Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwny problem z ESP


gar.bik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam dziwny problem z ESP. Jadąc z prędkością 80-120 km/h wchodząc w zakręt nawet niewielki, zapala się kontrolka trakcji sygnał dźwiękowy i przyhamowuje jedną stronę. Dzieje się tak tylko gdy kręcę kierownicą w prawą stronę..w lewą wszystko ok. Miał ktoś podobny problem? Dodam że dzieje się tak od wymiany zawieszenia na gwintowane..jeśli ma to jakiś związek. Sprawdziłem vagiem błędy abs/esp Brak. Czujnik skrętu (g85)wydaje się być dobrze skalibrowany. Co mogę jeszcze sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik polozenia skrętu się chyba kłania trzeba by kalibrację zrobić , miałem tak dziwnie po założeniu tempomatu mianowicie wszystko niby ustawione pieknie blędy pokasowane a tu nagle przy skręcie kiery trochę w lewo przychamowuje i wyłacza tempo, sprawdż to :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

G85 skalibrowany kilka razy problem jednak nie rozwiązany..czy może jakieś inne sugestie odnośnie problemu ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kalibrowałem z 15 razy dopiero z kilkanastym razem przyjeło kalibracje i i nie świeci mi się kontrolka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałeś lipnego VAGa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no kolega miał dobrego :wink:

pewnie źle robiliśmy i nawet się nie zorientowaliśmy jak zgasło na szczęście:decayed: przyszła zima a ja bez esp asr i abs :grin: i drift miałem jeden :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kalibracja przebiegła OK sterownik przyjmuje login i bez problemu się koduje..żadnych błędów nie ma w sterowniku..kurcze może pojadę na geometrię ponownie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem to samo, było coś z kołami, na zimówkach 16 byłó OK a 18 miałem to co ty..

http://a4-klub.pl/uklad-kierowniczy-97/esp-miga-lekkich-lukach-273502/ tu mój wątek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam letnie ale to będę musiał zaczekać, bo zasypało nas Śniegiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc problem rozwiązany. Okazało się że podczas montażu nowego zawieszenia z tyłu aby wymienić sprężyny trzeba było poluzować belkę. Kolega zapomniał dokręcić jednej ze śrub belki i cała belka na zakrętach się odginała co powodowało że tylne prawe koło miało uślizg.. i z stąd ESP wariowało. dokręciłam śruby i wszystko wróciło do normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...