gar.bik 1 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Witam Mam dziwny problem z ESP. Jadąc z prędkością 80-120 km/h wchodząc w zakręt nawet niewielki, zapala się kontrolka trakcji sygnał dźwiękowy i przyhamowuje jedną stronę. Dzieje się tak tylko gdy kręcę kierownicą w prawą stronę..w lewą wszystko ok. Miał ktoś podobny problem? Dodam że dzieje się tak od wymiany zawieszenia na gwintowane..jeśli ma to jakiś związek. Sprawdziłem vagiem błędy abs/esp Brak. Czujnik skrętu (g85)wydaje się być dobrze skalibrowany. Co mogę jeszcze sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 zbieżność masz dobrze ustawioną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gar.bik 1 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Zbieżność sprawdzona po przekładce zawieszenia. Podobno ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dracus6662 2 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 czujnik polozenia skrętu się chyba kłania trzeba by kalibrację zrobić , miałem tak dziwnie po założeniu tempomatu mianowicie wszystko niby ustawione pieknie blędy pokasowane a tu nagle przy skręcie kiery trochę w lewo przychamowuje i wyłacza tempo, sprawdż to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gar.bik 1 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 No nie kalibrowałem vagiem.jutro zrobie i sprawdzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Kalibracja G85 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin0485 1 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Taaa.. miałem podobnie. Skalibruj G85 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gar.bik 1 Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 G85 skalibrowany kilka razy problem jednak nie rozwiązany..czy może jakieś inne sugestie odnośnie problemu ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol18183 0 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 ja kalibrowałem z 15 razy dopiero z kilkanastym razem przyjeło kalibracje i i nie świeci mi się kontrolka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Miałeś lipnego VAGa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol18183 0 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 nie no kolega miał dobrego pewnie źle robiliśmy i nawet się nie zorientowaliśmy jak zgasło na szczęście:decayed: przyszła zima a ja bez esp asr i abs i drift miałem jeden Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gar.bik 1 Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 kalibracja przebiegła OK sterownik przyjmuje login i bez problemu się koduje..żadnych błędów nie ma w sterowniku..kurcze może pojadę na geometrię ponownie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo 2 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 miałem to samo, było coś z kołami, na zimówkach 16 byłó OK a 18 miałem to co ty.. http://a4-klub.pl/uklad-kierowniczy-97/esp-miga-lekkich-lukach-273502/ tu mój wątek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol18183 0 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 masz inne koła? załóż inne na sprawdzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gar.bik 1 Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Mam letnie ale to będę musiał zaczekać, bo zasypało nas Śniegiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol18183 0 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 no u mnie wszystko zeszło i pikne drogi mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1806 0 Opublikowano 20 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2014 Sprawdź ciśnienie w oponach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gar.bik 1 Opublikowano 25 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 A więc problem rozwiązany. Okazało się że podczas montażu nowego zawieszenia z tyłu aby wymienić sprężyny trzeba było poluzować belkę. Kolega zapomniał dokręcić jednej ze śrub belki i cała belka na zakrętach się odginała co powodowało że tylne prawe koło miało uślizg.. i z stąd ESP wariowało. dokręciłam śruby i wszystko wróciło do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się