bartekw4 Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Witam poniżej zamieszczam zdjęcie górnego koła rozrządu, czy ktoś może wie czy tak to powinno być ustawione? silmik ciężko pali, a po przegazowaniu chmura dymu. dzięki ps. Jeśli jest żle to jak powinno wyglądać dobrze
Maestro_86 Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 z tego koła to nic nie wyczytamy, Zapnij Vaga i będzie wiadomo jaka jest synchronizacja.
Biszczan Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Zrób log statyczny, oraz dynamiczny 004. To powinno pomóc: [TABLE=class: cc einzug-standard abstand-standard absatz-hervor] Sprawdzanie faz rozrządu: [/TABLE] [TABLE=class: cc einzug-standard abstand-standard] [TD=class: einzug-liste]–[/TD] Do sprawdzania zablokować koło do paska zębatego wału korbowego ponownie blokadą wału korbowego -T10050-. [/TABLE] [TABLE=class: cc abstand-standard einzug-standard] [TD=class: einzug-liste]l[/TD] Oznaczenia na kole do paska zębatego -2- i blokadzie wału korbowego -T10050--poz. 1- muszą być ustawione naprzeciw siebie. Przy czym czopy blokady wału korbowego -T10050- muszą znaleźć się w otworze kołnierza uszczelniającego. [/TABLE] [TABLE=class: cc abstand-standard einzug-standard] Czop -patrz strzałka-blokady wału korbowego -T10050- musi wysunąć się podczas obracania i zagłębić w otworze na kołnierzu uszczelniającym. [/TABLE] Wskazówka [TABLE=class: cc abstand-liste-erster einzug-standard hinweis-rumpf] [TD=class: einzug-liste]t[/TD] Jeśli wał korbowy został obrócony poza położenie GZP, cofnąć go o 1/4 obrotu, aby ponownie ustawić go zgodnie z kierunkiem obrotów podczas pracy silnika w położeniu GZP. [/TABLE] [TABLE=class: cc abstand-liste einzug-standard hinweis-rumpf] [TD=class: einzug-liste]t[/TD] Korekty przeprowadzane przeciwnie do kierunku obrotów silnika w celu umieszczenia blokady wału korbowego -T10050- są niedopuszczalne. [/TABLE] [TABLE=class: cc einzug-standard abstand-standard] [TD=class: einzug-liste]–[/TD] Sprawdzić za pomocą trzpienia blokującego -3359-, czy można zablokować piastę. [/TABLE] [TABLE=class: cc abstand-standard einzug-standard] [TD=class: einzug-liste]l[/TD] Przestrzeń pomiędzy obydwoma występami -1- na kole sygnałowym wałka rozrządu musi znaleźć się naprzeciw oznaczenia „4Z“-poz. 2- na tylnej części osłony paska zębatego. [/TABLE] Wskazówka [TABLE=class: cc abstand-liste-erster einzug-standard hinweis-rumpf] Dla większej przejrzystości koło wałka rozrządu jest pokazane bez paska zębatego. [/TABLE]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się