bava Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Witam wszystkich i proszę o jak najwięcej informacji. GRUPY NORMALNIE: 000 http://img361.imageshack.us/img361/2185/000normsv8.jpg 001 http://img146.imageshack.us/img146/9134/0001normsc8.jpg 003 http://img503.imageshack.us/img503/3341/003normcc3.jpg 004 http://img507.imageshack.us/img507/8576/004normze1.jpg 007 http://img296.imageshack.us/img296/5002/007normot4.jpg 013 http://img201.imageshack.us/img201/5104/013normsg7.jpg GRUPY BS: 000 http://img509.imageshack.us/img509/9236/000bsqx4.jpg 003 http://img523.imageshack.us/img523/6536/003bsou6.jpg 004 http://img201.imageshack.us/img201/8830/004bshc0.jpg LOGI DYNAMICZNE: 000 http://img378.imageshack.us/img378/9412/000dyneb7.jpg 001 http://img162.imageshack.us/img162/2107/0001dynqr1.jpg 003 http://img174.imageshack.us/img174/6880/003dyncy1.jpg 004 http://img178.imageshack.us/img178/7572/004dynmf2.jpg 008 http://img411.imageshack.us/img411/5401/008dynnl6.jpg 010 http://img241.imageshack.us/img241/6475/010dynne8.jpg 011 http://img162.imageshack.us/img162/9485/011dynmc0.jpg
lukaszr Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 1. termika auta do poprawy - niedogrzany silnik - termostat do wymiany, 2. straszne przeładowanie- najprawdopodobniej stoją kierownice w turbo, 3. dziwne wahanie kąta w zakresie obrotów 1500-2700 obr - 004 DYN - może zapowietrzony jest układ paliwowy - Spankuś ... co ty na to ? Doprowadź przede wszystkim termostat i turbinę do stanu używalności i lepiej nie jeździj w takim stanie.
bava Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2008 turbo było czyszczone ostatnimi czasy sztanga chodzi jak złoto
damcio151 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 turbo było czyszczone ostatnimi czasy sztanga chodzi jak złoto zamień n75 z n18 i zrób ponownie 011
lukaszr Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 zamień n75 z n18 i zrób ponownie 011 Dodatkowo warto sprawdzić cały dolot.
bava Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2008 panowie a co z resztą osprzętu ??
lukaszr Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 panowie a co z resztą osprzętu ?? Osprzętu ? Co konkretnie masz na myśli ?
lukaszr Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 np przepływka ;> Najpierw to trzeba doprowadzić do porządku inne rzeczy.
przemik Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 temperatura - minimalnie niedogrzany statyczny kat wtrysku - OK dawka paliwa - OK zapowietrzony uklad paliwowy - do sprawdzenia czy nie ma pecherzykow powietrza Turbo - jest silne przeladowanie na wysokich obrotach - ale IMHO - spowodowane uszkodzonym N75 niz kierownicami...podmienic N75 i zalogowac ponownie LMM - OK uklad wtryskowy - w stanie dobrym Pozdr
bava Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2008 panowie dziś sprawdziłem temperaturę silnika na kanale 51 klimatronika, 90'C, na dniach postaram się poprawić logi ps. mój błąd podczas pierwszego logowania, sorry za kłopot
spanky Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 panowie dziś sprawdziłem temperaturę silnika na kanale 51 klimatronika, 90'C, na dniach postaram się poprawić logi ps. mój błąd podczas pierwszego logowania, sorry za kłopot a na 49 ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się