xpand84 0 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zawór solenoid znajdujący się w wydechowej stronie silnika A(otwarty) zwarcie do uziemienia Panowie jak to rozumiec i co wymienic pomozcie prosze turbo raz dziala raz nie to jakas loterie przy uruchamianiu silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Galetto 7 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 Tak to jest jak błędy odczytuje się kulawym polskim VAG-iem 17957/P1549/005449 - Boost Pressure Controle Valve (N75): Open Circuit / Short to Ground A na polski to: Zawór kontroli ciśnienia doładowania N75 obwód otwarty/zwarcie do masy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się