sieergiej Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Witam, więc problem jest taki że kupiłem już zestaw rozrządu (AWX 2001r) -pasek Conti -pompa Hepu -napinacz hydr. NTN -rolka napinacza NTN -rolka prow. INA W zestawie jest tylko nowa nakrętka rolki napinacza i moje pytanie odnośnie tego brzmi czy wymienia się też śrubę dwustronną M10 (szpilkę) i śrubę rolki prow. czy nie jest to konieczne? A to silnik podczas pracy jeszcze przed wymianą może ktoś wie co tak słychać w tle od razu bym kupił.
Duch^ Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Jakaś rolka ostro Tobie się zaciera jak by na alternatorze jedź do warsztatu niech to zrobią.. a z tą szpilką to nie jest to konieczne jak stara jest prosta ale jak jest w zestawie to się zmienia.
sieergiej Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2014 Tak pytam bo chce zrobić to jak najlepiej w zestawie nie ma jej tylko sama nakrętka. Tak samo w książce Sam Naprawiam jakby było odkręcane koło na wale to śruba wału pisze każdorazowo nowa 120nm+90stopni a o szpilce tylko że ma być wkręcona w blok z momentem 15nm (czyli zależy od jej stanu, gwintu etc). Jak dorwę w Aso oryginalną to wymienię.
Duch^ Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Hm a po co odkręcać śrubę na wale do wymiany rozrządu? No chyba że cieknie olej i chce wymienić simmering. Do rozrządu odkręcasz tylko koło pasowe zamocowane na 4 śrubki. Zębatkę wału po której idzie rozrząd się nie dotyka.
sieergiej Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2014 Ok dzięki za info mój mechanik to ogarnie już wiadomo wszystko co i jak pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się