strazak990 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Witam. Mam problem z moim Audi A4 B7 2.0 TDI 140KM 2005r. Problem polega na Tym że nie zawsze występuje raz lub dwa razy na tydzień i trwa bardzo krótko, a mianowicie gdyż pokonuję jakiś odcinek i zatrzymuje sie autem i czuć nie równą prace silnika , lekkie drgania. Trwa to około 2 minut obroty nie skaczą sa cały czas koło 900. Potem jak by coś się załancza i jest dobrze. Badałem komputerem zadnych błedów nie ma. Co to mogło by być prosze o pomoc. Dziekuje.
SotoM Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 na poczatek spr.synchronizjcja rozrzadu oraz dpf jesli znajduje sie na pokładzie. silnik masz 8czy 16 zaworowy? kod silnika.
strazak990 Opublikowano 2 Lutego 2014 Autor Opublikowano 2 Lutego 2014 8 zaworowy kod silnika gdzie znajde ??
thenaturat2 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Na kielichu jak podniesiesz maskę masz naklejkę lub książka srwisowa
SotoM Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 spr na poczatek synchronizację rozrządu to bardzo ważny punkt.j
strazak990 Opublikowano 2 Lutego 2014 Autor Opublikowano 2 Lutego 2014 Oki jutro podłącze vcds i zrobie tak jak tam jest ??
SotoM Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 tak w ostatnim... ---------- Post dopisany at 21:59 ---------- Poprzedni post napisany at 21:45 ---------- a i w 075 spr napełnienie dpfu bo tez twoje auto go powinno miec....chyba że go już tam nie ma.
piotrsob1 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Stawiam na rozlkekotany lub zawalony nagarem zawór EGR, który daje za dużo spalin w recyrkulacji, po dwóch minutach na wolnych obrotach właśnie się zamyka i problem ustępuje Nie masz też przypadkiem poszarpywania ( kichania ) przy delikatnym przyspieszaniu w zakresie 1800 do 2200 obr/min ? Jeżeli tak, to poczytaj : http://a4-klub.pl/2-0-197/szarpie-przyspieszania-281189/
strazak990 Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Opublikowano 3 Lutego 2014 Podłączyłem VCDS i zrobiłem tak jak kazaliście i o to rezultat... ---------- Post dopisany at 21:36 ---------- Poprzedni post napisany at 21:34 ---------- Sotom tez wpisałem 075 drugie i jakies temperatury wyskoczyły ??
SotoM Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 synchronizacja ok. no masz DPF te temp to: okienko 1.Temperatura spalin przed turbosprężarką 2.Temperatura spalin przed filtrem cząstek stałych (DPF) 3.Poziom zapełnienia filtra cząstek stałych - jest ok wypalił sie do "0" 4.Temperatura spalin za filtrem cząstek stałych (DPF) kolejny trop to tak jak podsunął piortek - do spr.fizycznie zawór EGR -trzeba go wymontowac z kolektora i zobaczyc jak bardzo zaklejony jest nagarem.
strazak990 Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Opublikowano 5 Lutego 2014 O dzieki zawsze jakieś nowe informacje Jak tylko bede miał weekend wolny zabiore się za te ERG i zobaczymy czy jest brdny czy jest okej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się