Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciągle spadająca temperatura


Gość donuska90

Rekomendowane odpowiedzi

a jak przy temp. -2 jadąc 140 km/h temperatura na climatronic spada na 77 to jest normalne ?? i na blacie leciutko wskazówka poniżej 90 dziś to zaóważyłem, ja jeżdżę po mieście na climatronic 80-82 i na blacie równo 90. Wąż górny gorący dolny zimny, wszystko jest ok bo juz nie wiem ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

machina, na 49 kanale mam 78 stopni i dalej nie pójdzie, na 51 osiąga 90. Z tym że ja mam tam siedemdziesiąt pare kanałów(jeśli ma to znaczenie). Więc co? Termostat do wymiany czy czujnik? Bo jak mam się sugerowac kanałem 49 to coś jest nie tak :jerk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

machina, na 49 kanale mam 78 stopni i dalej nie pójdzie, na 51 osiąga 90. Z tym że ja mam tam siedemdziesiąt pare kanałów(jeśli ma to znaczenie). Więc co? Termostat do wymiany czy czujnik? Bo jak mam się sugerowac kanałem 49 to coś jest nie tak :jerk:
Tak masz sie sugerować kanałem 49 i masz Termostat do wymiany
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to jest termistor? Pierwsze słyszę. Chodzi Ci o termostat? :dontknow: zgłupiałem już

Oczywiście że o termostat, słownik w telefonie przekręcił wyraz:decayed:

---------- Post dopisany at 15:26 ---------- Poprzedni post napisany at 15:25 ----------

a jak przy temp. -2 jadąc 140 km/h temperatura na climatronic spada na 77 to jest normalne ?? i na blacie leciutko wskazówka poniżej 90 dziś to zaóważyłem, ja jeżdżę po mieście na climatronic 80-82 i na blacie równo 90. Wąż górny gorący dolny zimny, wszystko jest ok bo juz nie wiem ???

Również termostat do wymiany:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam tego wahlera radzisz założyć ori czy to nie ma znaczenia ?? i jeszcze jedno przy -2 na kanale 49 osiąga ci 90 stopni ? bo mówią że jak zima to ciężko uzyskać te 90 stopni ja już nie wiem :decayed:. Wąż dolny mam zimny jak lód więc termostat jest zamknięty nie puszcza płynu na chłodnice więc powinien się zagrzać do tych 90 stopni na climatronic ale mówią że to diesel i one tak mają chociaż ja też jestem zdania że to nie jest normalne. Jeszcze jedno wiskoze próbowałem zatrzymać ręką ale nie jest to łatwe ale jak zgaszę silnik to mogę swobodnie obracać wiatrakiem jest ok ? bo chyba jak by było spięte na stałe czyli uszkodzone to bym nie zakręcił swobodnie wiatrakiem na wyłączonym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,jak wejść w ten kanał 49?Wciskam i przytrzymuję już wszystkie przyciski na klimatronie i nawet po dwa już zacząłem i nic:wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może tak zaczniecie ozywać szukajki:facepalm: no ile można temat wałkować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może tak zaczniecie ozywać szukajki:facepalm: no ile można temat wałkować

Już znalazłem na youtube idę sprawdzić.

Piotrek ty zamiast fisiować to powiedz co z tym rezaniem licznika bo się nakręciłem trochę :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie pytasz?

Jeżeli tak to proszę bardzo http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b5-efekt-wymiany-licznika-fis-6227/ tu jest wszystko tylko trzeba chęci by poczytać:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra dzięki poczytam (pisałeś że zajęło ci to 1.5 godz to myślałem że mnie pokierujesz)

Wracając do tematu:Sprawdziłem na klimatroniku i auto postawiłem o 19:30 miało 90 stopni,sprawdzałem o 21:00 temperatura startowała od 45 i szła w górę do 75 i nagle spadła do 58,dalej w górę do 85 i spadła do 60 i w górę do 92 (licznik)a klimatronik stanął na 85. To wszystko w ciągu 20 min czy te wahania temperatury są normalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej wygląda to na problem z czujnikiem temperatury

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Donuska90 Jesli chodzi o kontrolke AIRBAG to najprawdopodobniej usterka lezy w nielaczacych kostkach ktore znajduja sie pod przednimi siedzeniami. Bodajże żółty i brązowy kabel tam jest. Miałem to samo. Nie mogłem Vagiem wykasować świecącej kontrolki AIRBAG. A gdy wkoncu sie udalo to przy odsuwaniu fotela i sprzataniu w aucie poruszylem kabel pod siedzeniem i znow kontrolka swiecila. Rozlaczylem wszystko, poskrecalem tak jak sie nalezy, skasowalem blad i problem zniknal ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość donuska90
Donuska90 Jesli chodzi o kontrolke AIRBAG to najprawdopodobniej usterka lezy w nielaczacych kostkach ktore znajduja sie pod przednimi siedzeniami. Bodajże żółty i brązowy kabel tam jest. Miałem to samo. Nie mogłem Vagiem wykasować świecącej kontrolki AIRBAG. A gdy wkoncu sie udalo to przy odsuwaniu fotela i sprzataniu w aucie poruszylem kabel pod siedzeniem i znow kontrolka swiecila. Rozlaczylem wszystko, poskrecalem tak jak sie nalezy, skasowalem blad i problem zniknal ;)

A czy w moim roczniku ('95) jest tak samo jak u Ciebie? Dzieki za "nakierowanie", przekażę swojej brzydszej połowie, żeby pogrzebal :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...