Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Przekaznik 373 dogrzewanie plynu - ciagle sie zalacza


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegow,

Autko to Audi a6 2003 1,9 130KM - przesiadlem sie z a4b6 bo byla za mala :) Nie mniej jednak caly uklad elektryczny jest ten sam :wink:

Mam taki problem, ze ciagle mi sie zalacza przekaznik 373 od dogrzewania plynu chlodzacego. Nawet jak na blacie jet 90C to on co okolo 15-20 sekund zalacza sie na 10 sekund - i tak w kolko.

Przekaznik znajduje sie nad lewym kolanem w takiej malej skrzyneczce (3przekazniki i 2 bezpieczniki takie duze), zaraz nad ta duza glowna skrzynka przekaznikow. Numer tego co mi cyka to 373.

W bloku 007 temperatura powietrza zasysanego 15C, temperatura cieczy 88C a to ustrojstwo ciagle dogrzewa plyn chlodniczy.

W bloku 016 w okienkach dogrzewania na 1-pozycji jest caly czas "1", na drugiej pozycji zmienia sie 0/1 czyli przekaznik zalaczony/wylaczony. Po osiagnieciu temperaruty 70C na ostatniej pozycji ukazuje sie "1" czyli powinno sie juz wylaczyc dogrzewanie bo czujnik wskazuje prawidlowo temp cieczy. A w okienku dogrzewania Hi/Low wskakuje ciagle 1, ze dogrzewanie aktywowane jest na LOW - z tym, ze nie powinno juz byc przy tej temperaturze wogole dogrzewania.

Gdzie mam jeszcze szukac przyczyny?? Czujki temp cieczy jak i zasysanego powietrza sa jak widac sprawne

pozdrowionka

---------- Post dopisany 06-02-2014 at 11:07 ---------- Poprzedni post napisany 04-02-2014 at 17:32 ----------

No Panowie nikt nie pomoze ????????

Opublikowano

Rozumiem ze w C5 jest tak samo jak w B6 czyli nagrzewnica elektryczna powietrza a nie jak w B5 swiece co grzeja plyn przed nagrzewnica? Tak sobie mysle ze moze ten przekaznik uszkodzony? Szybka podmianka i bedziesz wiedzial :-)

Opublikowano

Kurcze, pewnie tak jak w b6 ale lba uciac nie dam. Jak zalacza sie przekaznik 373 to spada napiecie (widoczne na wskazniku ladowania). Tak jak by grzalo swiece? Ale moze to zalacza elektryczna nagrzewnice? Kurcze nie wiem...

W kazdym badz razie przekaznik dziala raczej prawidlowo. ECU podaje sygnal do jego zalaczania - a on to robi. Na VAG'u latwo to sprawdzic, co chwile wskakuje 1 zeby zalaczyc dogrzewanie, po chwili wskakuje 0 to sie wylacza, potem znowu 1 i zalacza itd itd...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...