Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z nierówną pracą silnika!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam problem z moim Audi A4 B7 2.0 TDI 140KM 2005r.

Problem polega na Tym że nie zawsze występuje raz lub dwa razy na tydzień i trwa bardzo krótko, a mianowicie gdyż pokonuję jakiś odcinek i zatrzymuje sie autem i czuć nie równą prace silnika , lekkie drgania. Trwa to około 2 minut obroty nie skaczą sa cały czas koło 900. Potem jak by coś się załancza i jest dobrze.

Badałem komputerem zadnych błedów nie ma.

Co to mogło by być prosze o pomoc.

Dziekuje.

Opublikowano

na poczatek spr.synchronizjcja rozrzadu oraz dpf jesli znajduje sie na pokładzie. silnik masz 8czy 16 zaworowy? kod silnika.

Opublikowano

8 zaworowy kod silnika gdzie znajde ??

Opublikowano

Na kielichu jak podniesiesz maskę masz naklejkę lub książka srwisowa

Opublikowano

20140202_190900.jpg

Oto numer :)

Opublikowano

spr na poczatek synchronizację rozrządu to bardzo ważny punkt.j

Opublikowano

Oki jutro podłącze vcds i zrobie tak jak tam jest ??

Opublikowano

Powinno być 0.0

Opublikowano

w 4 okienku ?? ostatnim ??

Opublikowano

tak w ostatnim...

---------- Post dopisany at 21:59 ---------- Poprzedni post napisany at 21:45 ----------

a i w 075 spr napełnienie dpfu bo tez twoje auto go powinno miec....chyba że go już tam nie ma.

Opublikowano

Stawiam na rozlkekotany lub zawalony nagarem zawór EGR, który daje za dużo spalin w recyrkulacji, po dwóch minutach na wolnych obrotach właśnie się zamyka i problem ustępuje :whistling:

Nie masz też przypadkiem poszarpywania ( kichania ) przy delikatnym przyspieszaniu w zakresie 1800 do 2200 obr/min ?

Jeżeli tak, to poczytaj : http://a4-klub.pl/2-0-197/szarpie-przyspieszania-281189/

Opublikowano

Podłączyłem VCDS i zrobiłem tak jak kazaliście i o to rezultat...

2014_02_03_19_41_52.jpg

---------- Post dopisany at 21:36 ---------- Poprzedni post napisany at 21:34 ----------

Sotom tez wpisałem 075 drugie i jakies temperatury wyskoczyły ?? :unknown:

Opublikowano

synchronizacja ok.

no masz DPF te temp to:

okienko

1.Temperatura spalin przed turbosprężarką

2.Temperatura spalin przed filtrem cząstek stałych (DPF)

3.Poziom zapełnienia filtra cząstek stałych - jest ok wypalił sie do "0"

4.Temperatura spalin za filtrem cząstek stałych (DPF)

kolejny trop to tak jak podsunął piortek - do spr.fizycznie zawór EGR -trzeba go wymontowac z kolektora i zobaczyc jak bardzo zaklejony jest nagarem.

Opublikowano

O dzieki zawsze jakieś nowe informacje :)

Jak tylko bede miał weekend wolny zabiore się za te ERG i zobaczymy czy jest brdny czy jest okej :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...