to bardzo ospale... jak sie nagrzeje to tez chyba nie jest idealnie bo nie da sie ruszyć z piskiem opon , jak bym tak chcial to trzeba ze sprzegla od pewnych obrotów ( nie zebym palil kapcia co krzyzowkę) ale wydaje mi sie ze powinien być bardziej zrywniejszy od dołu... Pompa daje dobre podcisnienie czy za slabe?

Też tak mam na 1 biegu. Będę śledził temat.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to Ci się źle wydaje, turbo wstaje normalnie, pewnie masz takie odczucie przez to przeładowanie, mój awx również jest słabszy zimny, corolla 1.6vvti też gorzej jedzie jak zimna także tragedi bym z tego nie robił, nie wiem, może jakość/typ oleju ma coś do tego, niezbyt mnie to interesuje.

Popieram tutaj, tez mam AWX i na zimnym gorzej się zbiera niż jak jest rozgrzany...a po drugie kto na zimnym wrzuca diesla w wysokie obroty i ostro operuje gazem :facepalm::slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko tutaj chodzi o ruszanie z 1 biegu. Nie mówimy o paleniu gumy tylko o energiczniejszym ruszeniu. Ojca B7 1.9TDI na 1 biegu ma moc. Musi być coś nie tak. . . Tylko co. .

Dodam że wuja Awx nie ma takiego problemu, ciągnie na każdym biegu równo. Jak chcecie moge wrzucić tutaj swoje logi. Porównacie je z logami kolegi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to Ci się źle wydaje, turbo wstaje normalnie, pewnie masz takie odczucie przez to przeładowanie, mój awx również jest słabszy zimny, corolla 1.6vvti też gorzej jedzie jak zimna także tragedi bym z tego nie robił, nie wiem, może jakość/typ oleju ma coś do tego, niezbyt mnie to interesuje.

Popieram tutaj, tez mam AWX i na zimnym gorzej się zbiera niż jak jest rozgrzany...a po drugie kto na zimnym wrzuca diesla w wysokie obroty i ostro operuje gazem :facepalm::slina:

Tu nie chodzi o ostre operowanie gazem tylko o normalne energiczne ruszenie tak jak pisze Mateusz, wciskam gaz a ona tak jakby z duzym opoxnieniem reaguje na to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to Ci się źle wydaje, turbo wstaje normalnie, pewnie masz takie odczucie przez to przeładowanie, mój awx również jest słabszy zimny, corolla 1.6vvti też gorzej jedzie jak zimna także tragedi bym z tego nie robił, nie wiem, może jakość/typ oleju ma coś do tego, niezbyt mnie to interesuje.

Popieram tutaj, tez mam AWX i na zimnym gorzej się zbiera niż jak jest rozgrzany...a po drugie kto na zimnym wrzuca diesla w wysokie obroty i ostro operuje gazem :facepalm::slina:

Tu nie chodzi o ostre operowanie gazem tylko o normalne energiczne ruszenie tak jak pisze Mateusz, wciskam gaz a ona tak jakby z duzym opoxnieniem reaguje na to.

Jakbyś ciężka przyczepę ciągnął...

Pomijając kwestię turbo i n75 to u mnie poprawiło się po wymianie WAŁKA ROZRZĄDU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...