Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pomocy...silnik się podgrzał do 130 st i wywaliło błędy...


jaca.gsm

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie:hi:

Właśnie wywaliło mi czerwoną kontrolkę "Coolant" , silnik podgrzało do 130 stopni i następujące błędy na VAGu:

17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure

P1479 - 008 - Implausible Signal

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded

17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low

P1103 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow

P0139 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

Dodam tylko, że trzy dni temu wymieniłem u mechanika katalizator na nowy bo spaliny śmierdziały zgniłymi jajami i pierwszą sondę lambda też na nową.

Od tej wymiany zroniłem zaledwie 500km

Jestem w tej chwili 350km od domu.... pozostało lawetą wracać?:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro wywala błąd 1 sondy i 2 to widocznie nie przeprowadziliście diagnostyki i logow dynamicznych.

A co do temperatury ? Kwestia czy tyle było faktycznie , czy może tylko tyle czujnik pokazał. Wode wyrzuciło ? Silnik pracuje normalnie ? Bo nie napisałeś nic odnośnie stanu aktualnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wody chyba nie wyrzuciło, wydawało mi się za mało płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym więc dolałem 1 litr.

Silnik dobrze się zachowywał, nie odczułem żadnych różnic poza chłodnicą która chodziła chyba na najwyższych obrotach.:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zloguj 1 2 3 4 20 31 32 33 115 118 pewnie cos mu dolega

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie. zlogować, 3 bieg 1500-6500rpm z butem w podlodze powyższe bloki , mozesz do 3 naraz logować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko kierowce sobie załatw bo samemu to trochę nie bezpieczne:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porobiłem logi - pierwszy raz więc jeśli coś nie tak to napiszcie...

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Poza tym dzisiaj kolejny raz zaświecił check i pokazał na VAGu:

17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit

P1292 - 004 - No Signal/Communication

17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure

P1479 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low

P1103 - 008 - Implausible Signal

16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow

P0139 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded

Przypominam że jest po wymianie kata na owy i pierwszej sondy lambda. Na zimnym wczoraj kopcił strasznie...:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co pierwszego błedu to problem z elektrycznym termostatem, trza sprawdzić okablowanie jak wszystko dobrze to pewnie termostat do wymiany, a tani nie jest, drugi bład to od pompki wspomagającej hamulec trzeba sprawdzic wężyki i sama pompke, załancza się rano po odpaleniu?, w grupie 8 jest test pompki. Co do reszty kata jakiego włożyłeś oryginlanego czy jakis zamiennik? pewnie kat nie jest oryginalny i bład 16804 bedzie wywalał, co do logów sa w miare ok, jedynie co to przepływka zaniża delikatnie wskazania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka zaniża blisko 10g/s, świece masz do wymiany i to by było głównie wszystko , choć szczelnosci dolotu cisnieniowo nie zaszkodzi sprawdzic,termostat wygląda ze do wymiany,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Check będzie się zapalał od kata niestety albo sprawna używka albo usunięcie w ecu, lub kombinacje tulejkami na drugą sonde.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba powrócę do starego kata bo nie widziałem aby był zużyty, tym bardziej że wymiana nic nie dała....

A jeśli chodzi o świece to wymieniałem w zeszłym roku na nowe NGK jakieś 25000km temu. One mają taką żywotność?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Check pojawia Ci się od słabej wydajności katalizatora. A że to jest zamiennik to nigdy nie zapewni takiego odtruwania spalin jak ori.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...