Arthur_tt Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Witam. Chciałem wymienić zawór zwrotny paliwa bo cofa mi się paliwo. Tylko gdzie on jest
jacol210 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Witam! Mam takie pytanie: Cofa mi sie paliwo i zalozylem zaworek zwrotny za fitrem w strone silnika i mam wątpliwosci czy dobrze go zalozylem? Moze ktos mi podpowiedziec? Oryginalnie zaworek zwrotny mam w pompie ale chyba puszcza mi paliwo wiec zalozylem dodatkowy Silnik jak w podpisie Czekam na wskazówki
mstan Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Witam Sądzę że nie ma czegoś takiego w układzie paliwowym.Owszem jest przy pompie zaworek bezpieczeństwa(kulka i sprężynka) i raczej nie ulega uszkodzeniu,gdyż działa tylko wtedy gdy dochodzi do zablokowania regulatora ciśnienia i zapobiega uszkodzeniu(rozerwaniu) rurek układu paliwowego, lub samej pompy. Spadek ciśnienia w układzie paliwowym najczęściej następuje poprzez zanieczyszczone(zużyte) zaworki wtryskujące, oraz przez regulator ciśnienia. Konstrukcja i moc pompy paliwowej(sprawnej) w ciągu sekundy uzupełnia ciśnienie od 0 do 4 bar(na takie pozwala regulator). Najprostszym sposobem na sprawdzenie czy mamy do czynienia z niedoborem ,lub nadmiarem paliwa jest: zamontowanie suchych świec i przez kilka sekund kręcimy rozrusznikiem.Jeżeli silnik nie odpali wykręcamy świece. Mokre świece świadczą o tym, że mamy do czynienia z nadmiarem paliwa , suche- wiadomo. Do dalszych czynności sprawdzających jest potrzebny manometr, lub demontaż wtryskiwaczy. Oczywiście zakładam że autko ma kłopot z układem paliwowym świece, układ zapłonowy są sprawne. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się