Kriss254 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Witam mam duży problem z silnikiem, do ukladu chlodzenia wciaga mi olej z silnika. Bylem zaraz po nowym roku u mechanika wymienił mi uszczelke pod silnikiem bo była jeszcze stara orginalna i wedlug niego nie nadawala sie juz do uzytku. Problem zniknal jednak wczoraj znowu sie to stało dojechałem do pracy wszystko git ale jak juz chciałem wracac odpaliłem to zapalila sie kontrolka oleju popatrzylem pod maske i znowu to samo w zbiorniczku chlodniczym caly olej. Czy wiecie co to może byc? mieliscie kiedys cos takiego? mechanik mowil ze prawdopodobnie blok silnika pekniety a jak zadzwonilem do innego to powiedzial ze chlodniczka oleju a nie chce wywalac kase w bloto. Moja audiczka to a4 z 99 roku poliftowa 1.9tdi 90km ahu
Jarek882 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 planował głowice przed założeniem uszczelki ?
jacek70 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Jeżeli okaże się że założył uszczelęk a głowicy nie splanował to czym prędzej zmień mechanika bo ten to partacz .
Kriss254 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2014 wiecei co on mi mowil ze planowal tzn jak z nim gadalem przez tel to mowil ze jeszcze musi glowice przeplanowac to wydaje mi sie ze to zrobil chyba ze tylko tak mowil ale wydaje mi sie ze az takim idiota nie jest
jacek70 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Niech zdejmie głowicę przy tobie i będziesz wiedział . Jeśli nie planował to domagaj się naprawy na jego koszt .
Kriss254 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2014 dzisiaj jade do innego mechaniora i ma mi sprawdzic wszystko takze okaze sie co i jak:)
Jarek882 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Według mnie źle robisz. Skoro tamten spierdolil sprawę to niech rozbiera i po co masz wydawać kolejne PLN na następnego mechanika..
Kriss254 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2014 problem rozwiazany prawdopodobnie chlodniczka oleju padla lub poprzedni mechanior nie wyplukal jej po czyszczeniu ukladu i tam nagromadzil sie syf ktory dalej poszedl w uklad i dalo to efekt identyczny do poprzedniego. W tym momencie mam odcieta chlodniczke oleju i okaze sie czy blad popelnil poprzdnik nie plukajac jej albo chlodnica do wymiany mimo wszystko dzieki za rady i zainteresowanie tematem napisze jeszcze po dokladnym stwierdzeniu co sie stalo. Pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się