johny_bravo Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Witam, nie wiedziałem jak zapisać temat ale mam nadzieję, że będziecie wiedzieli o co mi chodzi. Czytałem o problemach z odpalaniem innych forumowiczów a jako, że jak się zrobiło zimniej też kręci mi trochę dłużej postanowiłem sprawdzić czy czujniki temp. pokazują poprawne wartości. Wszedłem sobie w grupe 131 i tutaj mam pytanie. Co dokładnie, jaka wartość jest wyświetlana w bloku 2? Co to znaczy ?? wszystkie czujniki poza tym, który widzi 139 st. C, pokazywały temp. w granicach 0 +-3 st. C. i drugie pytanie, czy temp katalizatora, przy tych warunkach może wynosic około 70 st C ? Proszę o podpowiedz, pozdrawiam
Łukasz13 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 W bloku 2 jest temp. płynu z czujnika przy grodzi, czyli temp. silnika, na temp. kata nie patrz to nie jest prawdziwa temp.
johny_bravo Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2014 Który to dokładnie czujnik? Bo rozumiem, że ten powinien pokazywać realną temperaturę otoczenia, jeżeli pomiar był robiony chwile po odpaleniu??
Łukasz13 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 W bloku 2 jest temp. z czujnika g62 czteropinowego znajdującego się w króccu wodnym przy grodzi, daje odczyt do ecu i na wskaźnik w zegarach.
Galetto Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Co do grupy 131 to jest ona opisana jako: "Map cooling" czyli "Mapa chłodzenia", a blok drugi tej że grupy jako: "Temperature engine outlet (specified)" czyli "Temperatura na wylocie silnika (określona)". Temperaturę silnika (płynu chłodzącego) z ang. "Coolant temp." czyli odczyt z G62 powinieneś mieć w grupach 001, 004, 011. Więc najpierw porównaj te grupy o których napisałem z grupą 131.
johny_bravo Opublikowano 31 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2014 dziś mogłem sprawdzić i we wszystkich grupach o których mówiłeś mam temp równo 90 st. C po rozgrzaniu a w 103 inna- 104 st. C więc dalej nie wiem ... Zauważyłem jednak inny problem ... temp na wylocie z chłodnicy mam na poziomie około 17 st. C gdy na wylocie z silnika około 90 stopni... co to może być ? Samochód rozgrzany, około 30 km po mieście zrobiłem.
Łukasz13 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Jak dla mnie jest ok, na wylocie z głowicy wiadomo że będzie 90 lub więcej a na wylocie z chłodnicy bedzie dużo mniej bo przy dzisiejszych temp. pęd powietrza skutecznie chłodzi chłodnice, więc może byc 17 st.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się